L. Hamiltonas pratęsė pergalių seriją (94)

L. Hamiltonas pratęsė pergalių seriją
logo Rugpjūčio 30 d. 17:47, Daimler AG

Mercedes“ pilotas Lewisas Hamiltonas nugalėjo šios dienos F-1 lenktynėse Belgijoje ir pratęsė pergalių seriją. Ant apdovanojimų pakylos taip pat užlipo brito komandos draugas Valtteri Bottas bei „Red Bull“ atstovas Maxas Verstappenas.

Daugelis sportininkų neplanuotai anksti turėjo atlikti pirmuosius sustojimus ir pasikeisti padangas, kai 11-ame rate avariją patyrė ir iš lenktynių pasitraukė Antonio Giovinazzi ir George‘as Russellas, o trasoje pasirodė saugos automobilis.

Lenktynes pratęsus, lyderių trejetas nepakito iki pat finišo. L. Hamiltonas nesunkiai nugalėjo, už savęs palikęs komandos draugą 8,5 sek. atstumu. Dar už 7 sek. trečioje vietoje finišo liniją kirto M. Verstappenas.

Gerais rezultatais gali pasidžiaugti „Renault“ komanda bei jos pilotai Danielis Ricciardo ir Estebanas Oconas. Australas finišo liniją kirto ketvirtas, pačioje varžybų pabaigoje užfiksavęs geriausią rato įveikimo laiką. O E. Oconas sugebėjo aplenkti „Red Bull“ atstovą Alexą Alboną ir finišuoti penktas.

Šiandien labiausiai nepasisekė „McLaren“ pilotui Carlosui Sainzui, kuris dėl technikos gedimo net nestartavo lenktynėse. Tuo tarpu jo komandos draugas Lando Norrisas finišo liniją kirto septintas.

Stipriausiųjų dešimtuką užbaigė Pierre‘as Gasly ir du „Racing Point“ komandos pilotai - Lance‘as Strollas ir Sergio Perezas.

Tuo tarpu abu „Ferrari“ lenktynininkai liko už pirmojo dešimtuko ribos. Sebastianas Vettelis finišo liniją kirto tryliktas, o Charlesas Leclercas - keturioliktas.

Vt.

Pilotas

Laikas

Ratai

1.

Lewisas Hamiltonas

1:24:08.761

44

2.

Valtteri Bottas

+8.448s

44

3.

Maxas Verstappenas

+15.455s

44

4.

Danielis Ricciardo

+18.877s

44

5.

Estebanas Oconas

+40.650s

44

6.

Alexanderis Albonas

+42.712s

44

7.

Lando Norrisas

+43.774s

44

8.

Pierre'as Gasly

+47.371s

44

9.

Lance'as Strollas

+52.603s

44

10.

Sergio Perezas

+53.179s

44

11.

Daniilas Kvyatas

+70.200s

44

12.

Kimi Raikkonenas

+71.504s

44

13.

Sebastianas Vettelis

+72.894s

44

14.

Charlesas Leclercas

+74.920s

44

15.

Romainas Grosjeanas

+76.793s

44

16.

Nicholas Latifi

+77.795s

44

17.

Kevinas Magnussenas

+85.540s

44

18.

Antonio Giovinazzi

DNF

9

19.

George'as Russellas

DNF

9

20.

Carlosas Sainzas

DNF

0


Komentarai (94)
Art'a
IP: 293c97d | 09/02 05:04 Atsakyti
Sub7
08/30 18:41

Kai nesugebi paaiskint savo naujajam seimos telkejui del ko yra stojama (nes turbut pats nesupranti savo veiksmu) o Vetteli palieki ant senu hardu krautis nuo alpha tauriu bijant prarast pozicijas sustojimo metu ir nesitikint atsigriebt ju - grande, grande, grazie ragazzi, grande lavoro, bella macchina. Gerai kad Monza ir Mugello nepriima ziurovu, nes garbanota klouna Broniaus akiniais su visa savo klounu svita gabalais isnesiotu

Cha!,cha!,cha!...Jo!..Belieka tiktai grazie ragatke!!!....
Art'a
IP: 293c97d | 09/02 04:58 Atsakyti
Fekkalli
08/30 18:38

Pritrukom ratu.
Nezinau is kur rikis per paskutinius 4-5 ratus istrauke 13 ar panasiai sekundziu. ir dar FL paskutiniam rate.
Ocona pirma syk siame sezone galima pagirti. Aplamai reno wow. Alonsas tikrai sypsosi pro usa.
Priesingai nei Albinas, kuris eilini kart graudziai atsirove nuo maxo.

O dabar nepopuliari komentaro dalis. Arogantiskas makaronu pakelis isejo is galiojimo.
Ferari pagaliau yra ten kur nusipelne buti. Issvaistytu resursu, nepagristu privilegiju, aferu, emociju ir cyteriu Italo porno tapo pajuokos objektu official.
Linkiu tokios pat backos ambicingiem klounam ir ateinanciam desimtmeciui. Gal pagaliau to deka iskils kitos komandos.

Ch!,ch!,ch!....Super!....
Art'a
IP: 293c97d | 09/02 04:56 Atsakyti
McLarrin1
08/30 19:22

Nepagalvojau, kad šitame gyvenime panatysiu Kimį su Alfa Romeo lenkiant Sebą su Ferrari. 😂

Ch!,ch!,ch!....
Black_Death
IP: 2cdf1df | 08/31 17:42 Atsakyti
A85 logo rėmėjas
08/31 13:14

Tik primenu, kad Renault važiuoja su praeitų metų monokoku. Tai literaliai yra praeitų metų bolidas, su šių metų aero. Gal kažkiek rado platesnį nustatymų langą, bet tik tiek. Renault buvo susitelkę į naujas taisykles, tada atėjo COVID ir baigėsi visa jų programa. Dabar turės kitąmet važiuot su 3 metus skaičiuojančiu bolidu, o ties nauju bolidu galės pradėt dirbt tik kitąmet. Žodžiu, per daug dėmesio Renault ;) Variklis jų geras, bolidas so-so, pataikė vienose lenktynėse su viskuo idealiai, o artimiausi varžovai ne taip labai. Dėl pergalių Renault nei šiemet, nei kitąmet nekovos, nebent kitos komandos padarys Ferrari dydžio feilą.

Idomu kodel Renault gamina ir kisa auto i sandelius, gal del to, kad jie yra uztikrinti kitu metu auto pardavimais, nes zino laimesiantys f1 cempionata, formule gal ir nebus greiciausia, bet bus -0.6s
Norge logo rėmėjas
IP: fbc5b04 | 08/31 15:43 Atsakyti
kart, Klepsidra, A85 - greiciausia taip ir bus, kaip sakot.
kart
IP: ff4c1cb | 08/31 13:39 Atsakyti
Fekkalli
08/31 13:29

Siaip jo, is emes ferari reikia nepamirst, nes jei jie tebebutu savo vietoj, reno max tebutu best of the rest.

Ir dar reikia nepamirst, kad pernai priekyje vyko gan intensyvios lenktynes, del ko visi kiti ir atsiliko. Siemet labiau visi kruizino ir tiek.
Fekkalli
IP: 24c232c | 08/31 13:29 Atsakyti
A85 logo rėmėjas
08/31 13:14

Tik primenu, kad Renault važiuoja su praeitų metų monokoku. Tai literaliai yra praeitų metų bolidas, su šių metų aero. Gal kažkiek rado platesnį nustatymų langą, bet tik tiek. Renault buvo susitelkę į naujas taisykles, tada atėjo COVID ir baigėsi visa jų programa. Dabar turės kitąmet važiuot su 3 metus skaičiuojančiu bolidu, o ties nauju bolidu galės pradėt dirbt tik kitąmet. Žodžiu, per daug dėmesio Renault ;) Variklis jų geras, bolidas so-so, pataikė vienose lenktynėse su viskuo idealiai, o artimiausi varžovai ne taip labai. Dėl pergalių Renault nei šiemet, nei kitąmet nekovos, nebent kitos komandos padarys Ferrari dydžio feilą.

Siaip jo, is emes ferari reikia nepamirst, nes jei jie tebebutu savo vietoj, reno max tebutu best of the rest.
A85 logo rėmėjas
IP: dfde2d8 | 08/31 13:14 Atsakyti
Tik primenu, kad Renault važiuoja su praeitų metų monokoku. Tai literaliai yra praeitų metų bolidas, su šių metų aero. Gal kažkiek rado platesnį nustatymų langą, bet tik tiek. Renault buvo susitelkę į naujas taisykles, tada atėjo COVID ir baigėsi visa jų programa. Dabar turės kitąmet važiuot su 3 metus skaičiuojančiu bolidu, o ties nauju bolidu galės pradėt dirbt tik kitąmet. Žodžiu, per daug dėmesio Renault ;) Variklis jų geras, bolidas so-so, pataikė vienose lenktynėse su viskuo idealiai, o artimiausi varžovai ne taip labai. Dėl pergalių Renault nei šiemet, nei kitąmet nekovos, nebent kitos komandos padarys Ferrari dydžio feilą.
Klepsidra
IP: 932f360 | 08/31 12:42 Atsakyti
pries incidenta RIC jau turejo mazdaug +14 sekundziu nuo HAM ir +8s nuo VER. Cia gal 10 ratas. tai tiek ir to pasivijimo.
Klepsidra
IP: 932f360 | 08/31 12:31 Atsakyti
Norge logo rėmėjas
08/31 12:08

tai cia ta mano samokslo teorija buvo pastebejimas, o ne kazkoks tvirtinimas, kad dabar zeme apsiverte. nieko cia nereik gincytis ar burti, gris i tradicine trasa po monzu ir viskas bus aisku ar ten kazkoks progresas ar ne. dar karta kartoju - pernai reno LENKTYNESE gavo rata nuo lyderiu, o siemet dusavo verstapenui i nugara. ta irodo ir ocono vieta. progresas tikrai yra, o kuo jis gristas, pamatysim. low df ar high cia nekeicia esmes, nes jei losi vienur (1,3 sektoriuose), tada atitinkamai gauni kitur (antrame). cia sitoj vietoj nera jokiu aukstuju mokslu.

nemanau, kad uzsiimi teisinga matematika - siais metais viska leme SC. jei ne SC tokiu metu, kai beveik visi stojo ta vieninteli karta, tikriaus butu tvarkingai gave ratu. dabar gi visi norejo daugiau nestoti ir vaziavo letai. ant kiek letai? ant tiek, kad Ricciardo so kiek 27-28 ratu senumo padangom FL padare. pernai, jei teisingai pamenu, SC buvo pacioj pradzioj ir strategija itakojo maziau.
taip, tikriaus Renault ir kiti pagreitejo, bet ne tiek, kad staiga vienose retose lenktynese kitiems ant siknos kabotu.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas