„Mercedes“ pilotas Lewisas Hamiltonas nugalėjo šios dienos F-1 lenktynėse Belgijoje ir pratęsė pergalių seriją. Ant apdovanojimų pakylos taip pat užlipo brito komandos draugas Valtteri Bottas bei „Red Bull“ atstovas Maxas Verstappenas.
Daugelis sportininkų neplanuotai anksti turėjo atlikti pirmuosius sustojimus ir pasikeisti padangas, kai 11-ame rate avariją patyrė ir iš lenktynių pasitraukė Antonio Giovinazzi ir George‘as Russellas, o trasoje pasirodė saugos automobilis.
Lenktynes pratęsus, lyderių trejetas nepakito iki pat finišo. L. Hamiltonas nesunkiai nugalėjo, už savęs palikęs komandos draugą 8,5 sek. atstumu. Dar už 7 sek. trečioje vietoje finišo liniją kirto M. Verstappenas.
Gerais rezultatais gali pasidžiaugti „Renault“ komanda bei jos pilotai Danielis Ricciardo ir Estebanas Oconas. Australas finišo liniją kirto ketvirtas, pačioje varžybų pabaigoje užfiksavęs geriausią rato įveikimo laiką. O E. Oconas sugebėjo aplenkti „Red Bull“ atstovą Alexą Alboną ir finišuoti penktas.
Šiandien labiausiai nepasisekė „McLaren“ pilotui Carlosui Sainzui, kuris dėl technikos gedimo net nestartavo lenktynėse. Tuo tarpu jo komandos draugas Lando Norrisas finišo liniją kirto septintas.
Stipriausiųjų dešimtuką užbaigė Pierre‘as Gasly ir du „Racing Point“ komandos pilotai - Lance‘as Strollas ir Sergio Perezas.
Tuo tarpu abu „Ferrari“ lenktynininkai liko už pirmojo dešimtuko ribos. Sebastianas Vettelis finišo liniją kirto tryliktas, o Charlesas Leclercas - keturioliktas.
Vt. |
Pilotas |
Laikas |
Ratai |
Kai nesugebi paaiskint savo naujajam seimos telkejui del ko yra stojama (nes turbut pats nesupranti savo veiksmu) o Vetteli palieki ant senu hardu krautis nuo alpha tauriu bijant prarast pozicijas sustojimo metu ir nesitikint atsigriebt ju - grande, grande, grazie ragazzi, grande lavoro, bella macchina. Gerai kad Monza ir Mugello nepriima ziurovu, nes garbanota klouna Broniaus akiniais su visa savo klounu svita gabalais isnesiotu
Pritrukom ratu.
Nezinau is kur rikis per paskutinius 4-5 ratus istrauke 13 ar panasiai sekundziu. ir dar FL paskutiniam rate.
Ocona pirma syk siame sezone galima pagirti. Aplamai reno wow. Alonsas tikrai sypsosi pro usa.
Priesingai nei Albinas, kuris eilini kart graudziai atsirove nuo maxo.
O dabar nepopuliari komentaro dalis. Arogantiskas makaronu pakelis isejo is galiojimo.
Ferari pagaliau yra ten kur nusipelne buti. Issvaistytu resursu, nepagristu privilegiju, aferu, emociju ir cyteriu Italo porno tapo pajuokos objektu official.
Linkiu tokios pat backos ambicingiem klounam ir ateinanciam desimtmeciui. Gal pagaliau to deka iskils kitos komandos.
Nepagalvojau, kad šitame gyvenime panatysiu Kimį su Alfa Romeo lenkiant Sebą su Ferrari. 😂
Tik primenu, kad Renault važiuoja su praeitų metų monokoku. Tai literaliai yra praeitų metų bolidas, su šių metų aero. Gal kažkiek rado platesnį nustatymų langą, bet tik tiek. Renault buvo susitelkę į naujas taisykles, tada atėjo COVID ir baigėsi visa jų programa. Dabar turės kitąmet važiuot su 3 metus skaičiuojančiu bolidu, o ties nauju bolidu galės pradėt dirbt tik kitąmet. Žodžiu, per daug dėmesio Renault ;) Variklis jų geras, bolidas so-so, pataikė vienose lenktynėse su viskuo idealiai, o artimiausi varžovai ne taip labai. Dėl pergalių Renault nei šiemet, nei kitąmet nekovos, nebent kitos komandos padarys Ferrari dydžio feilą.
Siaip jo, is emes ferari reikia nepamirst, nes jei jie tebebutu savo vietoj, reno max tebutu best of the rest.
Tik primenu, kad Renault važiuoja su praeitų metų monokoku. Tai literaliai yra praeitų metų bolidas, su šių metų aero. Gal kažkiek rado platesnį nustatymų langą, bet tik tiek. Renault buvo susitelkę į naujas taisykles, tada atėjo COVID ir baigėsi visa jų programa. Dabar turės kitąmet važiuot su 3 metus skaičiuojančiu bolidu, o ties nauju bolidu galės pradėt dirbt tik kitąmet. Žodžiu, per daug dėmesio Renault ;) Variklis jų geras, bolidas so-so, pataikė vienose lenktynėse su viskuo idealiai, o artimiausi varžovai ne taip labai. Dėl pergalių Renault nei šiemet, nei kitąmet nekovos, nebent kitos komandos padarys Ferrari dydžio feilą.
tai cia ta mano samokslo teorija buvo pastebejimas, o ne kazkoks tvirtinimas, kad dabar zeme apsiverte. nieko cia nereik gincytis ar burti, gris i tradicine trasa po monzu ir viskas bus aisku ar ten kazkoks progresas ar ne. dar karta kartoju - pernai reno LENKTYNESE gavo rata nuo lyderiu, o siemet dusavo verstapenui i nugara. ta irodo ir ocono vieta. progresas tikrai yra, o kuo jis gristas, pamatysim. low df ar high cia nekeicia esmes, nes jei losi vienur (1,3 sektoriuose), tada atitinkamai gauni kitur (antrame). cia sitoj vietoj nera jokiu aukstuju mokslu.
taip, tikriaus Renault ir kiti pagreitejo, bet ne tiek, kad staiga vienose retose lenktynese kitiems ant siknos kabotu.