Igor Žukovskij
IP: 5c6715d | 07/05 18:35 Atsakyti
Anksčiau ar vėliau turėjo atsirasti šis mokestis ir Lietuvoje. Praktiškai kiek vienoje Europos šalyje yra taip. Tik skirtumas tas, kad Lietuvoje vienkartinis tas mokestis. Aš gyvenu Vokietijoje ir turiu 2014 metų 2 litrų dizeline mašina. Ir kas met už ja turiu mokėti 280 eurų taršos mokestį. Tai kad skaitau,, kad tai yra normalu ir net ne matau priežasčių diskusijoms.
Tech
IP: bfb2e24 | 07/03 00:17 Atsakyti
Black_Death
07/03 00:13

Tai tu vienas tersi daugiau nei as vienas su dviem auto :))

Cia gal labiau reiktu skaiciuot dar ir kiek km per metus prasuki. Mano vidurkis gal 15 k per metus, kai kitas gal prasuka 30. Tai tersiama panasiai :))
Black_Death
IP: 47cade6 | 07/03 00:13 Atsakyti
Tech
07/02 18:12

373 :)

Tai tu vienas tersi daugiau nei as vienas su dviem auto :))
Black_Death
IP: 47cade6 | 07/03 00:07 Atsakyti
Norge logo rėmėjas
07/02 13:19

negali padaryti is karto, nes neturi politines valios. baisinis pasipriesinimas is visuomenes is suinteresuotu grupiu. be abejo, kad turi buti kasmetinis Tarsos/keliu mokestis kievienam auto pagal tarsa, svori, kubatura ir t.t. O del dieduko, kuris 4 kart per metus i soda vaziuoja tai lt iskreiptas poziuris i automobilius. kiekviena seima turi ko ne po 2-3 auto, nors tai realiai yra prabangos preke. o turi todel, kad sunio pinigai lt yra ta masina tureti/islaikyti. draudimo, Tech aptarnavimo ir t.t. kainos juokingos, o musu aptarinejamo Tarsos/keliu mokescio is viso nera. bet uztai pilni kiemai uzkisti senu lauzu, kamsciai baisiniai, nepasitenkinimas baisinis ir t.t. zodziu kaip ir dazniausia - ne nuo to galo valdzia pradeda reikalus tvarkyti. kai lt realiai kainuos masina tureti/islaikyti, puse bedu, su jomis susijusiu isnyks savaime.

Ka bendro turi turimu auto skaicius su tarsa, kamsciais ir t.t. ? Ar as po etransport vairuotojo is autobusu stoteles ir sukimo i desine vietos nekirtes per stabdzius...car chrash... nusipirkau vaikystej per tv matyta mb s klases auto, klausimas as gyvendamas vienas ir turedamas 2 auto kokias problemas tau sukeliu? Ir kaip sakai puse bedu isnyktu jei zmones darbe darba dirbtu. Hmm priminiai univiere isgirsti zodziai, neturekit iliuziju kad isnyks kamsciai, parkavimosi problemos ir t.t. jeigu taip "ivyktu" zmones pagalvos, kam mes turim islaikyti tas biurokratines kandis?
Omikron
IP: b99de98 | 07/02 21:17 Atsakyti
Wasia
07/02 17:56

Kažkaip nepastebėjau, kad kas nors būtų atkreipęs dėmesį į nedidelę smulkmenėlę - mokestis yra DISKRIMINACINIS, o tai yra baudžiama įstatymu. Už tą patį išmetamų teršalų kiekį dyzelistai mokės daugiausia. Kodėl Jurgis, išnešęs šiukšles juodame apynaujame kibire turi mokėti daugiau už Petrą, išnešusį tas pačias šiukšles sename kibire arba kitos spalvos kibire? Bet runkelių valstybėje apie tai niekas nesusimąsto... Arba neturi, kuo mastyti... O gal bijo... Gali tik paburbėti, prisidengę kažkokiu vardu.

