Lapkričio pradžioje amerikietiškojo GP etapo Ostine metu buvo pristatytas naujasis reglamentas, įsigaliosiantis nuo 2021 metų. „Formulės-1“ iš tiesų laukia revoliucinės permainos ir daugelis ekspertų tikisi, kad pakis dabar nusistovėjęs komandų pajėgumas.
Bet iš pradžių laukti esminių permainų tikrai neverta, tai patvirtino ir „Ferrari“ vadovas Mattia Binotto, pabrėždamas, kad kito sezone metu tik trys „top“ komandos galės lygiagrečiai modernizuoti 2020 m. sezono bolidus ir kurti 2021 metams skirtą važiuoklę.
„Naujasis reglamentas užtikrins stabilumą „Formulėje-1“ artimiausiems penkeriems metams, italų laikraščiui „Gazzetta dello Sport“ sakė M. Bintotto. – Aš manau, kad 2021 metais pranašumą turės tos komandos, kurios turi daugiau resursų nei likusieji. Tai tik patvirtins tą faktą, jog 2020 metais ne visi galės skirti papildomas lėšas darbui su nauju projektu. Vienareikšmiška, kad scenarijus, pagal kurį vystysis įvykiai F-1 serviso zonoje 2021 metais, stipriai nesiskirs nuo to, ką mes matome šiandien.
Žinoma, jog naujas reglamentas sudarytas taip, kad konstruktoriai gaus daugiau laisvės išreikšti savo inžinerinę išmonę lyginant su dabartine situacija. Esu įsitikinęs, kad mes gana greitai, maždaug per 3 metus po naujo reglamento įsigaliojimo, pasieksime maksimaliai įmanomo greičio lygio ir tada skirtumas tarp lyderių ir autsaiderių sumažės.
Jei trumpai, tai „Liberty Media“ tikslas išlyginti komandų galimybes, yra realiai pasiekiamas. Tačiau tai įvyks ne iš karto“...
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |