L. Hamiltono bauda nepatenkintas T. Wolffas: vienu metu atrodė, kad abu mūsų bolidai nepasieks finišo (20)

L. Hamiltono bauda nepatenkintas T. Wolffas: vienu metu atrodė, kad abu mūsų bolidai nepasieks finišo
logo 2020 Liepos 06 d. 00:19, Daimler AG

Sekmadienį įvykusiose pirmosiose 2020 metų „Formulės-1“ lenktynėse „Mercedes“ pilotai finišo liniją kirto pirmose dviejose vietose, o pergale sezoną pradėjo Valtteri Bottas. Tiesa, nors Lewisas Hamiltonas finišavo antras, dėl incidento su Alexanderiu Albonu jis buvo nubaustas 5 sekundžių bauda, todėl galutinėje įskaitoje liko tik ketvirtas.

Vis tik vakaras „Mercedes“ ekipai galėjo baigtis gerokai liūdniau. Po lenktynių komandos vadovas Toto Wolffas pripažino, kad abu bolidai turėjo techninių problemų, kurios galėjo neleisti lenktynininkams pasiekti finišo.

„Situacija buvo ganėtinai rimta nuo pat starto. Iš pradžių problemos atsirado Botto bolide, tačiau vėliau tas pats atsitiko ir Hamiltonui. Nežinojome, su kuo tai susiję, tačiau tai akimirksniu galėjo užbaigti abiejų pilotų lenktynes.

Žinojome, kad tai kažkaip susiję su bolidų vibracijomis, todėl įspėjome pilotus protingai elgtis posūkiuose. Vienu metu atrodė, kad abu mūsų bolidai nepasieks finišo“, – kalbėjo T. Wolffas.

„Mercedes“ vadovas taip pat neliko patenkintas teisėjų sprendimu L. Hamiltonui už susidūrimą su Alexanderiu Albonu skirti 5 sekundžių baudą.

„Sakyčiau, kad 5 sekundžių bauda buvo per žiauri. Kelis kartus pažiūrėjome vaizdo įrašą, kuriame matosi, kad Lewisas buvo pilnai susukęs vairą, o Albonas dar turėjo pakankamai vietos, jog įveiktų posūkį“, – pridėjo T. Wolffas.


Komentarai (20)
YZF
| 07/07 20:12 Atsakyti
kart
07/06 14:23

Suprantu, kad tau sudėtinga įvertinti tokias situacijas, bet tokie pilotai kaip Hamiltonas iš miegų pažadintas pasakytų, kad važiuojant vidine trasos dalimi, tame posukyje išneš į išorę. Ypač su hardais, kur understeeringas garantuotas. Kad to išvengti, prieš posukį reikia daugiau prisistabdyti.
Na, šiuo atveju į posukį važiavo kaip važiuodamas vienas, nes jeigu net Albonas būtų pasitraukęs arčiau krašto, Hamio sparną vis tiek būtų nunešęs.

P.S. Pats jis buvo sakęs, jog numato, kur bus varžovas.

Hamiltono bolidas niekur neisslydo i trasos krasta ar tuo labiau, uz trasos (isoreje). Jis netgi buvo palikes nemazai vietos (isoreje). Taigi jis nepersistenge nei kiek. Cia Albonas lindo ten, kur jau vietos jam neliko. Toje vietoje lenkti isore yra visiskai optimistinis bandymas padaryti stebukla. Niekas ten isoreje nelenkia.
iXsas
| 07/07 19:52 Atsakyti
Bet jei MB konstruktorių taurę praloš 1 tašku? Kažin ar taip galėjo padaryti, ar kažkokia nuobauda grėstų? Komandinė taktika juk galima.
dzionyz logo rėmėjas
| 07/07 08:05 Atsakyti
iXsas
07/06 21:59

Kažin, ar negalėjo Botas praleisti LH į priekį? Atsilieka 4s ir MB turi dvi pirmas vietas.

Botas gi dėl champion kovoja tai ta mintis jam būtų buvus nesuprantama radio ryšiu
Sloikas
| 07/06 23:46 Atsakyti
Sunku pasakyti. Hamis puikiai matė kas vyksta jo kairėje, kad pozicija bus prarasta, ir pabandė pasielgti gudriai - nekeisti trajektorijos. O ar vairas buvo susuktas iki galo irgi neaišku.
iXsas
| 07/06 21:59 Atsakyti
Kažin, ar negalėjo Botas praleisti LH į priekį? Atsilieka 4s ir MB turi dvi pirmas vietas.
dzionyz logo rėmėjas
| 07/06 15:37 Atsakyti
Aš manau Hamiltonas tiesiog važiavo, nieko nedarė ir tikėjosi kad viskas pasibaigs gerai... Tipo oi nemačiau, oi aš gi nieko nedariau. Kartais ir čempionai turi mokėti būti aplenktais.
kart
| 07/06 14:23 Atsakyti
YZF
07/06 13:53

Panasu kad tu aklas. Albonas buvo sone o ne priekyje. O jeigu butu spaudes stabdi tai tik dar greiciau RBR ratas butu atsitrenkes i MB rata. Esme trajektorija o ne stabdymas.

Suprantu, kad tau sudėtinga įvertinti tokias situacijas, bet tokie pilotai kaip Hamiltonas iš miegų pažadintas pasakytų, kad važiuojant vidine trasos dalimi, tame posukyje išneš į išorę. Ypač su hardais, kur understeeringas garantuotas. Kad to išvengti, prieš posukį reikia daugiau prisistabdyti.
Na, šiuo atveju į posukį važiavo kaip važiuodamas vienas, nes jeigu net Albonas būtų pasitraukęs arčiau krašto, Hamio sparną vis tiek būtų nunešęs.

P.S. Pats jis buvo sakęs, jog numato, kur bus varžovas.
YZF
| 07/06 13:53 Atsakyti
kart
07/06 13:40

Bet šį kartą buvo. Aklas?

Panasu kad tu aklas. Albonas buvo sone o ne priekyje. O jeigu butu spaudes stabdi tai tik dar greiciau RBR ratas butu atsitrenkes i MB rata. Esme trajektorija o ne stabdymas.
kart
| 07/06 13:42 Atsakyti
dzionyz logo rėmėjas
07/06 10:15

Nematau aš jokio uzlaužto vairo? Ir pažiūrėk po smūgio kaip iškart sugebėjo pasukti į dešinę. Karūną pasmukusę pasitaisyti reikėtu, gal tada matytų kitus jaunus pilotus.

Po smūgio jam vairas atšoko, todėl ir atrodė, kad vėliau dar pasuko į dešinę. Bet buvo susukęs iki incidento tikrai.
kart
| 07/06 13:40 Atsakyti
YZF
07/06 12:08

Spausti stabdi isvaziuojant is posukio kai priekyje nera kito bolido nelabai logiska butu, ane?

Bet šį kartą buvo. Aklas?
×

TOP naujienos