Po to, kai „Red Bull“ daug savaičių dominavo „Formulės-1“ trasose, šį savaitgalį Budapešte „pole“ poziciją iškovojo ne Maxas Verstappenas, o Lewisas Hamiltonas, aplenkęs olandą vos 0,003 sek.
Britų lenktynininkas iš pirmosios vietos nestartavo pusantrų metų, nuo 2021 m. gruodžio. Ir nors Maxas pripažino, kad jie su komanda kvalifikacijoje susitvarkė ne per geriausiu būdu, septyniskart pasaulio čempionas išsakė savo nuomonę, kodėl kvalifikaciją jis laimėjo.
Lewiso nuomone, DRS sistema, kuri šiais metais būna labai rimtu „Red Bull“ koziriu prieš varžovus, Hungaroringe neduoda pakankamo pranašumo.
„DRS pasiliko ant jų mašinos, bet daugiau neduoda tokio pranašumo kaip visada, - kalbėjo L. Hamiltonas „Sky Sports“. - Jis kažkur pradingo.
Man atrodo, jie atsivežė naujienas ir tikėjosi iš to laimėti. Girdėjome apie 0,2 sek. pagreitėjimą. Labai įdomu, kodėl jie to kvalifikacijoje neparodė“.
„Pole“ laimėtojui netrukus atsakė žurnalistai. Pavyzdžiui, reporteris Tedas Kravitzas teigia, kad „Mercedes“ pilotas bando manipuliuoti žiniasklaida, kad iš priešininkų stovyklos išpeštų kuo daugiau informacijos.
„Suprantu, kad Lewisas nori žurnalistus pastūmėti, kad mes nueitumėm pas „Red Bull“ ir išsiaiškintumėm jų požiūrį, - aiškino T. Kravitzas. - Jo nuomone, „Red Bull“ šįkart buvo ne tokie greiti kaip įprasta, bet esmė čia visai ne DRS sistemoje. Tikriausiai, kad Lewisas nori sužinoti kažką daugiau ir apie tai kalba žurnalistams, neva į šį klausimą reikia pasigilinti“.
Pati „Red Bull“ komanda DRS efektyvumo sumažėjimą paaiškino Vengrijos trasos ypatybėmis: „Aktyvuoti DRS Hungaroringe galima tik dvejose trumpose tiesiosiose, todėl ir laimėjimas yra mažesnis nei įprasta“.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |