kvalos ir lentynių ratų laikų skirtumai

2003 Liepos 12 d. 14:29

Europos GP šeštadienio kvalifikacija:
1 Kimi Raikkonen 1:31.523
2 Michael Schumacher 1:31.555
3 Ralf Schumacher 1:31.619
4 Juan-Pablo Montoya 1:31.765
5 Rubens Barrichello 1:31.780
6 Jarno Trulli 1:31.976
7 Olivier Panis 1:32.350
8 Fernando Alonso 1:32.424
9 David Coulthard 1:32.742
10 Christiano Da Matta 1:32.949


Europos GP lenktynių greičiausi ratai:
1 Kimi Raikkonen 1:32.621
2 Ralf Schumacher 1:32.826
3 Michael Schumacher 1:32.904
4 Juan-Pablo Montoya 1:33.094
5 Rubens Barrichello 1:33.200
6 David Coulthard 1:33.236
7 Fernando Alonso 1:33.307
8 Jarno Trulli 1:33.348
9 Christiano Da Matta 1:33.398
10 Olivier Panis 1:33.583

Kodėl lenktynių greičiausi ratai tiek daug skiriasi nuo šeštadienio kvalifikacinių ratų? Negi taip greitai dyla padangos, kad pilotas iškovojęs pole šeštadienį negali važiuoti sekmadienį tokiu pačiu iškarto po starto(lyderiui niekas nemaišo spausti dugną)? Juk pagal dabartines taisykle bolido reguliuoti negalima po kvalos, kuras mažėja-bolidas lengvėja, bet laikai skiriasi minimum visa sekunde. Logiška būtų, kad pilotai per lentynes turėtų važiuoti greičiau nei per kvalą. Bet pradžioje lenktynių laikai skiriasi vos ne trim sekundėm... Kame paslaptis?

2003 Liepos 12 d. 14:57

Visu pirma greitai gali vaziuoti tik lyderis, o kiti velkasi vieni paskui kitus.Antra - manau bolidas yra dar paderinamas sukiu prasme, t.y. max rpm yra sumazinami kad variklis ishlaikytu pilna distancija.Sumazinus sukius, galima ir kuro sutaupyti, taip pat galima jo sutaupyti reguliuojant kuro mishini.Arkliai prarandami bet taktishkai ilgiau vaziuojama trasoje.Nezinau kaip dabar, bet anksciau pilotai turejo saugoti ir savo padangas lenktyniu metu, ir nespausti "iki dugno" kadangi pastarosios gali visishkai nudilti per 5-10 ratu "extremaliai vaziuojant ir spaudziant".Tas irgi kazkiek prisideda, kaip ir prisideda ivairios klaideles bei ratu lenkianciu lenkimas kuris atsiranda tuomet kai kuro mazai lieka ir atrodytu jau reikia "spausti" :)

2003 Liepos 12 d. 15:28

Dar vienas dalykas yra tas, kad kvaloje pilotai vaziuoja niekieno netrukdomi ir gali spausti kiek sugeba, gi lenktynese jie turi kartais ir y veidrodelius paziuret (jei netoli varzovas), ir siek tiek pataupyti padangas bei varikly, kiek kitomis trajektorijomis isiminedami posukius, kiek kitose vietose stabdydami. Gal pats greiciausias ratas ir buna panasus y kvalos rata (ta prasme, posukiu isimimas, stabdymo/akseleravimo vietos), bet juk visa lenktyniu distancija taip nepavaziuosi - uzpjausi varikly ir padangas sudrosi.

2003 Liepos 12 d. 16:12

Heh, ta pati pasakei :)

2003 Liepos 12 d. 17:03

Cortex->>tai, manai, per kvalos rata klaideliu pilotai nedaro?:) ir dar kiekvienas pilotas visada gauna laisvesni kelia anksciau ar veliau. Kiekvienam buna momentu kai vaziouja visiskai laisvas, nereikia ziureti, kad neivairuotum i subine ar i veidrodzius, bet ju laikai neprilygsta kvalai. Vienintelis logiskas paaiskinimas, tai kad riboja sukus..

2003 Liepos 13 d. 10:01

Daro ir per kvalos rata, bet ne visi ;)

2003 Liepos 13 d. 16:19

Va DC laikai mazai skirias, kadangi per kvala normalei pravziuot nemoka

2003 Liepos 14 d. 17:21

Labai idomus klaisimas.As linkes su Cortex sutikti.

2003 Liepos 14 d. 18:42

stiklas> yra skirtumas kai tu turi susikoncentruoti i viena rata ir poto viska pamirshti, ir kai tu turi jegas savo laikyti visai lektyniu distancijai, iki 2 valandu prie 2-3G pagreiciu pastoviai:) Siek tiek skiriasi sugebejimai....

2003 Liepos 16 d. 19:53

cortex->>na, manau, pilotai sugeba per lenktynes pakankamai panasiai susikoncentruoti kaip ir per kvalos vaziavima. Tam jie palaiko sportine forma ir t.t. Toks ju darbas:) Jei negaletu susikoncentruoti juos pakeistu, kas moka.

2003 Liepos 18 d. 00:21

cortex>>teisingai sakai.. nors ir kaip treniruotumeisi niekada nepravaziuosi lenktyniu distancijos spausdamas kiek gali kaip kvaloj..

2003 Liepos 18 d. 00:50

stiklas> taip jie palaiko labai neblogai tempa, bet vistiek koke puse sekundes nukrenta ar maziau, zmogus yra zmogus ai ne robotas:)

2003 Liepos 18 d. 00:52

cortex>> :) nesimiega ane?

TOP naujienos

F-1.lt pulsas