L. Mazzola: C. Leclercas nėra vienintelė S. Vettelio problema (15)

L. Mazzola: C. Leclercas nėra vienintelė S. Vettelio problema
logo Liepos 17 d. 07:52, Ferrari

Luigi Mazzola mano, kad šiemet Charlesas Leclercas nėra vienintelė Sebastiano Vettelio problema. Anot specialisto, vokietis turi ir daugiau rimtų problemų.

Minėtasis italas praeityje dirbo „Ferrari“ ekipoje ir Michaelio Schumacherio laikais vadovavo bandymų komandai. Specialistas jau kurį laiką nebedirba italų ekipoje, bet seka įvykius ir stebi situaciją.

L. Mazzola pripažįsta, kad S. Vettelis dabar išgyvena ne pačius geriausius laikus, bet nemano, kad vokietis artimiausioje ateityje turėtų trauktis ir baigti karjerą.

„Nors Charlesas dabar „Ferrari“ komandai ir yra šviesa tunelio gale, nemanau, jog jis yra vienintelė Sebastiano problema“, - kalbėjo L. Mazzola.

„Nesutinku, kad Sebastianas yra arti karjeros pabaigos. Tiesa, dabar jis išgyvena ne pačius geriausius laikus. O tai, jog jį pastoviai lygina su Charlesu, jam tikrai nepadeda. Charlesas yra labai talentingas ir niekas tuo neabejoja. Vettelis yra priverstas stebėti kaip tobulėja jo jaunasis komandos draugas. Bet su tuo anksčiau ar vėliau susiduria visi pilotai.“

„Tačiau Charlesas nėra vienintelė Sebastiano problema. Akivaizdu, kad ne. Yra ir kitų problemų. Pavyzdžiui bolidas. Taip, Charlesas pilotuoja tokį patį automobilį. Bet leiskite aš jums paaiškinsiu.“

„Akivaizdu, kad šių metų bolidas netinka Sebastiano vairavimo stiliui. Bolidas dažnai būna nestabilus, sunkiai sureguliuojamas. Sebas kitaip reguliuoja bolidą nei Charlesas.“

„Net ir tada, kai komandai atstovavo Kimi, Sebastianas turėjo daugiau problemų bandydamas perprasti bolidą nei Kimi. Tame nėra nieko keisto.“

„Nepamirškime ir kito dalyko, kuris sukelia Sebastianui diskomfortą - „Mercedes“ dominavimas. Tai, jog Lewisas pačioje lenktynių pabaigoje greičiausiai įveikė vieną trasos ratą, šokiravo visus.“

„Ferrari“ komanda turi labai daug darbo. Labai svarbu, jog jie pasirinktų tinkama technikos tobulinimo kryptį. Bet tai neturi nieko bendro su Vetteliu. Net ir su Leclercu, kuris mums, depresuotiems „Ferrari“ fanams, kartais sukelia teigiamų emocijų.“

Paklaustas ar „Ferrari“ komanda turėtų išsaugoti S. Vettelį savo gretose ir ateityje, L. Mazzola atsakė trumpai: „Žinoma.“

Komentarai (15)


Black_Death
| Liepos 17 d. 20:59
kamasolis
| Liepos 17 d. 20:10

Geriau formule E ziureciau, vis daugiau intrigos. Nei f1.

Man negaila žiūrėk, kas tau dabar neleidžia? Naftos magnatai gasdina, kad nukirps elektros kabelį?
:- DD
kamasolis
| Liepos 17 d. 20:10
deivec
| Liepos 17 d. 17:04

formule E galetu ji viliuoti. dar ganetinai populiarus. ten butu tikrai stiprus. lygos zinomumas padidetu...
plius ten lengviau masinos atlaiko kai kali i shikna priekyje vaziuojanciam

Geriau formule E ziureciau, vis daugiau intrigos. Nei f1.
Ezo
| Liepos 17 d. 18:54
deivec
| Liepos 17 d. 17:04

formule E galetu ji viliuoti. dar ganetinai populiarus. ten butu tikrai stiprus. lygos zinomumas padidetu...
plius ten lengviau masinos atlaiko kai kali i shikna priekyje vaziuojanciam