Dyzelistai tersia daugiau, skirtingu tersalu. Dar ir taip isdalies sukciaujama jog ju matavimai atliekami Kai DPF sugeria sales, taciau neiskaiciuojama Kai DPF issivalo uzmiestyje. Didesne diskriminacija del LPG, kadangi Jos svaresnes o kaina perdaug panasi.
Norge logo rėmėjas
IP: fbc5b04 | 07/02 20:43 Atsakyti
mariusis
07/02 19:41

Aš puikiai suvokiu ką nori paskayti, bet 15 metų laužas nėra prabanga, o kiužena, su kuria reikia važiuoti iki darbo, į sodą, pas močiutę į kaimą ar ją pačią nuvežti iki poliklinikos, nes autobusas nevažiuoja, o jei važiuoja, tai kartą dienoje ir dar kitais asmeniniais reikalais. Norėčiau pažiūrėti, kaip negyvendamas didmiestyje išisverstum be tos prabangos prekės, kai net dviračio tako nėra, o piškom visur neprivaikščiosi per lietų ir šlabdribą. O dabar kas gauna minimumą, dar gaus papildomą mokestį ir su 15 metų kiužena važiuos tol, kol kojos išlįs lauk. Tada bandys pirkti kitą geresnę kiuženą. Tas mokestis mano galva turetų būti tam, kad gerinti infrastruktūrą, subsidijuoti ne 1000 eurų o didesnėm sumom naujų auto pirkimą, kad ta tariama tarša mažėtų, nes kas dabar daroma, niekas čia nemažės . O čia tave apkrauna dar didesniais mokesčiais, kad dar labiau klimptum į skurdo liūną ir galėtum pasilaidoti su ta 15+ metų kiužena.
P.s. O jūs turite ekonominį išsilavinimą, kad negalima ekonominėm temom diskutuoti? Visi per televizorių diskutuoja tom ekonominėm temom, tik bėda, kad daug ten besidedančių kaip daug ką supranta, tik realybė prasilenkia su tuo supratimu. Vat ir ekonomika. Tik tiek :)

jo, sutinku, kad daug kur yra problemu. bet ju visada bus. visiems nera galimybiu padaryti infrastruktura ir patoguma. net norvegijoje, kur 15m gyvenu provincijose yra problemu tiek su susisiekimu, tiek su gydymo istaigom, taip kad cia tema be galo. bet mano asmenine nuomone nuo to nesikeicia - masina, kaip ir daugumoje issivysciusiu saliu, turi buti prabangos preke ir ja islaikyti turi "kazkiek kainuoti". kai dauguma "biednu" susidurs su poreikiu naudoti visuomenini transporta, gal tada ir ekonomine prasme atsirastu valdziai ji organizuoti. na cia tema be galo, nesigilinkim. P.S. del mano issilavinimo nesigilinkim, ne tam cia susirenkam. ir tam nera jokios butinybes.
zonker logo rėmėjas
IP: e839631 | 07/02 20:04 Atsakyti
Jonaitis
07/02 18:46

Kiek duju mieste valgo ?

tik nepasprink tuo pavydu :)
mariusis
IP: 7ad5add | 07/02 19:41 Atsakyti
Norge logo rėmėjas
07/02 18:58

"Ką ponas šnekate, automobilis prabangos prekė? Kokia prabanga, kai autoparkas pas mus 15 metų ir į viršų, kai senas laužas kainuoja 2000 eurų, ot prabangos prekė jam matai :)" - suprantu, kad nesuvoki apie ka kalba, todel ekonominem temom nediskutuokime. visa kita - kiekvieno asmeninis reikalas ir situacijos matymas. bet kad korupcija didele beda tai faktas.

