Daugkartinis F-1 čempionas Lewisas Hamiltonas žada pasielgti priešingai nei praeities legendos ir neketina ateityje sumenkinti jaunųjų žvaigždžių pasiekimų.
Praėjusį sekmadienį britas, nugalėjęs Vokietijoje, pakartojo kito daugkartinio čempiono Michaelio Schumacherio rekordą - iškovojo 91-ą pergalę.
Praėjusią savaitę F-1 čempionas Jackie Stewartas pareiškė, kad prie L. Hamiltono stipriai prisidėjo dominuojanti „Mercedes“, tad nesureikšmino brito pasiekimų.
„Aš vis dar susilaukiu kritikos, ypač iš vyresnio amžiaus pilotų. Jiems vis dar yra įgėlusi bitė į užpakalį. Nežinau kodėl. Galbūt vieną dieną jie susitaikys su tuo“, - kalbėjo L. Hamiltonas.
„Nors jie ir neigiamai kalba apie mane, aš juos labai gerbiu. Vis dar labai vertinu jų pasiekimus, nes žinau, kad tuo metu buvo labai sunku. Tai buvo visai kiti laikai. Jiems buvo neįtikėtinai sunku. Man jie buvo ir vis dar yra legendos.“
L. Hamiltonas pritaria tiems, kurie teigia, kad sunku palyginti šių dienų geriausius su tais pilotais, kurie buvo geriausi praeityje.
„Visose sporto šakose kalbama apie dabarties ir praeities geriausius. Manau, kad palyginti tokius žmones yra beveik neįmanoma. Juk kalbame apie skirtingus laikotarpius. Bet mes tobulėjame kaip žmonės. Jeigu susodintumėte visų laikų geriausius pilotus į vienodo pajėgumo bolidus, ar gi nebūtų šaunu?“
„Žmonės vis diskutuoja apie tai, kuris geresnis, o kuris prastesnis. Bet visa tai manęs nedomina. Man svarbiausia yra pati kelionė ir tai, kas vyksta dabar. Būdamas čia, didžiuojuosi tuo, ką man pavyko pasiekti ir kokius iššūkius įveikti. Aš tikrai padariau daug klaidų, bet toks gyvenimas. Mes visi klystame.“
„Taip, tave gali prisiminti kaip žmogų, iškovojusį daugiausiai pergalių. Ir tai tikrai yra rimtas pasiekimas. Bet kaip jau sakiau, visa tai yra kelionė. Vertiname tai, ką patiriame jos metu. Kiekvieno iš mūsų kelionė yra skirtinga. Skirtingai elgiamės susidūrę su įvairiais iššūkiais.“
L. Hamiltonas ketina pasimokyti iš kitų elgesio ir nekritikuoti jaunųjų žvaigždžių.
„Po 20 metų, o gal anksčiau ar vėliau, galiu jums pažadėti vieną: nesumenkinsiu kylančios žvaigždės pasiekimų. Nes tai mūsų, vyresnių sportininkų, atsakomybė šviesti kuo ryškiau ir drąsinti jaunąją kartą. Atsiras kitas sportininkas, galbūt tai bus Maxas ar kitas pilotas, kuris bandys pagerinti tuos rekordus, kuriuos kadaise pasiekiau aš. Tikėtis, jog kuriam nors iš sportininkų nepavyks to pasiekti - prastas bruožas. Turime drąsinti jaunąją kartą ir tikėtis, kad jiems pavyks atskleisti visą savo potencialą. Ir jeigu jiems pavyks pagerinti tuos rekordus, tai puiku.“
Nusisneki. Visų pirmą pažiūrėk kokia trasa buvo tais 1976 metais. Daug greitesnė. Lesmo posūkiai ten Flat-out dabar būtų.
Visų antra, Fangio bolidas sparnų neturėjo...Bet kokia mašina be prispaudžiamos galios sverianti apie 600kg, ir turėdama apie 300 a.g pasiektų tą 290...
Ir koks tikslas diskutuoti.. PAsaulis eina į priekį, visi tobulėja:
* Lebronas JAmesas mestų po 100 taškų per varžybas 1950 metais *
* Mike Tyson galėtų eiti iškart su dvėjais boksininkais tų laikų, muštis.
* Mūsų visi Iphone, Samsung ir Huawei, kelis kart galingesniais procesoriais nei tie kuriuos naudojo skrendant į mėnulį.
* Schumacheris savo laiku į F1 atsinešė aukščiausius fitneso standartus, dabar visi tokie.
* Seniau tarp bolidų buvo ir 10s rate skirtumai, ir 10 ratų skirtumai po lenktynių.
* Muhamedas Ali geriausias metais svėrė 95 kg. Dabar jam bent 10 kg reiktų priaugti. Prarastų greitį ir ištvermę, ir nelabai ką šiais laikais nuveiktų.
AŠ NORIŲ PASAKYTI, KAD PASAULIS TOBULĖJA, o SU JUO IR MES VISI!!!...PaŽiūrėkit kaip jaunuoliai į F1 ar F2 ateina, tiek KM prasukę įvairiuose čempionatuose, o pavyzdžiui Fangio iš mechanikų sau sėdo į bolidą ir pradėjo laimėti.. Toks ir lygis buvo, daugiau mėgėjų o ne profesionalų :)
Sutinku kad viskas juda i prieki, ir viskas cia gerai, bet tarkim su ta pacia F1. Buvo dominavimu, bet jie nesitese kelerius metus. Tarkim Stewartas top8 pagal pergales F1 toliau jau ten naujosios kartos chebra auksciau MS, Vetelis, LH, Alonso... tas ir irodo kad seniau chebra pasiimdavo 3-5 pergales DOMINUOJANCIAME sezone, per karjiera isspausdavo 10-20w ir tai skaitydavosi sekminga karjiera. dabar chebra per sezona daugiau pergaliu pasiima nei koks Fitipaldi per karjiera, bet ar Fittipaldi maziau talentingas nuo to? (todel senukai ir pavydi Hamiltonui)
Fun Fact: Fangio atejo is mechaniku, o Eurelijus Zukauskas i krepsini 19-likos is statybu, ir tai nesutrukde Bucks turet teises i ji. Jei jau sugebi tai sugebi, nebutinai nuo 3m turi tapt europos kartingu chempionu :D
1. 1976 Jacques Laffite iskovojo pole monzoje su vidutiniu 205.96 km/h. Hamiltono siu metu vidutinis pole greitis 264.362km. Net 1954 Maserati 250F top speed buvo 290km/h. Tai ka tu cia apie Stewarto bolido 300km/h nematima pezi?
2. Lygiai taip pat privemtum ir uzdustum jei su Ferrari 312T praveztu per Eurouge ar Brands Hatcha
Neromantizuoju (perdaug) senosios F1, taip man senoji keldavo daugiau emociju (kaip ir sena nba) bet ir naujaja pilnai megauciaus jei ne tas dominavimas, bet sakyt, kad senieji bolidai nevaziuodavo 300km/h? Net Fangio kledaras jauciu prie idealiu salygu 270km/h pasiektu
Visų antra, Fangio bolidas sparnų neturėjo...Bet kokia mašina be prispaudžiamos galios sverianti apie 600kg, ir turėdama apie 300 a.g pasiektų tą 290...
Ir koks tikslas diskutuoti.. PAsaulis eina į priekį, visi tobulėja:
* Lebronas JAmesas mestų po 100 taškų per varžybas 1950 metais *
* Mike Tyson galėtų eiti iškart su dvėjais boksininkais tų laikų, muštis.
* Mūsų visi Iphone, Samsung ir Huawei, kelis kart galingesniais procesoriais nei tie kuriuos naudojo skrendant į mėnulį.
* Schumacheris savo laiku į F1 atsinešė aukščiausius fitneso standartus, dabar visi tokie.
* Seniau tarp bolidų buvo ir 10s rate skirtumai, ir 10 ratų skirtumai po lenktynių.
* Muhamedas Ali geriausias metais svėrė 95 kg. Dabar jam bent 10 kg reiktų priaugti. Prarastų greitį ir ištvermę, ir nelabai ką šiais laikais nuveiktų.
AŠ NORIŲ PASAKYTI, KAD PASAULIS TOBULĖJA, o SU JUO IR MES VISI!!!...PaŽiūrėkit kaip jaunuoliai į F1 ar F2 ateina, tiek KM prasukę įvairiuose čempionatuose, o pavyzdžiui Fangio iš mechanikų sau sėdo į bolidą ir pradėjo laimėti.. Toks ir lygis buvo, daugiau mėgėjų o ne profesionalų :)
Manau tiek del saugumo sumetimu tiek del bolido detaliu stygiaus sunkiai pavyktu :)) aisku idomu butu, susodintu visus snd dienos f1 pilotus i senus vienodus bolidus pasivarzyt 😀👍
Nežinau, man asmeniškai yra įspūdingiau kai virš 5G posūkį kokį įveikia, nei su viena ranka vairuoja ir pavaras su kito mėto. Aš galiu paišytis į posūki su viena ranka, bet aš nualpčiau jei mane kas Flat-OUT Eurouge posūki pravežtų virš 300 km/h.. Privemčiau šalmą ir užduščiau galų gale...Stewart bolidas išvis bet kur nematęs tų 300..
2. Lygiai taip pat privemtum ir uzdustum jei su Ferrari 312T praveztu per Eurouge ar Brands Hatcha
Neromantizuoju (perdaug) senosios F1, taip man senoji keldavo daugiau emociju (kaip ir sena nba) bet ir naujaja pilnai megauciaus jei ne tas dominavimas, bet sakyt, kad senieji bolidai nevaziuodavo 300km/h? Net Fangio kledaras jauciu prie idealiu salygu 270km/h pasiektu
Gal ne taip supratai ar as ne taip issireiskiau, as ir nesakiau, kad kz kartingas su padlais :)
pirmas video, chills 🥰 nezinau, noreciau kokios retro serijos kur butu varzomasi sena technika, o ne parodomieji vaziavimai :)
tai ir esme, kad ne su padlais o is esmes toks pats shifteris pas kz ir formules senas :) tingiu ieskot geresniu video bet principas aiskus :)
https://www.youtube.com/watch?v=r4gyXZJW9wI&ab_channel=TheRACERChannel
https://www.youtube.com/watch?v=JZppRQ9rkbA&ab_channel=theRaceBox
pirmas video, chills 🥰 nezinau, noreciau kokios retro serijos kur butu varzomasi sena technika, o ne parodomieji vaziavimai :)