Europos GP šeštadienio kvalifikacija:
1 Kimi Raikkonen 1:31.523
2 Michael Schumacher 1:31.555
3 Ralf Schumacher 1:31.619
4 Juan-Pablo Montoya 1:31.765
5 Rubens Barrichello 1:31.780
6 Jarno Trulli 1:31.976
7 Olivier Panis 1:32.350
8 Fernando Alonso 1:32.424
9 David Coulthard 1:32.742
10 Christiano Da Matta 1:32.949
Europos GP lenktynių greičiausi ratai:
1 Kimi Raikkonen 1:32.621
2 Ralf Schumacher 1:32.826
3 Michael Schumacher 1:32.904
4 Juan-Pablo Montoya 1:33.094
5 Rubens Barrichello 1:33.200
6 David Coulthard 1:33.236
7 Fernando Alonso 1:33.307
8 Jarno Trulli 1:33.348
9 Christiano Da Matta 1:33.398
10 Olivier Panis 1:33.583
Kodėl lenktynių greičiausi ratai tiek daug skiriasi nuo šeštadienio kvalifikacinių ratų? Negi taip greitai dyla padangos, kad pilotas iškovojęs pole šeštadienį negali važiuoti sekmadienį tokiu pačiu iškarto po starto(lyderiui niekas nemaišo spausti dugną)? Juk pagal dabartines taisykle bolido reguliuoti negalima po kvalos, kuras mažėja-bolidas lengvėja, bet laikai skiriasi minimum visa sekunde. Logiška būtų, kad pilotai per lentynes turėtų važiuoti greičiau nei per kvalą. Bet pradžioje lenktynių laikai skiriasi vos ne trim sekundėm... Kame paslaptis?