Aš puikiai suvokiu ką nori paskayti, bet 15 metų laužas nėra prabanga, o kiužena, su kuria reikia važiuoti iki darbo, į sodą, pas močiutę į kaimą ar ją pačią nuvežti iki poliklinikos, nes autobusas nevažiuoja, o jei važiuoja, tai kartą dienoje ir dar kitais asmeniniais reikalais. Norėčiau pažiūrėti, kaip negyvendamas didmiestyje išisverstum be tos prabangos prekės, kai net dviračio tako nėra, o piškom visur neprivaikščiosi per lietų ir šlabdribą. O dabar kas gauna minimumą, dar gaus papildomą mokestį ir su 15 metų kiužena važiuos tol, kol kojos išlįs lauk. Tada bandys pirkti kitą geresnę kiuženą. Tas mokestis mano galva turetų būti tam, kad gerinti infrastruktūrą, subsidijuoti ne 1000 eurų o didesnėm sumom naujų auto pirkimą, kad ta tariama tarša mažėtų, nes kas dabar daroma, niekas čia nemažės . O čia tave apkrauna dar didesniais mokesčiais, kad dar labiau klimptum į skurdo liūną ir galėtum pasilaidoti su ta 15+ metų kiužena.
P.s. O jūs turite ekonominį išsilavinimą, kad negalima ekonominėm temom diskutuoti? Visi per televizorių diskutuoja tom ekonominėm temom, tik bėda, kad daug ten besidedančių kaip daug ką supranta, tik realybė prasilenkia su tuo supratimu. Vat ir ekonomika. Tik tiek :)
Norge logo rėmėjas
IP: fbc5b04 | 07/02 18:58 Atsakyti
mariusis
07/02 16:31

Ką ponas šnekate, automobilis prabangos prekė? Kokia prabanga, kai autoparkas pas mus 15 metų ir į viršų, kai senas laužas kainuoja 2000 eurų, ot prabangos prekė jam matai :) pirmą lai infarstruktūtą išvysto susisiekimo normalią, o dabar duos mokesčių kai visi seno laužo iškeisti į naujesnį lėšų net neturi su minimumais sėdi, o iš kaimo autobusas iki miesto važiuoja kartą per dieną. Tai aišku uždėkim dar kuo daugiau mokesčių ir bus lafa, su arkliais vėl josim pagal tokį pragyvenimo lygį. Daugiabučiai užkišti, nes kiemai sovieitnio lygio ne tam projektuoti buvo. Žodžiu net ne nuo to galo viskas pradedama. Ir įdomu kur tas mokestis nuguls, Kukuraitis kažkada prasitarė, kad mokytojų algom ir dar kažkam užkišti, i tai vadinasi taršos mokestis 😀

"Ką ponas šnekate, automobilis prabangos prekė? Kokia prabanga, kai autoparkas pas mus 15 metų ir į viršų, kai senas laužas kainuoja 2000 eurų, ot prabangos prekė jam matai :)" - suprantu, kad nesuvoki apie ka kalba, todel ekonominem temom nediskutuokime. visa kita - kiekvieno asmeninis reikalas ir situacijos matymas. bet kad korupcija didele beda tai faktas.
Zdarovas
IP: 462efd1 | 07/02 18:47 Atsakyti
pas mus viskas ant kuro ir taip nugule, ir uz kelius ir t.t. cia tik eiline pasipelnimo nesamone.
Jonaitis
IP: 1d8290b | 07/02 18:46 Atsakyti
Tech
07/02 18:12

373 :)

Kiek duju mieste valgo ?
Tech
IP: bfb2e24 | 07/02 18:12 Atsakyti
dtmdainis
07/02 17:22

Ir 276kw?😊

373 :)
Wasia
IP: d2c4ab2 | 07/02 17:56 Atsakyti
Kažkaip nepastebėjau, kad kas nors būtų atkreipęs dėmesį į nedidelę smulkmenėlę - mokestis yra DISKRIMINACINIS, o tai yra baudžiama įstatymu. Už tą patį išmetamų teršalų kiekį dyzelistai mokės daugiausia. Kodėl Jurgis, išnešęs šiukšles juodame apynaujame kibire turi mokėti daugiau už Petrą, išnešusį tas pačias šiukšles sename kibire arba kitos spalvos kibire? Bet runkelių valstybėje apie tai niekas nesusimąsto... Arba neturi, kuo mastyti... O gal bijo... Gali tik paburbėti, prisidengę kažkokiu vardu.
dtmdainis
IP: 2cf435b | 07/02 17:22 Atsakyti
Tech
07/02 16:40

