M. Binotto: komandos pačios turi rinktis lenktynininkus (14)

M. Binotto: komandos pačios turi rinktis lenktynininkus
logo Rugsėjo 08 d. 11:24, Ferrari

„Ferrari“ vadovas Mattia Binotto mano, kad „Formulės-1“ komandos turi savarankiškai priimti sprendimus pasirenkant vieną ar kitą lenktynininką – jiems negali nurodinėti jėgos agregatų tiekėjai. Tokią nuomonę „Ferrari“ vadovas išsakė „Reuters“ agentÅ«rai po Toto Wolffo žodžių, kad „Williams“ galėtų pasirašyti sutartį su Alexu Albonu tik tuo atveju, jei jis nutrauks bendradarbiavimą su „Red Bull“.

Mattia Binotto: „Manau, kad visos derybos, kurios vyksta tarp komandų ir pilotų, turi išskirtinai likti tik tarp šių dviejų pusių. Jėgos agregatų gamintojai čia neturi turėti jokios įtakos. Laikau neteisingu, kai jėgainių tiekėjai kišasi į panašius dalykus.

Jei lenktynininkas turi galimybę atsisėsti prie vieno ar kito bolido vairo, tai jis turi prie jo atsisėsti, nepriklausomai nuo to, iš kur jis ateina. Jei komanda sutinka suteikti jam mašiną, tai ji privalo turėti tokią galimybę. Viskas labai paprasta“.

Kartu Binotto pridÅ«rė, kad bÅ«tų klaidinga manyti, jog „Ferrari“ pagal sutartį su „Alfa Romeo“ turi teisę parinkti vieną iš dviejų sportininkų raudonai-baltame bolide: „Ferrari“ nė karto nėra pasakiusi nė žodžio apie tai, kad „Alfa Romeo“ komandoje yra vadinamoji „Ferrari“ vieta. Kontraktas yra pasirašytas su „Alfa Romeo“ kompanija, o pilotus parenka tik „Sauber“ vadovybė“.

Scuderia Ferrari Mission Winnow
Komanda: Scuderia Ferrari Mission Winnow 2021 sezono taškai: 232.5
Variklis: „Ferrari“ Važiuoklė: SF21
Plačiau

Komentarai (14)
tech
IP: c4754c7 | 09/09 16:00 Atsakyti
kart
09/09 15:25

Nelabai tu žodiniais susitarimais turėsi įtakos tokiose situacijose, kaip pvz. Albono. Toto aiškiai pasakė, kad RBR pilotas negali atstovauti komandos su Mercedes varikliais. Galbūt čia tiesiog ir konfidencialumo dalykai, bet galima tik prisiminti kaip tos pačios klientės balsuoja esminiais klausimais.

Kad pvz. Ferrari Alfai turi mažiau įtakos, tai jau matosi akivaizdžiai. Tuo tarpu Haas'ai visiškai po padu.

Verslas :) o Albono atveju dar ir principai is Wolfo puses. I toki sakyciau psichologini kara isitraukes Wolfas su Horneriu/Marko, po Ver/Ham crasho. Primesk viena diena Albonas simuliuoja crasha, kita diena beldziasu i MB Klientu duris 😅
kart
IP: ff4c1cb | 09/09 15:25 Atsakyti
tech
09/09 10:24

o kodel manai kad sutartyse yra tie punktai? manau uztenka zodinio susitarimo tokiu atveju, ir tas niekur teisiskai neatsispindi :) va HOnda Tsunoda ikiso neaisku ant kiek metu. matyt taip prie stalo sutarta. Marko gavo uzdavini is Tailanddo, kad ALbonas RBR ar ne, turi gauti vieta F1. teko va is sutarteles nutraukti, nes kodel Williams turejo ji priimti ,jei turejo kazkokia sutarti su RBR. aisku, gal Williams tai ir tinka, bet Wolfas be to, kad yra itakingas F1, dar ir principingai norejo pazaist su RBR :)

Nelabai tu žodiniais susitarimais turėsi įtakos tokiose situacijose, kaip pvz. Albono. Toto aiškiai pasakė, kad RBR pilotas negali atstovauti komandos su Mercedes varikliais. Galbūt čia tiesiog ir konfidencialumo dalykai, bet galima tik prisiminti kaip tos pačios klientės balsuoja esminiais klausimais.

Kad pvz. Ferrari Alfai turi mažiau įtakos, tai jau matosi akivaizdžiai. Tuo tarpu Haas'ai visiškai po padu.
Nejuokinkit tarakonu
IP: d4ff3c5 | 09/09 11:30 Atsakyti
O ka Ferrari slepti ir vetuoti? Variklis ju Renault lygio, o su Botto atejimu jie gal dar ir kazkokios infos papildomos gaus. Tikrai pilotai atsinesa tam tikru paslapciu su savimi. Jug kiekvienas nori vairuot konkurencinga bolida :)
tech
IP: bfb2e24 | 09/09 10:24 Atsakyti
kart
09/08 15:05

Man keista, kodėl FIA vis dar leidžia tokius dalykus. Sutartyse bet kokie punktai už variklių nuolaidas gauti kažkokias privilegijas turėtų būti griežtai draudžiami.

o kodel manai kad sutartyse yra tie punktai? manau uztenka zodinio susitarimo tokiu atveju, ir tas niekur teisiskai neatsispindi :) va HOnda Tsunoda ikiso neaisku ant kiek metu. matyt taip prie stalo sutarta. Marko gavo uzdavini is Tailanddo, kad ALbonas RBR ar ne, turi gauti vieta F1. teko va is sutarteles nutraukti, nes kodel Williams turejo ji priimti ,jei turejo kazkokia sutarti su RBR. aisku, gal Williams tai ir tinka, bet Wolfas be to, kad yra itakingas F1, dar ir principingai norejo pazaist su RBR :)
Klepsidra
IP: 69287c1 | 09/08 21:14 Atsakyti
kart
09/08 20:06

Variklių tiekimas irgi buvo pure business bet FIA įsikišo ir privertė tiekti ne parūdijusius pernykščius, o naujausius PU.

Ir nieks nuo to nepasikeite. Kazkuri is klienciu smarkiai pagreitejo?
kart
IP: ff4c1cb | 09/08 20:06 Atsakyti
Klepsidra
09/08 17:52

tai jau tikrai. ir kodel turetu buti draudziama? cia yra pure business. lygiai taip pat gali uzdrausti ir pay driverius

Variklių tiekimas irgi buvo pure business bet FIA įsikišo ir privertė tiekti ne parūdijusius pernykščius, o naujausius PU.
Klepsidra
IP: 038e568 | 09/08 17:52 Atsakyti
kart
09/08 15:05

Man keista, kodėl FIA vis dar leidžia tokius dalykus. Sutartyse bet kokie punktai už variklių nuolaidas gauti kažkokias privilegijas turėtų būti griežtai draudžiami.

tai jau tikrai. ir kodel turetu buti draudziama? cia yra pure business. lygiai taip pat gali uzdrausti ir pay driverius
Klepsidra
IP: 038e568 | 09/08 17:50 Atsakyti
Black_Death
09/08 15:36

Kad Ferrari tik apie 1 vieta alfoj gali noreti pasodinti "sava"

pagal atnaujinta sutarti sakoma, kad ir to nebegali
Black_Death
IP: b74267c | 09/08 15:36 Atsakyti
jv
09/08 14:47

Nu Ferrari kazkaip Botto vietos nevetavo, taip kad visiskai pritariu Binoto. Toto viesai santazuoja Williams komanda

Kad Ferrari tik apie 1 vieta alfoj gali noreti pasodinti "sava"
giedriusx3
IP: 24e6fb4 | 09/08 15:13 Atsakyti
jv
09/08 14:47

Nu Ferrari kazkaip Botto vietos nevetavo, taip kad visiskai pritariu Binoto. Toto viesai santazuoja Williams komanda

O kodėl Ferrari turėtų vetuot Botto atėjimą? Ten no love lost tarp Botto ir Mersų, plius jis atsineša šiokias tokias žinias apie Mersų variklį. Tikrai jis atgal pas Mersus neis ir Toto naktį neskambins, kad išduotų Alfa Romeo paslaptis jam. Tai čia vieni pliusai Ferrariams ir jiems nėra priežasties nenorėti Botto.
×

TOP naujienos