L. Hamiltonas: likęs „McLaren“ komandoje būčiau tik kartą tapęs čempionu (19)

L. Hamiltonas: likęs „McLaren“ komandoje būčiau tik kartą tapęs čempionu
logo Sausio 26 d. 20:29, Daimler AG

Lewisas Hamiltonas yra įsitikinęs, kad likęs „McLaren“ komandoje iki šiol savo sąskaitoje turėtų tik vieną F-1 čempiono titulą.

Britas su minėta ekipa čempionu tapo tik kartą - 2008 metais. Tačiau perėjęs į „Mercedes“ su pastarąja iškovojo dar šešis titulus. Praėjusiais metais L. Hamiltonas septintą kartą tapo čempionu.

Sportininko teigimu, pasirašydamas sutartį su „Mercedes“ jis norėjo prisidėti prie pergalingos komandos sukūrimo.

„McLaren“ nariu buvau nuo tada, kai man dar buvo 13 metų. Jie buvo mano šeima, tad visada jaučiausi saugiai. Manimi gerai pasirūpino. „McLaren“ buvo žinoma dėl savo nuostabios istorijos. Tai buvo labai sėkminga ekipa, praeityje iškovojusi begalę titulų. Tad nemaniau, jog prisidedu prie kažko, ką būtų dar galima sukurti. Ji ir taip buvo labai sėkminga ekipa. Jie turėjo didžiausią trofėjų kambarį. Aš tuo tarpu norėjau pereiti į komandą, kuriai galėčiau padėti ir kartu sukurti kažką ypatingo“, - kalbėjo L. Hamiltonas.

„Kai prisijungiau prie „Mercedes“ komandos, jie neturėjo daug trofėjų. Aš tuo metu buvau pakilime, brendau kaip žmogus ir lenktynininkas. Daugiau žmonių prisijungė prie komandos. Norėjau panaudoti tas žinias, kurias įgijau atstovaudamas „McLaren“, ir prisidėti prie kažko sėkmingo.“

2012 m. „McLaren“ buvo stipri komanda, tad L. Hamiltonas neslepia, jog palikti tuomet ekipą buvo rizikinga.

„Buvo tokių akimirkų, kai pagalvodavau apie tai, jog nežinia kada vėl nugalėsiu lenktynėse. Tad turėjau gerai įvertinti visus pliusus ir minusus. Tačiau aš laikausi tos nuomonės: „Jei gyvenime nerizikuoji - stovi vietoje.“ Tad galėjau likti „McLaren“ komandoje. Bet dabar pažvelgus atgal, akivaizdu, kad iki šiol būčiau iškovojęs tik vieną čempiono titulą. Praėjus 14 metų galėčiau pasidžiaugti tik vienu titulu.“

„Tam tikri dalykai įvyksta ne be priežasties. Viskas susiklosto vienaip ar kitaip. Dabar labai, labai džiaugiuosi, jog tada nusprendžiau žengti tą žingsnį. Už tai turėčiau būti dėkingas Niki Laudai, tegul ilsisi jis ramybėje, Rossui Brownui ir „Mercedes“, kad jie patikėjo manimi.“


Komentarai (19)
F1 Fanas
IP: 99e896e | 01/27 21:26 Atsakyti
kart
01/27 21:10

Tuo tarpu: https://pbs.twimg.com/media/Eswe7SeXYAMIxPG?format=jpg&name=large

Karantino pasėkmės, lol.

tai kaip čia taip greitai?
kart
IP: ff4c1cb | 01/27 21:10 Atsakyti
F1 Fanas
IP: 99e896e | 01/27 20:54 Atsakyti
O dabar analogiškai:
2014 - Hamis
2015- Hamis
2016 - Rosb
2017 - Hamis
2018 - Hamis
2019- Hamis
2020 -Seras Hamis

Žinau, ne viskas kas seniau geriau, nu bet pažiūrėjus į tokią lentelę tai nu y ............ Mersas yra Mersas
F1 Fanas
IP: 99e896e | 01/27 20:41 Atsakyti
Rokas1 logo rėmėjas
01/27 20:25

Tai kad "tie laikai" buvo 2013-2017, kai per 5 metus 3 čempionai buvo :D

Jo, geri laikai buvo :) .. Dabar atsidariau F1 lentelė čempu, ir lygtais ilgiausia skirtingų čempionų serija buvo 7 metai, jei nepraleidau ko...
1964 - Surtees
1965- Clarke
1966- Brabham
1967-Hulme
1968-Hill
1969-Stewart
1970-Rindt

Gera skirtingų čempionų serija ...
Rokas1 logo rėmėjas
IP: ee040a3 | 01/27 20:25 Atsakyti
F1 Fanas
01/27 19:05

Turbūt nebebus tokių laikų kai per 5 metus, bent trys pilotai čempionais tampa. Dabar jei tampa čempionais, tai iškart daukartiniais palieka ....... Bet man asmeniškai F1 visada žavėjo technikos progresas, .. tai kaip ir nieko ... bet tam kas turi savo mylimus pilotus tai nieko gero... Praktiškai čempionas keičiasi su reglamentais..žiūrėsim kas mercedes estaferė 2021 metais perims,.. tikiuosi dabar kiti bus :) Gal Lecleras su ferrariu pavarys 5 titulus iš eilės, iki naujo variklio reglamento, kad ir kada jis ten bus :)

Tai kad "tie laikai" buvo 2013-2017, kai per 5 metus 3 čempionai buvo :D
F1 Fanas
IP: 99e896e | 01/27 19:05 Atsakyti
Turbūt nebebus tokių laikų kai per 5 metus, bent trys pilotai čempionais tampa. Dabar jei tampa čempionais, tai iškart daukartiniais palieka ....... Bet man asmeniškai F1 visada žavėjo technikos progresas, .. tai kaip ir nieko ... bet tam kas turi savo mylimus pilotus tai nieko gero... Praktiškai čempionas keičiasi su reglamentais..žiūrėsim kas mercedes estaferė 2021 metais perims,.. tikiuosi dabar kiti bus :) Gal Lecleras su ferrariu pavarys 5 titulus iš eilės, iki naujo variklio reglamento, kad ir kada jis ten bus :)
Rokas1 logo rėmėjas
IP: ee040a3 | 01/27 16:33 Atsakyti
F1 Fanas
01/26 21:51

nu nežinau nežinau,..Bet jei Šumi ar Vetteli sintetiniu vadina - tai Hamiltono titulai tie paskutiniai PLASTMASINIAI

Titulas yra titulas. Pats laikas suaugt ir nustot pezėt apie sintetiką ar plastmases. Niekam jie neatiduodami dykai ir nieks jų nelaimi su lėtom mašinom. Juolab, nei vienas lenktyninkas pats mašinų nekuria ir komandos darbuotojų nesamdo. Suaukit vieną kartą
SliMMaz logo rėmėjas
IP: 5202f81 | 01/27 14:10 Atsakyti
Nesvaik
01/26 21:22

Na kam svaigt, Mersai tada buvo Force India lygio, Nicko su MS iki Hamio tik padangas degindavo po 3 komplektus kai kiti 1-2 atkarpoje, kai McLaren tuo metu buvo top komanda dabartinių Redbulių lygio, jei nekeistum nicko, dar ir tavo komentarą išjuokinatį rasčiau. Nereikia čia pasakot, ne MS 96 metais darbuotojus samdė ir reorganizaciją vykdė, jei jau toks palyginimas jis labai tinka mersam, nes ir LH atėjo keičiantis taisyklėm ir kartu užaugo kaip komanda iki 7 titulu +1 NR. Taigi neveidmainiauk

emm kas svaigta? :) Kas labiau domejosi, Hamiltono perejimas atrodo visai logiskas, is esmes nauji varikliai (o ne cilindru mazinimas kuris vyko iki siol 10metu palaipsniui) Kas tures pranasuma? aisku gamyklines komandos. Renukai kaip renukai jie iskarto pradejo verkslent, kas leido suprast, kad nieko gero jiems ten nesigauna, o vat su ferrari ir Mercedes buvo idomu. Nors buvo uzdrausti realus agregatu bandymai, Ferraris ikises F1 hybrida i LaFerrari Fiorane suko ratus, o mersai nuo pat pradziu buvo apsupti "gandais" kad zinojo daugiau nei kiti, ir tas laikotarpis su MS buvo tik fanbazes kurimas. Dabar turim sita ir ziurim i Hamiltono veiksmus. Denisas nelabai jam ten leido su Rihanna trankytis po Barbadosa, tas jau tada nepatiko Lewisui (perejes i Mercedes jis iskarto pabreze, kad pagrindinis pliusas veiksmu laisve Mercedese) Kadangi nenugincijama pranasuma naujam reglamente tures varikliu gamintojai kur eit? Renukai kaip jau zinom voliojosi konvulcijose nuo pat pradzios kai buvo patvirtintas naujas reglamentas, ferraryje sedi Alonso, lieka mercedes. As isitikines, kad derybose buvo Hamiltonui viskas parodyta kas gales naujas hybridas. Tai kaip ir klausimu neliko, Hamiltonas pasirinko vieninteli varianta.
Jei taip is serijos "What if" jei Honda apie sugrizima irgi butu pranesus ant 2014 sezono ivertinus visa isukta hype, Lewisas gal McLarene butu likes...
Esme, ta, kad kai Hamiltonas ejo i Mercedes buvo tik du pagrindiniai klausimai:
Pirmas: Ferrari (Alonso) ar Mercedes (Hamiltonas) taps F1 cempionu 2014
Antras: Ar Vetelis su Nevey sugebes minimalizuot Renault minusa.
antiklepsius
IP: c0c4f29 | 01/27 11:21 Atsakyti
SethFin
01/27 00:26

O jūs daleiskime suvokiat, kodėl taip tempia Mercedes pasirašyt kontrakta su auksiniu berniuku? Jūs suprantat, kad Mercedes viska supranta, kad gali net Bottas laimėt ta titula kitais metais prieš raglamenta keičiantis nors realiau atrodytu Russelo pergalė jie taip puikiai supranta, ta supranta ir dirbtinis F-1 produktas, tad jis darys viska, kad likt pasiimt 8 titula ir tept slides. Dabar net neabejoju kiekviena savaite jie sėda derėtis ir kiekviena savaite Mercedes pasiulymas mažėja viska jie rinka analizuoja manau galiausiai gaus pasiulyma maisto talonai ir nemokamas dantų gydimas už galimybe tapt čempionu pamatytumet šitas išverstakuris tokiam pasiūlymui ir tai pasirašytu jam svarbu, kad lelė Bottas būtu šalia jo ir viskas kas daugiau pasipriešins su lėtais bolidais na niekas.

tu apie marketingą ir fanų baze turbūt negirdėjęs? nenuostabu
F1 Fanas
IP: 99e896e | 01/27 10:03 Atsakyti
Sukrito Hamiltonui ta karjera. Laiku gavo nenugalimą bolidą ir antros klasės komandos draugą, kuris panašu net nenori konkuruoti su Nr.1, o tik ramiai kaupti pajamas pensijai...
×

TOP naujienos