Bmw E63 :)

Ir 276kw?😊
Tech
IP: bfb2e24 | 07/02 16:40 Atsakyti
maxpower
07/02 16:34

Koki tanka vairuojat? :)

Bmw E63 :)
neonas
IP: 870d395 | 07/02 16:34 Atsakyti
Visgi tai nera tarsos mokestis, o tik noras pasisavinti tam tikras lesas... Jei kas metus moki, tai jau taip moki uz tarsa. Pirma tegu sviesoforus sureguliuoja, nes prie kiekvieno stojant, didesne tarsa gaunasi...
maxpower
IP: 1e343f9 | 07/02 16:34 Atsakyti
Tech
07/02 15:56

tersiu - 342g/km. kas daugiau? :D

Koki tanka vairuojat? :)
mariusis
IP: 7ad5add | 07/02 16:31 Atsakyti
Norge logo rėmėjas
07/02 13:19

negali padaryti is karto, nes neturi politines valios. baisinis pasipriesinimas is visuomenes is suinteresuotu grupiu. be abejo, kad turi buti kasmetinis Tarsos/keliu mokestis kievienam auto pagal tarsa, svori, kubatura ir t.t. O del dieduko, kuris 4 kart per metus i soda vaziuoja tai lt iskreiptas poziuris i automobilius. kiekviena seima turi ko ne po 2-3 auto, nors tai realiai yra prabangos preke. o turi todel, kad sunio pinigai lt yra ta masina tureti/islaikyti. draudimo, Tech aptarnavimo ir t.t. kainos juokingos, o musu aptarinejamo Tarsos/keliu mokescio is viso nera. bet uztai pilni kiemai uzkisti senu lauzu, kamsciai baisiniai, nepasitenkinimas baisinis ir t.t. zodziu kaip ir dazniausia - ne nuo to galo valdzia pradeda reikalus tvarkyti. kai lt realiai kainuos masina tureti/islaikyti, puse bedu, su jomis susijusiu isnyks savaime.

Ką ponas šnekate, automobilis prabangos prekė? Kokia prabanga, kai autoparkas pas mus 15 metų ir į viršų, kai senas laužas kainuoja 2000 eurų, ot prabangos prekė jam matai :) pirmą lai infarstruktūtą išvysto susisiekimo normalią, o dabar duos mokesčių kai visi seno laužo iškeisti į naujesnį lėšų net neturi su minimumais sėdi, o iš kaimo autobusas iki miesto važiuoja kartą per dieną. Tai aišku uždėkim dar kuo daugiau mokesčių ir bus lafa, su arkliais vėl josim pagal tokį pragyvenimo lygį. Daugiabučiai užkišti, nes kiemai sovieitnio lygio ne tam projektuoti buvo. Žodžiu net ne nuo to galo viskas pradedama. Ir įdomu kur tas mokestis nuguls, Kukuraitis kažkada prasitarė, kad mokytojų algom ir dar kažkam užkišti, i tai vadinasi taršos mokestis 😀
Tech
IP: bfb2e24 | 07/02 15:56 Atsakyti
tersiu - 342g/km. kas daugiau? :D
Norge logo rėmėjas
IP: fbc5b04 | 07/02 15:52 Atsakyti
HORN
07/02 15:42

Reik manyti čia toks pereinamas laikotarpi ir ateityje padarys kasmetinį tikrą taršos mokestį pagal automobilį. Nors dabartinė centrinė valdžia man ne itin, bet reik pripažinti, jog prieš tai buvusių n valdžių nesugebėjo išdrįsti net tokio žingsnio žengti. Automobilis daugumai lietuvių svarbesnis, nei žmona ar vyras, tad politikus galima suprasti.

labai taiklus komentaras

TOP naujienos