„Lotus“ pademonstravo bolido modelį

„Lotus“ pademonstravo bolido modelį
logo 2009 Spalio 14 d. 22:54, Lotus
2010 m. „Formulės-1“ čempionate ketinanti debiutuoti „Lotus“ komanda šiandien pademonstravo pirmiesiems bandymams vėjo tunelyje paruoštą bolido modelį.
Ekipos technikos direktorius Mike'as Gascoyne'as pažymėjo, kad aerodinamikos mėginimų pradžia yra didelis žingsnis būsimai naujokei, ir dar kartą pakartojo planus bolidą trasoje pirmą kartą išbandyti vasario viduryje.
„Bet kokių bandymų vėjo tunelyje pradžia yra svarbus žingsnis kuriant naują „Formulės-1“ bolidą, tačiau mums tai yra labai jaudinantis epizodas ruošiantis pirmajam mūsų sezonui“, - pareiškė britas.
„Nuo to momento, kai FIA patvirtino mūsų priėmimą, esame labai užsiėmę. Priėmimui ruošėmės jau kelis mėnesius, todėl jau turėjome svarbiausius komandos infrastruktūros elementus: finansus, gamyklą ir vyriausiąją vadovybę.“
„Kai tik rugsėjo viduryje mūsų priėmimas buvo patvirtintas, galėjome pagreitinti darbuotojų atrankos ir bolido kūrimo procesus. Štai, kokią padėtį jau esame pasiekę“, - kalbėjo specialistas.
„Neišvengsime iššūkių, su kuriais susidursime paprasčiausiai ruošdami šį bolidą pirmosioms kito sezono lenktynėms, tačiau esu tikras, kad galime tai padaryti. Mūsų tikslas – paruošti bolidą išridenimui vasario viduryje, kad galėtume įvykdyti priešsezoninių bandymų programą ruošiantis enktynėms Bahreine kovo viduryje.“
Realiausiu kandidatu kitais metais lenktyniauti „Lotus“ komandos gretose yra laikomas Jarno Trulli, šiuo metu atstovaujantis „Toyota“. Jo partneriu gali tapti kitas patyręs pilotas, tačiau neatmetama ir sportininko iš Malaizijos priėmimo galimybė.
„Mes atidžiai stebime lenktynininkų rinką ir aiškinamės geriausias galimybes kitiems metams, įskaitant ir malajų pilotus, tačiau kol kas nepriėmėme jokių sprendimų“, - pažymėjo M. Gascoyne'as.
„Mums reikia universalių lenktynininkų. Mums reikia patikimų ir techniką išmanančių pilotų, galinčių padėti mums tobulinti bolidą sezono metu, tačiau tuo pačiu mums reikia lenktynininkų, išalkusių rezultatų ir galinčių visą laiką išnaudoti visą bolido potencialą.“
Malaizijos vyriausybės ir verslininkų finansuojama „Lotus“ Norfolke (Didžioji Britanija), netoli nuo pagrindinės kompanijos sportinių automobilių gamyklos, įsikūrė tik iš pradžių. Vėliau ketinama bent dalį operacijų perkelti į statomą tyrimų ir gamybos centrą Sepange (Malaizija).
Komandai jos gyvavimo pradžioje vadovaus Tony Fernandesas, šiuo metu „Williams“ remiančios kompanijos „Air Asia“ prezidentas. Ekipos technikos direktorius M. Gascoyne'as anksčiau analogiškas pareigas ėjo „Renault“ ir „Toyota“ gretose.
Į „Formulę-1“ po penkiolikos metų pertraukos „Lotus“ vardą sugrąžinsianti komanda naudos „Cosworth“ variklius. Taip ji prisijungs prie kitų taip pat po pertraukos sugrįšiančios kompanijos klientų, būsimojo čempionato naujokių: „Campos“, „Manor“ ir US F1.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1178
2. Tadux15 1161
3. Giriby 1155
4. mantioras 1147
5. Modestas99 1144