Penktąją vietą Italijos GP kvalifikacijoje užėmęs „
McLaren“ pilotas Lewisas Hamiltonas pripažino, kad ortakio atsisakymas greičiausiai buvo klaida.
Britas vienintelis tarp lyderių važiavo bolidu be įtaiso, tiesiosiose išjungiančio galinį sparną ir leidžiančio jį geriau išnaudoti prispaudžiamosios galios kūrimui posūkiuose.
„Manau, kad potencialiai tai turėjo didelę įtaką galutiniam rezultatui. Esu gana nusivylęs penktąja vieta“, - pripažino L. Hamiltonas.
„Pasirinkome mažesnį prispaudžiamosios galios lygį, be ortakio, ir bolidas slydo visur, todėl turėjau didelių problemų naudodamas abi padangų rūšis, trūko prispaudžiamosios jėgos“, - apgailestavo lenktynininkas.
„Neteisingas pasirinkimas, šiokia tokia klaida, tačiau rytoj vis tiek smarkiai stengsimės“, - sakė jis.
L. Hamiltonas pripažino, kad prie prasto pasirodymo sutrukdė ir klaidos paskutiniojo bandymo metu, kurias lėmė pernelyg mažas atstumas iki priešais važiavusio Marko Webberio „
Red Bull“ bolido.
„Manau, kad greičiausiai buvau per arti priekyje važiavusio bolido. Patekau į Marko Webberio trauką – tiesiojoje man to nereikėjo, aš ir taip ten buvau greitas“, - sakė britas.
„Man trūko prispaudžiamosios galios posūkiuose, tačiau buvau per arti bolido priekyje, tad tai greičiausiai buvo klaida. Vis dėlto, iš tokių dalykų mokomasi, stengsimės rytoj“, - teigė jis.
Pabaigai, L. Hamiltonas atmetė teiginius, esą važiuojant lenktynių rėžimu „McLaren“ bolidai bus pastebimai pranašesni už varžovus.
„Nemanau, kad turime pranašumą“, - tvirtino lenktynininkas.
„Lieka tikėtis, kad rytoj būsime greitesni už kitus tiesiosiose, tad galbūt tai man leis priartėti.“
„Tačiau vaikinai galės greičiau važiuoti posūkiuose, tad viskas susibalansuos“, - pridūrė jis.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).