Į Silverstouną padangų gamintojai atvežė pačius kiečiausius padangų mišinius ir jų dėvėjimasis nėra labai didelis. Lenktynėms pas visus pilotus yra likę bent po vieną vidutinių padangų komplektą, o dauguma turi ir naujų kietųjų bei minkštųjų.
Daugiausiai minkštųjų padangų komplektų žinoma, turi Brendonas Hartley, kuris nedalyvavo kvalifikacijoje, o taip pat „Williams“ pilotai. Tačiau jokio pranašumo jiems tau neduos, todėl, kad mažai tikėtina, kad kas nors lenktynėse stos daugiau nei po vieną kartą.
„Pirelli“ skaičiavimais, būtent vieno sustojimo strategija bus pati efektyviausia lenktynėse. Ji numato startą su minkštosiomis padangomis ir perėjimą prie vidutinių 16-19 ratuose. Alternatyvi strategija – startas su minkštosiomis ir perėjimas prie kietųjų 13-16 ratų diapazone.
Tuo atveju, jei padangos labiau dėvėsis nei tikimasi, lenktynėse bus galima stoti ir du kartus. Optimaliausias variantas tokiu atveju – dvi serijos su minkštosiomis po 12 ratų, o po to perėjimas prie vidutinių.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 816 |
2. | Giriby | 812 |
3. | mantioras | 805 |
4. | Gudas | 796 |
5. | Kęstutis Šimkus | 794 |