„Ferrari“ komandos vadovas Mattia Binotto pakomentavo neseniai patvirtintus biudžetų apribojimus, kurie įsigalios nuo 2021 metų ir sprendimą atidėti naujo reglamento įsigaliojimą iki 2022 metų...
„Aš manau, kad sprendimas apriboti komandų biudžetus 145 mln. JAV dolerių suma atspindi naujojo reglamento ypatumus, - „Racefans“ sakė M. Binotto. – Man tai ne tik išlaidų sumažėjimas, bet ir tolesnio vystymo kryptis.
Mažosios komandos visada reikalaus dar labiau sumažinti biudžetus, bet mūsų čempionatas negali pavirsti „Formule-2“ ar „Formule E“. „Formulė-1“ ir yra „Formulė-1, čia gamyklinėms komandoms svarbu išbandyti pačias moderniausias technologijas.
Biudžetų ribojimai leidžia kontroliuoti išlaidas ir padėti pasiekti komandoms tam tikro konkurencingumo lygio. „Formulė-1“ yra puikus šou, bet jei čia duosi per daug laisvės techniniame ar sportiniame reglamente, galima prieiti prie situacijos, kad tarp dalyvių nebus pakankamos konkurencijos.
Sprendimas atidėti naujo reglamento įsigaliojimą iki 2022 metų buvo sąlygotas sudėtingos ekonominės situacijos. Šie sprendimai priimti tam, kad būtų galima padėti mažoms komandoms, kurios šiuo metu yra atsidūrusios sudėtingoje padėtyje. Kartu už šiuos pakeitimus mes nubalsavome praėjusiais metais, kadangi juos laikome teisingais „Formulėsi-1“ ateičiai. Dabar reikia įdėti visas pastangas, kad 2022 metais jie tikrai įsigaliotų.
Jėgos agregatų reglamentas baigiasi 2025 metų pabaigoje, taigi iki to laiko mes naudosime dabartines jėgaines. Kokie varikliai bus toliau? Mes jau pradedame tai svarstyti, bet kol kas nėra jokio sprendimo. Tam dar yra per anksti. Hibridinių turbininių jėgainių naudojimas yra įrašytas dabartiniame Susitarimo protokole ir jei mes norime juos pakeisti 2026 metais, tai turime pasirašyti naujas sutartis“.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 816 |
2. | Giriby | 812 |
3. | mantioras | 805 |
4. | Gudas | 796 |
5. | Kęstutis Šimkus | 794 |