„Formulės-1“ lenktynininkai šią savaitę po ilgos pertraukos pirmąjį kartą išbandė „slick“ tipo padangas be griovelių, kurias tikimasi pradėti naudoti 2009 metų pasaulio čempionate. Dauguma sportininkų buvo sužavėti šia naujove.
Labiausiai patenkinti liko „BMW
Sauber“ lenktynininkas Nickas Heidfeldas ir „
Honda“ pilotas Jensonas Buttonas, greičiu antradienį pranokę visus kitus bandymuose dalyvavusius lenktynininkus.
„Akivaizdu, kad sukibimas tapo geresnis. Bolidą vairuoti tapo lengviau. Lieka daugiau vietos klaidoms, lengviau jas ištaisyti nei važiuojant padangomis su grioveliais. Bolidą lengviau prognozuoti, tačiau aš nuvažiavau vos 10 ratų“, - taip „slick“ tipo padangų veikimą įvertino N. Heidfeldas.
„Tiesą sakant, tikėjausi didžiulio skirtumo mažu greičiu įveikiamuose posūkiuose ir tik mažo skirtumo didelio greičio posūkiuose. Tačiau skirtumas važiuojant nedideliu greičiu buvo gana didelis, o lekiant greitai – didesnis nei tikėjausi, kas mane stebino“, - pasakojo vokietis.
„Buvo linksma. Pirmąjį kartą vairavau „Formulės-1“ bolidą su „slick“ padangomis. Jo elgesys buvo labiau prognozuojamas. Aiškiau, kur važiuoja bolidas“, - taip savo įspūdžiais dalijosi J. Buttonas.
„Manau, kad paskutinį kartą „slick“ padangas naudojau „Formulėje-3“, ir šiandien tikrai tuo mėgavausi. Akivaizdu, kad tai tik jų tobulinimo pradžia, tačiau susidariau gerą įspūdį. Dar turime padirbėti derindami taisykles 2009-iesiems, tačiau kol kas viskas gerai“, - teigė jis.
Tiesa, „Super Aguri“ pilotas bandytojas Jamesas Rossiteris „slick“ tipo padangas įvertino santūriau. Šis sportininkas kartu su jomis išmėgino ir kitą 2009 metų naujovę – supaprastintą bolido aerodinamiką, sukuriančią gerokai mažesnę nei dabar prispaudžiamąją jėgą.
„Išbandžiau 2009-ųjų aerodinamikos lygį važiuodamas padangomis su grioveliais, ir tai buvo visiškai nepakenčiama. Tačiau užsidėjus „slick“ padangas, viskas tapo geriau“, - teigė J. Rossiteris.
„Naudojant „slick“ padangas, lengviau įveikti didelio greičio posūkius, ir galbūt galima iš arčiau persekioti priekyje važiuojantį varžovą, tačiau manau, kad šiek tiek prarandama lėtai įveikiamuose posūkiuose“, - aiškino „Super Aguri“ bandytojas.
„Kol kas tai tik pradžia, tad palaukime, kaip viskas klostysis toliau. Tačiau turiu pripažinti, kad vairuoti buvo sunku“, - pridūrė jis.
Šią savaitę Jereze (Ispanija) vykstančiuose bandymuose „Formulės-1“ komandų naudojamos „slick“ tipo padangos yra tik kiek modifikuota analogiškų padangų, naudojamų GP2 varžybose, versija.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).