L. Hamiltonas priskyrė M. Verstappeną prie veikiančių „už ribų“ (127)

L. Hamiltonas priskyrė M. Verstappeną prie veikiančių „už ribų“
logo 2021 Gruodžio 06 d. 10:24, Red Bull Content Pool

Mercedes“ lyderiui Lewisui Hamiltonui buvo sunku išsaugoti šaltakraujiškumą per lenktynes Džidos trasoje. Apie tai po finišo seras britas kalbėjo interviu „Sky F1“ kanalui.

„Savo gyvenime aš esu kovojęs su daugeliu lenktynininkų, sportininkų su įvairiais charakteriais, - aiškino L. Hamiltonas. - Bet labai retai tekdavo kovoti su pilotais, kurie tarsi važiuoja už leistinumo ribų. Jie negalvoja apie taisykles ir stengiasi jų visai nesilaikyti.

Maxas dažnai atsiduria už visų ribų, čia nėra apie ką kalbėti. Aš labai daug kartų išsisukinėjau nuo susidūrimo su juo... Nors aš nepergyvenu, kad kartais reikia tai daryti. Kartais gali tinkamai atsakyti kitose lenktynėse, man tai yra ne kartą pavykę padaryti. Bet Maxas, regis, negalvoja apie tai, kad mes abu galime nepasiekti finišo. Aš manau, kad mes abu privalome finišuoti.

Vakar aš paprasčiausiai stengiausi viską įrodyti trasoje. Nekirsti baltų linijų ir viską daryti pagal taisykles“.

Hamiltonas taip pat papasakojo apie labai keisto susidūrimo su Verstappenu aplinkybes Saudo Arabijos GP 38 rate, kai olandas bandė atiduoti poziciją Lewisui – galiausiai abu pretendentai į titulą vos nepasitraukė iš lenktynių.

„Jis netikėtai sumažino greitį ir pradėjo kažkaip keistai trūkčioti iš vieno šono į kitą. Aš pagalvojau: kas tai, kodėl tokia keista taktika? Tuo momentu neturėjau jokios informacijos iš komandos apie situaciją – buvo sunku suprasti, kodėl Maxas taip daro, - sakė L. Hamiltonas. - Man kaip tik tuo momentu pradėjo kažką pranešti radijo ryšiu, o Maxas staigiai sulėtėjo – tiesiog kirto per stabdžius. Taip stipriai kirto, kad aš užkabinau jo bolidą – viskas vos nepasibaigė mūsų abiejų pasitraukimu“.

Lewisas Hamiltonas
Pilotas: Lewisas Hamiltonas 2022 sezono taškai: 387.5
Komanda: Mercedes Amžius: 37 m.
Plačiau
Maxas Verstappenas
Pilotas: Maxas Verstappenas 2022 sezono taškai: 395.5
Komanda: Red Bull Amžius: 24 m.
Plačiau

Komentarai (127)
Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
Zaibys
IP: 097cb19 | 12/08 15:01 Atsakyti
Faktas
12/08 12:49

Taip, per vieną ratą skirtumas svyruodavo ~1 sek.
Ir kas?

Nu ir aisku kuri masina labiau tinkama tokioms trasoms.
Faktas
IP: 8a6683a | 12/08 12:49 Atsakyti
Zaibys
12/08 11:45

Ok, sakykim taip. MB posukiuose yra ne tokia prasta masina, kokia RB yra tiesiosiose :) 0.3 ar 0.6 cia kaip pavyzdys, matem kaip skirtumas kildavo iki 1.6s, ir tirpdavo iki 0.4, tai realiai, iki fizines kliuties vaziuojancios priekyje.

Taip, per vieną ratą skirtumas svyruodavo ~1 sek.
Ir kas?
Zaibys
IP: 097cb19 | 12/08 11:45 Atsakyti
Faktas
12/08 09:28

Apie tai ir kalbu... Tam, kad su RB priesininkas susikrautu ne didesni pranasuma uz tuo 0.3 ar 0.6 (ir turetum proga juos atkirpti tiesiojoje), turi ir pats paprakaituoti tame paciame pirmame sektoriuje, nes likusiuose tau neuzteks ir tos tiesiosios, kad atsigriebtum.

Ok, sakykim taip. MB posukiuose yra ne tokia prasta masina, kokia RB yra tiesiosiose :) 0.3 ar 0.6 cia kaip pavyzdys, matem kaip skirtumas kildavo iki 1.6s, ir tirpdavo iki 0.4, tai realiai, iki fizines kliuties vaziuojancios priekyje.
Faktas
IP: 8a6683a | 12/08 09:28 Atsakyti
Zaibys
12/07 16:01

Kai kuriose trasose taip, bet sitoj nelabai svarbu kiek susikrausi pirmam sektoriuj, ar 0.3 sek, ar 0.6, tiesiose atkarpose mersas nukirps tiek, kiek bus.

Apie tai ir kalbu... Tam, kad su RB priesininkas susikrautu ne didesni pranasuma uz tuo 0.3 ar 0.6 (ir turetum proga juos atkirpti tiesiojoje), turi ir pats paprakaituoti tame paciame pirmame sektoriuje, nes likusiuose tau neuzteks ir tos tiesiosios, kad atsigriebtum.
Gėda
IP: 8a3067e | 12/07 22:17 Atsakyti
Žiū dauguna palaiko piderą...madinga?
Zaibys
IP: 097cb19 | 12/07 16:01 Atsakyti
Faktas
12/07 14:35

Kas sako, kad LH yra lengviau pilotuoti, nes jis tiesiosiose greitesnis uz Maxa nes pastarasis yra greitesnis tik pozukiuose, tik parodo visiska neimanyma. Jeigu posukiuose RB greitesnis uz MB, tai uz MB vairo reikia gerai pasistengti, kad posukiuose per daug neatsiliktum, it tik tada galesi realizuoti savo greiti tiesiojoje.

Kai kuriose trasose taip, bet sitoj nelabai svarbu kiek susikrausi pirmam sektoriuj, ar 0.3 sek, ar 0.6, tiesiose atkarpose mersas nukirps tiek, kiek bus.
Faktas
IP: 8a6683a | 12/07 14:35 Atsakyti
Kas sako, kad LH yra lengviau pilotuoti, nes jis tiesiosiose greitesnis uz Maxa nes pastarasis yra greitesnis tik pozukiuose, tik parodo visiska neimanyma. Jeigu posukiuose RB greitesnis uz MB, tai uz MB vairo reikia gerai pasistengti, kad posukiuose per daug neatsiliktum, it tik tada galesi realizuoti savo greiti tiesiojoje.
Zaibys
IP: 097cb19 | 12/07 14:30 Atsakyti
mercedess
12/07 13:24

..tai nespaudė stabdžio, kai LH buvo prie MV bolido galo? :)
Nebesiveliam.

Stabdi spaude nes reikejo suletinti ir praleisti, ir jis norejo ta padaryti butent toje vietoje (taisykles siaip nedraudzia praleisti pries DRS zona, nors tai ir sneaky move, bet visi taip bando daryti). Nuspaude kiek per daug. Gavo bauda. Fair and square. Tikrai kad gal nebesiveliam ;)
mercedess
IP: 30517c3 | 12/07 13:24 Atsakyti
Zaibys
12/07 13:09

Jomajo uzteks gal jau su break testu. Paskaitykit gal visa reporta originalo kalba. Gavo bauda daugmaz adekvacia veiksmui. 69 bar nera maksimalus spaudimas, koks daromas pries isvaziuojant i posukius - ten buna ~120 bar. 69 yra gal kiek daugokai situacijai kai reikia praleidinet varzova, uz tai ir buvo bauda, bet ne totalus koks tai kriminalas. Lewiso informacijos laiku negavimas/nenoras kist nosies i DRS zona/ cia suvaidino didesni vaidmeni. Cia dar nepamirstam, kad stabdziu stiprumas spaudziant dideja geometrine progresija o ne aritmetine.

..tai nespaudė stabdžio, kai LH buvo prie MV bolido galo? :)
Nebesiveliam.
Zaibys
IP: 097cb19 | 12/07 13:09 Atsakyti
mercedess
12/07 12:37

...kodėl nėra, kaip MSC 1997? pvz. brake testas praėjusį savaitgalį... 1prie1. Sergu už LH, sutinku kad MV yra gamtos apdovanotas - įspūdingai greitas, bet tai nesuteikia jam teisės, PASTOVIAI IR PIKTYBIŠKAI NEPAISYTI TAISYKLIŲ. Bulių kautynės truputi ne toj serijoj.

Jomajo uzteks gal jau su break testu. Paskaitykit gal visa reporta originalo kalba. Gavo bauda daugmaz adekvacia veiksmui. 69 bar nera maksimalus spaudimas, koks daromas pries isvaziuojant i posukius - ten buna ~120 bar. 69 yra gal kiek daugokai situacijai kai reikia praleidinet varzova, uz tai ir buvo bauda, bet ne totalus koks tai kriminalas. Lewiso informacijos laiku negavimas/nenoras kist nosies i DRS zona/ cia suvaidino didesni vaidmeni. Cia dar nepamirstam, kad stabdziu stiprumas spaudziant dideja geometrine progresija o ne aritmetine.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas