Lietuvoje įvestas automobilių taršos mokestis (35)

Lietuvoje įvestas automobilių taršos mokestis
logo Liepos 02 d. 11:30, jumpstory

Nuo liepos 1 dienos Lietuvoje įvestas automobilių registracijos taršos mokestis, kuris bus mokamas šalyje pirmą kartą registruojant automobilį arba keičiantis jo savininkui.

Paskutinėmis birželio dienomis „Regitra“ užplūdo savo automobilius be papildomo taršos mokesčio suskubę užregistruoti žmonės, tačiau nuo liepos 1 dienos, priklausomai nuo transporto priemonės išmetamo anglies dioksido (CO2) kiekio, šis mokestis jau bus taikomas.

Taršos mokestis bus taikomas autmobiliams, kurių išmetamas CO2 kiekis viršija 130 g/km, o transporto priemonių savininkams gali tekti pakloti nuo 13,5 eur. iki 540 eur.

Autmobilio išmetamo anglies dioksido kiekį galite pamatyti registracijos liudijime V.7 grafoje, o jei norite tiksliai apsiskaičiuoti taršos mokestį, tai galite padaryti paspaudę šią nuorodą.

Automobilių registracijos taršos mokesčio skaičiuoklė


Komentarai (35)
MaK
IP: 275b4f9 | 07/02 11:49 Atsakyti
o siaip matyt klausimas - kada ivest ne registracijos tarsos mokesti, o gryna kas metini tarsos mokesti, va ten tai kauks visi..
Fireblade
IP: 5e8629c | 07/02 12:12 Atsakyti
fotke gera :)
kart
IP: a72232d | 07/02 13:37 Atsakyti
Norge logo rėmėjas
07/02 13:19

negali padaryti is karto, nes neturi politines valios. baisinis pasipriesinimas is visuomenes is suinteresuotu grupiu. be abejo, kad turi buti kasmetinis Tarsos/keliu mokestis kievienam auto pagal tarsa, svori, kubatura ir t.t. O del dieduko, kuris 4 kart per metus i soda vaziuoja tai lt iskreiptas poziuris i automobilius. kiekviena seima turi ko ne po 2-3 auto, nors tai realiai yra prabangos preke. o turi todel, kad sunio pinigai lt yra ta masina tureti/islaikyti. draudimo, Tech aptarnavimo ir t.t. kainos juokingos, o musu aptarinejamo Tarsos/keliu mokescio is viso nera. bet uztai pilni kiemai uzkisti senu lauzu, kamsciai baisiniai, nepasitenkinimas baisinis ir t.t. zodziu kaip ir dazniausia - ne nuo to galo valdzia pradeda reikalus tvarkyti. kai lt realiai kainuos masina tureti/islaikyti, puse bedu, su jomis susijusiu isnyks savaime.

Būtent, kad neturi politinės valios, nes jeigu turėtų, tai Lietuva per 30 metų būtų pasiekusi kur kas daugiau. Bent žvyrkelius, tai tikrai būtume seniai pamiršę.
MaK
IP: 275b4f9 | 07/02 14:03 Atsakyti
egis01
07/02 13:42

oi gerai mus išdūrė valsčiai. čia ne taršos, o REGISTRACIJOS mokestis. tik tiek kad ji nustato pagal CO2 t.y. iš lempos. vietoj CO2 galėjo apmokėstinti pagal mašinos spalvą priklausomai nuo to koks salonas odinis ar veliūrinis.

tai taip, is dalies cia tik tarsos mokestis nes co2 naudojimas registracijoje, zodziu sumakliavo belenka
MaK
IP: 275b4f9 | 07/02 11:48 Atsakyti
jauciu kad oras nuo vakar gerokai svaresnis, kai pradejo visi moket, toks jausmas kad net vazinet bijo zmones kad neterstu :D
kart
IP: a72232d | 07/02 12:56 Atsakyti
Čia ne taršos mokestis, o automobilių gamintojų prastumtas biznio planas. Toks pat biznio planas kaip ir su Euro standarto atsiradimu. Juokinga, kai diedukas su savo 90-tųjų Passatu gal išvažiuoja kelis kartus per mėnesį, bet moka daugiau už tą, kuris nors ir su naujesniu, bei mažiau taršesniu važinėja kiekvieną dieną didelius atstumus.

Kasmetinis mokestis pagal ridą, pamatavus taršą(o ne nustačius pagal dokumentus) - čia yra taršos mokestis.
Norge logo rėmėjas
IP: fbc5b04 | 07/02 13:19 Atsakyti
kart
07/02 13:08

Kodėl negalima padaryti normalaus taršos mokesčio iš karto? Juk ne raketų mokslas. Vietoje to, dabar įvedinėja kažkokius pseudomokesčius, kurių net logiškai paaiškinti neįmanoma(registracijos mokestis pagal tarša? wtf). Kartais atrodo, kad nelabai jie ir gilinasi į tai, ką gauna iš Europos Parlamento. Pakoreguoja raštinėje ir davai stumiam. Nors man atrodo, šį kartą jie tikrai žino ką prastūmė ir kodėl atsirado mažiau taršesnių automobilių įsigijimo kompensacijos.

negali padaryti is karto, nes neturi politines valios. baisinis pasipriesinimas is visuomenes is suinteresuotu grupiu. be abejo, kad turi buti kasmetinis Tarsos/keliu mokestis kievienam auto pagal tarsa, svori, kubatura ir t.t. O del dieduko, kuris 4 kart per metus i soda vaziuoja tai lt iskreiptas poziuris i automobilius. kiekviena seima turi ko ne po 2-3 auto, nors tai realiai yra prabangos preke. o turi todel, kad sunio pinigai lt yra ta masina tureti/islaikyti. draudimo, Tech aptarnavimo ir t.t. kainos juokingos, o musu aptarinejamo Tarsos/keliu mokescio is viso nera. bet uztai pilni kiemai uzkisti senu lauzu, kamsciai baisiniai, nepasitenkinimas baisinis ir t.t. zodziu kaip ir dazniausia - ne nuo to galo valdzia pradeda reikalus tvarkyti. kai lt realiai kainuos masina tureti/islaikyti, puse bedu, su jomis susijusiu isnyks savaime.
egis01
IP: b356cb1 | 07/02 13:42 Atsakyti
oi gerai mus išdūrė valsčiai. čia ne taršos, o REGISTRACIJOS mokestis. tik tiek kad ji nustato pagal CO2 t.y. iš lempos. vietoj CO2 galėjo apmokėstinti pagal mašinos spalvą priklausomai nuo to koks salonas odinis ar veliūrinis.
Omikron
IP: b99de98 | 07/02 14:06 Atsakyti
Vietoj to kad padaryti automobili prabangos preke keliant stipriai mokescius, yra dar geresnis variantas. Stipriai pasunkinti vairavimo egzaminus, maziau vairuotoju, maciau kamsciu, maziau tarsos, maziau autoivykiu nes vairuotojai bus labiau paruosti
mariusis
IP: 7ad5add | 07/02 16:31 Atsakyti
Norge logo rėmėjas
07/02 13:19

negali padaryti is karto, nes neturi politines valios. baisinis pasipriesinimas is visuomenes is suinteresuotu grupiu. be abejo, kad turi buti kasmetinis Tarsos/keliu mokestis kievienam auto pagal tarsa, svori, kubatura ir t.t. O del dieduko, kuris 4 kart per metus i soda vaziuoja tai lt iskreiptas poziuris i automobilius. kiekviena seima turi ko ne po 2-3 auto, nors tai realiai yra prabangos preke. o turi todel, kad sunio pinigai lt yra ta masina tureti/islaikyti. draudimo, Tech aptarnavimo ir t.t. kainos juokingos, o musu aptarinejamo Tarsos/keliu mokescio is viso nera. bet uztai pilni kiemai uzkisti senu lauzu, kamsciai baisiniai, nepasitenkinimas baisinis ir t.t. zodziu kaip ir dazniausia - ne nuo to galo valdzia pradeda reikalus tvarkyti. kai lt realiai kainuos masina tureti/islaikyti, puse bedu, su jomis susijusiu isnyks savaime.

Ką ponas šnekate, automobilis prabangos prekė? Kokia prabanga, kai autoparkas pas mus 15 metų ir į viršų, kai senas laužas kainuoja 2000 eurų, ot prabangos prekė jam matai :) pirmą lai infarstruktūtą išvysto susisiekimo normalią, o dabar duos mokesčių kai visi seno laužo iškeisti į naujesnį lėšų net neturi su minimumais sėdi, o iš kaimo autobusas iki miesto važiuoja kartą per dieną. Tai aišku uždėkim dar kuo daugiau mokesčių ir bus lafa, su arkliais vėl josim pagal tokį pragyvenimo lygį. Daugiabučiai užkišti, nes kiemai sovieitnio lygio ne tam projektuoti buvo. Žodžiu net ne nuo to galo viskas pradedama. Ir įdomu kur tas mokestis nuguls, Kukuraitis kažkada prasitarė, kad mokytojų algom ir dar kažkam užkišti, i tai vadinasi taršos mokestis 😀
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas