L. Hamiltonas liko pozityviai nusiteikęs (16)

L. Hamiltonas liko pozityviai nusiteikęs
logo Ką tik., McLaren
Dvi dienas Ispanijoje esančioje trasoje „McLaren“ bolidą bandžiusį Jensoną Buttoną, šiandien pakeitė Lewisas Hamiltonas. Nors komandai ir nepavyko išvengti automobilio gedimų, trasoje pasirodęs britas demonstravo gana gerą tempą, įveikė 93 ratus bei užfiksavo trečią rezultatą. Tiesa, kaip teigia lenktynininkas, šiandien svarbiausia buvo įveikti kuo didesnę distanciją, o ne greičiausiai nuvažiuoti vieną ratą.
„Diena praėjo gerai. Vykdėme numatytą programą, stengėmės įveikti kuo daugiau ratų, pagerinti bolido patikimumą bei perprasti „Pirelli“ padangas. Tiesa, turėjome keletą gedimų, bet komandos darbuotojai dirbo puikiai ir juos pataisė. Šiandien įveikėme daugiau nei 90 ratų – mums tai žingsnis į priekį.“, - teigė L. Hamiltonas.
Sportininkas taip pat pasidalino nuomone apie šiandien varžovų įveiktas distancijas.
„Markas šiandien nuvažiavo beveik 140 ratų, tai beprotiška. Apie tai pagalvojus man belieka tik juoktis. Jiems sekasi puikiai. Mums kol kas nepavyko nuvažiuoti tiek ratų, tačiau mes to siekiame.“, - sakė „McLaren“ pilotas.
L. Hamiltonas tikisi, jog paskutinę bandymų dieną Barselonos trasoje pavyks išvengti techninių gedimų bei įveikti su bolidu daugiau kilometrų nei šiandien.

Komentarai (16)


T-Ervis
| 2011 Vasario 22 d. 20:41
fiero >> Niekas ten nesikapojo,ratus žinoma norisi sukti,bet tam dar reikia padirbėti. O susumavus pravažiuotus km Barselonoje ne taip ir žiauriai atsilikta nuo lyderių.Specialistai pripažįsta vienbalsiai,kad McLarenų bolidas "revoliucinis".O tą revoliucinį priversti normaliai važiuoti reikia dar padirbėti kas ir neslepiama.Tavo pašiepiamas tonas tik parodo kad bėgi priekyje traukinio...
Fiero
| 2011 Vasario 22 d. 20:25
na formules specialistai ir netgi patys mclaren pripazysta, kad reikia ratus sukt, bet kai ateina laikas sukt ratus, tai hamiukas su petrovu del vietos lentelej kapojasi vaziuodamas 1-2 ratu sesijas, o po to verkia, kad mazai ratu prasuko :D
T-Ervis
| 2011 Vasario 22 d. 17:22
fiero >> Specialiste tu ligotas...kurioje gi vietoje Hamis per bandymus grybauja.Bandymai ir yra bandymai...Na formulės specialistų nuomonė radikaliai skiriasi nuo tokių grybų kaip tu.
Fiero
| 2011 Vasario 22 d. 12:49
T-Ervis>>> tai jau as kaltas, kad hamiukas per bandymus grybauja? :) nu isliekit savo nervus ir baimes man diagnoze nustatinedami, man negaila :D o kas del bezdzioniu, tai kai uz bezdzione sergi, tai visur bezdziones ir tematai...
T-Ervis
| 2011 Vasario 22 d. 11:25
fiero >> Perfrazuojant vieno šio saito lankytojo žodžius,tau iki Hamio kaip bezdžionei iki žmogaus.Matosi kad šią žiemą dažnai aukštielnikas ant pakaušio kritai...susiplojo pakaušis.
Fiero
| 2011 Vasario 21 d. 14:45
Lewis.H>>> skaudu kai dievukas gryba pjauna, vietoj to kad kazka naudinga dirbtu? paziurek i ilgesniu distanciju laikus, siandien jau yra i ka ir paziuret... Ai, nu bet ka cia aiskin debilui, kurio dievukas yra tas, kuris su petrovu del vietos bandymu lenteles virsuja kapojasi, vietoj bandydamas bolida, o po verkia, kad neiseina daug ratu prasukt :D
povass
| 2011 Vasario 21 d. 00:56
nu mclarenai visada buvo virsuneje, cia negali sakyt kad jie sudukai, bet visos komandos turi tiek pat laiko naujovems, cia vien mechanikais ir biudzetu remtis negalim ;D
skonesit
| 2011 Vasario 21 d. 00:56
McLarens LOL :D Geros, prognozes, tikiuosi issipildys. O jei rimtai, tai pritariu McLarenNr1 - pas McLarenus akivaizdziai nedadarytas bolidas. Pritruko laiko matyt visom revoliucinem idejom igyvendinti. Kol kiti suka ratus - McLaren bando nesklandumus uzglaistyti. Del to manau sunku spresti apie pajeguma. Nors ir neatrodo, kad McLaren butu rikiuotes priekyje, bet reikia palaukt kol prades dirbt ties bolido derinimu ir lenktyniu simuliacijom (kaip Ferrari, Mercedes ir RedBull), o ne patikimumu. Visko gali buti, kad pirmoms lenktynems nebus tinkamai pasiruosta, bet pagyvensim pamatysim.
McLarens
| 2011 Vasario 20 d. 23:24
lauda> butu galimybe jei alonso nestartuotu antrame etape.
dr._Lauda
| 2011 Vasario 20 d. 23:18
McLarens> gerai dar, kad ne cempionu tapt po dvieju etapu...