Negaletu, sake kazkada kad formule E jam sudu kruva o ne cempionatas
LTmaniakas
| Liepos 17 d. 17:47
Labai teisingai pasakyta, kad Ferrari fanai yra depresuoti 😂. Nes man jau 15 metų depresija. Buvo tie keli sezonai 2007 - 2009 kai Kimis ir Massa, iki tos lemtingos avarijos, dar kažkaip vilties teikė, po to nei vieno gero bolido nebuvo, visada atsilikinėdavo ir būdavo antri arba treti. Žodžiu liūdna man 😑
deivec
| Liepos 17 d. 17:04
Tech
| Liepos 17 d. 11:49

aisku, pasilikti ji galima, bet kaip Nr2, spaudimo nejaustu ir galetu sau rinkti taskus komandai. bet ar Fetelis gali paminti savo principus ir buti Nr2 ? is RBR pabego is kart pasikroves nuo Ricciardo. kita vertus ir amzius jau ne tas ir gal ir begt nera kur,nebent baig tkarjera ar trauktis i kitas serijas

formule E galetu ji viliuoti. dar ganetinai populiarus. ten butu tikrai stiprus. lygos zinomumas padidetu...
plius ten lengviau masinos atlaiko kai kali i shikna priekyje vaziuojanciam
deivec
| Liepos 17 d. 17:03
panasu, kad situacija tokia:
kanada apie visiems zinoma ivyki. sukeiciame pilotus vietomis :D
ir ka...butume mate speju avarija :)
Rasak
| Liepos 17 d. 15:46
Black_Death
| Liepos 17 d. 11:06

apie tai, neįvardindamas tiksliai ir R.Brawnas užsiminė

Tai apie Raikį savu laiku irgi taip rašė, ir dar kad rankas moterims už kelnaičių kaišiodavo, o štai kiek Feruose atvarė ir dabar dar Alfoj važiuoja...
Black_Death
| Liepos 17 d. 14:12
Tech
| Liepos 17 d. 11:49

aisku, pasilikti ji galima, bet kaip Nr2, spaudimo nejaustu ir galetu sau rinkti taskus komandai. bet ar Fetelis gali paminti savo principus ir buti Nr2 ? is RBR pabego is kart pasikroves nuo Ricciardo. kita vertus ir amzius jau ne tas ir gal ir begt nera kur,nebent baig tkarjera ar trauktis i kitas serijas

Dabar gal viskas paprasčiau, visų vienodos taktikos nėra kuro pildymo. R.Baricello po keletos0 metų pabaigęs karjerą per vieną interviu yra kalbėjęs, žmonės galvoja, kad Nr2 lengvas darbas, bet taip nėra. Visalaik esi ant ryšio ir turi reaguoti į kitų važiavimo tempą, kad atsirasti priešais kitą netinkamoj vietoj netinkamu laiku ir t.t. sunku sukti ratus laikui, tokius kokius sako per racija. Daugiau nepamenu apie kokius ten sunkumus kalbėjo.
Tech
| Liepos 17 d. 11:49
aisku, pasilikti ji galima, bet kaip Nr2, spaudimo nejaustu ir galetu sau rinkti taskus komandai. bet ar Fetelis gali paminti savo principus ir buti Nr2 ? is RBR pabego is kart pasikroves nuo Ricciardo. kita vertus ir amzius jau ne tas ir gal ir begt nera kur,nebent baig tkarjera ar trauktis i kitas serijas
Black_Death
| Liepos 17 d. 11:06
Black_Death
| Liepos 17 d. 11:03

Nepatvirtintas šaltinis teigia. kad viena iš suprastėjusių rezultatų priežasčių gali būti prie namų esančio dažnas vieno baro lankymas.

apie tai, neįvardindamas tiksliai ir R.Brawnas užsiminė
×

F-1.lt pulsas