M. Binotto: „Ferrari“ variklis nusileidžia „Mercedes“ 20 AG (6)

M. Binotto: „Ferrari“ variklis nusileidžia „Mercedes“ 20 AG
logo Rugsėjo 17 d. 11:37, Ferrari

„Ferrari“ vadovas Mattia Binotto neabejoja, kad Per Italijos GP jie nusileido „McLaren“ komandai tik dėl silpnesnės jėgainės.

Monzoje „McLaren“ pilotai finišavo pirmoje ir antroje vietose, tuo tarpu kai „Ferrari“ lenktynininkai buvo 4-toje ir 6-toje vietose. Dėl to „Ferrari“ nusileidžia „McLaren“ komandai kovoje dėl Konstruktorių taurės trečiosios vietos 13,5 taško.

„Ferrari“ vadovas neslepia, kad pagrindinė jų atsilikimo priežastis yra jėgainių galios skirtumai. Praėjusiame sezone dėl to italų ekipa čempionate turėjo labai didelių problemų, tačiau šiemet jiems pavyko pasiekti esminio pagerėjimo. Tačiau iki „Mercedes“ jėgainių, kurias naudoja „McLaren“ komanda, lygio „Ferrari“ kol kas netempia.

„Monza patvirtino, kad „Ferrari“ šiuo metu nusileidžia varžovams apie 20 AG, - kalbėjo M. Binotto. - Tai mums nėra naujiena ir pralaimėjimas Monzoje nėra priežastis nukabinti nosį. Mes darbuojamės gerindami motorą ir norime naują versiją naudoti dar šiais metais.

Žinoma, buvo apmaudu pralaimėti tiek daug taškų tiesioginiams konkurentams. Bet apskritai, per Italijos GP pasirodėme neblogai. Negaliu skųstis nei pilotais, nei strategija, nei sustojimais boksuose“.

Kiek anksčiau buvo pranešta, kad atnaujintą jėgos agregato versiją „Ferrari“ atsiveš į Turkijos GP etapą spalio mėnesį.

Scuderia Ferrari Mission Winnow
Komanda: Scuderia Ferrari Mission Winnow 2021 sezono taškai: 232.5
Variklis: „Ferrari“ Važiuoklė: SF21
Plačiau

Komentarai (6)
Gambini
IP: 3d793b9 | 09/17 23:13 Atsakyti
Na jei paziuret CL ir LN laikus, tai Ferari nepasakyciau, kad taip beviltiskai atsilieka. Jei skirtumas 20 ag, sakyciau visai ok. https://scuderiafans.com/charles-leclerc-lando-norris-lap-by-lap-time-comparison-at-monza-2021-italian-gp/
kart
IP: ff4c1cb | 09/17 18:32 Atsakyti
tai
09/17 18:24

iki „Mercedes“ jėgainių, kurias naudoja „McLaren“ komanda, lygio „Ferrari“ kol kas netempia.

Nežinau tiksliai, kiek šiuo metu skiriasi MB ir McLaren PU versijos, bet pagal reglamentą gamintojai privalo tiekti tą patį, ką ir patys naudoja. Nebėra tų laikų, kai tiekdavo pernykščius. Komentatoriai kvalos/lenktynių metų dažnai irgi tą pabrėžia.
tai
IP: 5b6abeb | 09/17 18:24 Atsakyti
kart
09/17 13:23

Apie Renault, o vėliau ir Honda, prie mažesnio atsilikimo kalbėdavo, jog atsilieka minimum 50ag, o čia matai pareiškė apie ~20ag. Arba akis dumia, arba pasakęs A, nepasakė B apie tai, kad tas atsilikimas ne tik variklyje.

iki „Mercedes“ jėgainių, kurias naudoja „McLaren“ komanda, lygio „Ferrari“ kol kas netempia.
kart
IP: ff4c1cb | 09/17 13:23 Atsakyti
Apie Renault, o vėliau ir Honda, prie mažesnio atsilikimo kalbėdavo, jog atsilieka minimum 50ag, o čia matai pareiškė apie ~20ag. Arba akis dumia, arba pasakęs A, nepasakė B apie tai, kad tas atsilikimas ne tik variklyje.
Slipstream
IP: 1a28443 | 09/17 13:09 Atsakyti
Na lenktynese irgi nesakyciau kad labai jau prastai atrode.Jei Lando nebutu iskart aplenkes CL po restarto veliau ko gero ir liktu uzstriges.Siaip Mclaren kazkur apie 0,3-0,5 sek. lenke Ferrari ko manau mazokai norint aplenkti.Siap ar taip kova dar toli grazu nebaigta-dar pries Italija McL atsilikinejo 13 tasku,dabar pirmauja 14 taip kad cia viskas dar imanoma.
jv
IP: 2cdf11b | 09/17 12:35 Atsakyti
pagal tai kaip trasoje atrodo, nepanasu kad tik 20AG, Ferrari beviltiskai tiesiosiose atrodo
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas