M. Binotto: M. Schumacheriui kitais metais bus sunku (10)

M. Binotto: M. Schumacheriui kitais metais bus sunku
logo 2020 Gruodžio 20 d. 12:26, LAT Photo

Kitame sezone „Haas“ komandos sudėtyje „Formulėje-1“ debiutuos Mickas Schumacheris. „Ferrari“ komandos vadovas Mattia Binotto mano, kad septyniskart pasaulio čempiono sÅ«nui bus sunku karjeros pradžioje.

„Manau, kad pačioje pradžioje jam bus labai sunku. Kai aš vertinu jo pasirodymus „Formulėje-3“ ir „Formulėje-2“, tai pastebiu, kad geriausius rezultatus jis rodo ne per pirmąjį, o per antrąjį varžybų sezoną“, - naujienų agentÅ«rai „Reuters“ sakė M. Binotto.

Mattia Binotto: „Spėju, kad Mickas pirmame sezone mokosi, o antrame jau gana stipriai pasirodo. BÅ«tent todėl manau, kad jam reikia vienoje ekipoje važiuoti dvejus metus. 2022 m. iš jo galima bus laukti ryškios pažangos lyginant su debiutiniais metais.

Laukiu, kad jis įrodys, koks greitas jis yra prie „Formulės-1“ automobilio vairo – tiek kvalifikacijose, tiek lenktynėse. Jis turės įrodyti, kad yra ne tik greitas, bet ir stabilus sportininkas, kuris sugeba reguliariai uždirbti taškus“.

Mattia Binotto taip pat pakomentavo Simone Restos perėjimą iš „Ferrari“ į „Haas“: „Kartu su juo iš mÅ«sų išeina dar keli techniniai specialistai, kadangi mes reorganizuojame šią mÅ«sų struktÅ«rą, kad galėtumėm įgyvendinti biudžetų ribojimų sąlygas. Tačiau kartu gerų specialistų išÄ—jimas tiks sustiprins mÅ«sų partnerių komandas“.


Komentarai (10)
A85 logo rėmėjas
IP: dfde2d8 | 12/22 13:08 Atsakyti
kart
12/21 14:20

Visada yra tų rėmėjų, didesnių ar mažesnių.

"Rumblings around the team suggest sponsors are unwilling to associate themselves with the driver after the #WeSayNoToMazepin following #F1"

"Haas F1 team, particularly those at the top are becoming increasingly worried about the reputation of the Haas brand and relationship between several sponsors"

https://www.haasf1team.com/partners – nu, kad dauguma tų rėmėjų tai partneriai – a la už reklamą suteikia paslaugas / prekes. Tokio, kad duotų pinigų už reklamą nelabai matau. Na, pvz., Haas titulinio rėmėjo neturi po Rich Energy failo. Nežinau ar Jack & Jones liks po Magnussen išėjimo, jie, gi, danų brandas, kuris atėjo kartu su KM.

Žodžiu, partnerių puslapis labai skurdus Haas puslapy, užtai ir prisireikė Mazepin pinigų.
kart
IP: ff4c1cb | 12/21 14:20 Atsakyti
A85 logo rėmėjas
12/21 13:53

Nėra ten tų rėmėjų, apart Haas. Likę buvo Magnussen ir Grosjean atvesti rėmėjai. Bet ir tai jie sąlyginai mažiukai buvo.

Kitas variantas, kad Mazepin nusipirks visą komandą ir tiek žinių. Beeeet. Haas yra labai specifinė F1 komanda, nes ji egzistuoja tik dėl simbiotinių ryšių su Ferrari. Jeigu Ferrari naujas pirkėjas nepatiks, tai bbz iš ko Mazepin tą bolidą susirinks, nes bolidą konstruoja Dallara, o visas listinguojamas dalis tiekia Ferrari.

Žodžiu, įdomi situacija. Manau, kad tarpsezoniu šitas murmėjimas dėl Mazepin kiek aptils, bet vėl išlįs per bandymus ir tikrai subujos per sezono startą. Dar, aišku, Mazepin gali toliau sau prisišaudyt į kojas, nes akivaizdu, kad jis (ar jo tėvas) nesupranta, kad jo oligarchinės paniatkės, jei ir yra suprantamos NVS šalyse, tai Vakaruose į jas žiūrima kreivai, švelniai tariant.

Visada yra tų rėmėjų, didesnių ar mažesnių.

"Rumblings around the team suggest sponsors are unwilling to associate themselves with the driver after the #WeSayNoToMazepin following #F1"

"Haas F1 team, particularly those at the top are becoming increasingly worried about the reputation of the Haas brand and relationship between several sponsors"
A85 logo rėmėjas
IP: dfde2d8 | 12/21 13:53 Atsakyti
kart
12/21 12:18

"JAV komandai turėti tokį vairuotoją tikrai ne į gerą Haas brando reputacijai" - neva dėl to ir prasidėjo diskusijos. Rėmėjai atseit nepatenkinti ir panašiai. Bet čia, kol kas tik "viena bobutė sakė" lygio gandai.

Nėra ten tų rėmėjų, apart Haas. Likę buvo Magnussen ir Grosjean atvesti rėmėjai. Bet ir tai jie sąlyginai mažiukai buvo.

Kitas variantas, kad Mazepin nusipirks visą komandą ir tiek žinių. Beeeet. Haas yra labai specifinė F1 komanda, nes ji egzistuoja tik dėl simbiotinių ryšių su Ferrari. Jeigu Ferrari naujas pirkėjas nepatiks, tai bbz iš ko Mazepin tą bolidą susirinks, nes bolidą konstruoja Dallara, o visas listinguojamas dalis tiekia Ferrari.

Žodžiu, įdomi situacija. Manau, kad tarpsezoniu šitas murmėjimas dėl Mazepin kiek aptils, bet vėl išlįs per bandymus ir tikrai subujos per sezono startą. Dar, aišku, Mazepin gali toliau sau prisišaudyt į kojas, nes akivaizdu, kad jis (ar jo tėvas) nesupranta, kad jo oligarchinės paniatkės, jei ir yra suprantamos NVS šalyse, tai Vakaruose į jas žiūrima kreivai, švelniai tariant.
kart
IP: 0a380e0 | 12/21 12:18 Atsakyti
A85 logo rėmėjas
12/21 10:29

Fittipaldi, IMHO, nu kažin ar ne prasčiau už Latifi. Abejoju, kad jį rinktųsi Haas daugiau, nei kaip rezervinį pilotą, kaip ir buvo šiemet. Juo labiau, kad jis pats kalbėjo, kad buvimas F1 pilotu tas porą lenktynių jam atvers naujas duris toj pačioj Amerikoj, o su F1 jis nelabai siejo savo ateitį.

Na, bet F1 visko pasitaiko, tai gali būt ir šitas variantas, nors man dabar jis atrodo nelabai tikėtinas, net ir praspyrus Mazepin. Tai tuomet jau greičiau Schwartzman atsiras, nes, nu, spekuliuojama magiška Rusijos GP sąlyga – Rusijos pilotas.

Edit: Ir kas dėl Mazepin. Nebūtų Haas JAV komanda, tai šitas reikalas paprasčiau praslystų. Bet JAV tokie dalykai labai jautrūs ir JAV komandai turėti tokį vairuotoją tikrai ne į gerą Haas brando reputacijai JAV ir Kanadoj, kur, visgi, namų rinka.

"JAV komandai turėti tokį vairuotoją tikrai ne į gerą Haas brando reputacijai" - neva dėl to ir prasidėjo diskusijos. Rėmėjai atseit nepatenkinti ir panašiai. Bet čia, kol kas tik "viena bobutė sakė" lygio gandai.
A85 logo rėmėjas
IP: dfde2d8 | 12/21 10:29 Atsakyti
kart
12/21 09:48

Ne į temą, bet Fittipaldi savo Twitteryje pasikeitė aprašymą į "Haas F1 Driver" ir jau eina gandai, kad Haas'ai praspyrė Mazepiną. Nors kiti šaltiniai rašo, kad Fittipaldi taps jų rezerviniu draiveriu.

Fittipaldi, IMHO, nu kažin ar ne prasčiau už Latifi. Abejoju, kad jį rinktųsi Haas daugiau, nei kaip rezervinį pilotą, kaip ir buvo šiemet. Juo labiau, kad jis pats kalbėjo, kad buvimas F1 pilotu tas porą lenktynių jam atvers naujas duris toj pačioj Amerikoj, o su F1 jis nelabai siejo savo ateitį.

Na, bet F1 visko pasitaiko, tai gali būt ir šitas variantas, nors man dabar jis atrodo nelabai tikėtinas, net ir praspyrus Mazepin. Tai tuomet jau greičiau Schwartzman atsiras, nes, nu, spekuliuojama magiška Rusijos GP sąlyga – Rusijos pilotas.

Edit: Ir kas dėl Mazepin. Nebūtų Haas JAV komanda, tai šitas reikalas paprasčiau praslystų. Bet JAV tokie dalykai labai jautrūs ir JAV komandai turėti tokį vairuotoją tikrai ne į gerą Haas brando reputacijai JAV ir Kanadoj, kur, visgi, namų rinka.
Kaip tik į temą
IP: ae918c1 | 12/21 10:11 Atsakyti
Nes ruskiai jau verkia kad išspyrė be reikalo.
kart
IP: 0a380e0 | 12/21 09:48 Atsakyti
Ne į temą, bet Fittipaldi savo Twitteryje pasikeitė aprašymą į "Haas F1 Driver" ir jau eina gandai, kad Haas'ai praspyrė Mazepiną. Nors kiti šaltiniai rašo, kad Fittipaldi taps jų rezerviniu draiveriu.
Accadia
IP: 8a47427 | 12/20 19:03 Atsakyti
tuberkolioze
12/20 13:33

Čia švelniai pasakyta. Nes hasai jau net nebeslepia, kad neturi jokių vilčių dėl f1 ir tik bando kiek įmanoma daugiau iš to išmelžti.
Ruskis moka pinigais,
Mjr moka tėvo reputacija.
Samdyti pilotus už pinigus niekas nesiruošia. Visos prostitutės dar spės per hasus praeiti ir už pinigus pasivažinėti, kol tas miręs projektas dings iš f1. Jeigu tik ne kartu su f1.

Na bent jau tada tokių tuščių komentarų nebereiks skaityti, tai man tinka.
tuberkolioze
IP: ae918c1 | 12/20 13:33 Atsakyti
Čia švelniai pasakyta. Nes hasai jau net nebeslepia, kad neturi jokių vilčių dėl f1 ir tik bando kiek įmanoma daugiau iš to išmelžti.
Ruskis moka pinigais,
Mjr moka tėvo reputacija.
Samdyti pilotus už pinigus niekas nesiruošia. Visos prostitutės dar spės per hasus praeiti ir už pinigus pasivažinėti, kol tas miręs projektas dings iš f1. Jeigu tik ne kartu su f1.
×

TOP naujienos