M. Binotto: neturime pergalingo bolido (15)

M. Binotto: neturime pergalingo bolido
logo Vasario 23 d. 18:40, Ferrari

„Ferrari“ vadovas Mattia Binotto prisipažino, kad jo vadovaujama ekipa dar turi stipriai pasitempi ir abejoja, kad galės kovoti dėl pergalės pirmose sezono lenktynėse.

Italų komanda neišsiskyrė greičiu pirmuosiuose bandymuose. Tai buvo visiškas kontrastas prisiminus praėjusius metus, kuomet daugelis tiesiog negalėjo greičiu prilygti „Ferrari“ pilotams. M. Binotto neslepia, jog komanda šiemet bandymuose naudoja kitokią taktiką ir kol kas viso savo potencialo dar nepademonstravo, bet tuo pačiu pripažįsta, kad naujam bolidui trūksta greičio.

„Tiesa, jog mes pakeitėme savo požiūri į bandymus. Tad dabar dirbame kitaip nei pernai. Per pirmas dienas norėjome geriau pažinti savo bolidą, optimizuoti nustatymus, surinkti kuo daugiau informacijos. Tikrai nesistengėme užfiksuoti geriausius ratų įveikimo laikus. Vis dėlto nesame taip optimistiškai nusiteikę, kaip buvome prieš metus. Kiti mus lenkia greičiu. Tik kol kas nežinome kokiu skirtumu“, - pasakojo M. Binotto.

Italas prasitarė, kad didesnius atnaujinimus komanda greičiausiai atsiveš tik į Melburną, kur vyks pirmosios lenktynėse.

„Dabar tiesiog stengiamės optimizuoti tai, ką turime. Kol kas neturime tokio bolido, su kuriuo galėtume kovoti dėl pergalės Melburne. Nemanau, kad ten mums pavyks įveikti „Mercedes“. Tikimės, kad sezono metu mums pavyks sumažinti atsilikimą. Svarbu priimti teisingus sprendimus tobulinant bolidą.“

M. Binotto neslepia, kad komanda turi problemų ir stengiasi jas išspręsti.

„Visada kyla nerimas kai nesame tokie greiti, kaip tikėjomės. Mums iki šiol nepavyko tinkamai sureguliuoti bolido. Visos jėgainės galios iki šiol taip pat nenaudojome. Su varikliu, kuris sugedo, įveikėme 1370 km. Mūsų planas buvo jį naudoti visas šešias bandymų dienas. Tai reiškia, įveikti daugiau nei 4000 km.“

Daugelis kol kas tik spėlioja, su kokiomis problemomis vis dar kovoja „Ferrari“ ekipa. Sebastianas Vettelis bandymų metu teigė, kad kai kurios SF90 bolido problemos buvo išspręstos, bet su kitomis vis dar kovojama.

„Auto Motor und Sport“, remdamasi varžovų GPS matavimais, atskleidė kur „Ferrari“ vis dar kankinasi. Anot vokiečių leidinio, italų ekipa vis dar turi problemų paskutiniame trasos sektoriuje - lėčiausioje trasos dalyje.

„Ferrari“ pernai buvo itin greita tiesiosiose. S. Vettelis trečiąją bandymų dieną pasiekė 329 km/h greitį. Bet M. Binotto teigimu, tai nereiškia, kad bolidas yra greitas visuose trasos sektoriuose.

Kol kas atsargiai „Ferrari“ formą vertina pagrindinė jos varžovė „Mercedes“.

„Remiantis mūsų paskaičiavimais, „Ferrari“ visą laiką naudojo žemus galios nustatymus. Labiau motoro galią išnaudojo tik jų klientės. Tad pagal mūsų paskaičiavimus, jų motoras turi panašiai galios, kaip ir praėjusių metų gale“, - teigė „Mercedes“ atstovas.

Nepaisant visų nesklandumų, M. Binotto bandymų metu atrodė ramus. Tuo tarpu žiniasklaidos atstovai nežino kaip tiksliai vertinti S. Vettelio komentarus apie bolidą ir ekipos situacija.

„AMuS“ teigimu, dabar sunkiausia yra C. Leclercui, kuriam dar trūksta patirties, bet netrūksta noro siekti aukščiausių rezultatų, kurių norisi dabar, o ne po kelių metų.

„Binotto ir Vettelis šiame sporte yra jau daug metų. Tokiose situacijose jie yra buvę ne vieną kartą. Tuo tarpu Leclercui, kuriam tai bus antras sezonas „Ferrari“ ekipoje, svarbu yra viskas. Žmogus įsipareigojo atstovauti ekipai penkerius metus, tad dėl aukščiausių rezultatų nori kovoti jau dabar.“

Komentarai (15)


tribeca
| Vasario 24 d. 19:55
Grazinkit Arivabene.
mariusis
| Vasario 24 d. 12:22
Jonaitis
| Vasario 24 d. 11:32

Taip, tau pirmam asmeniniu laisku bus pranesta

Liuks
zonker
| Vasario 24 d. 12:04
Na taip, kam ten naudoti pilna variklio galia jei Ferr problema posukiai. Siaip jei ten kazkurie zurnalistai naudoja GPS duomenis galetu pasidalinti tu paciu posukiu iveikimo greicius skirtingu komandu
fasten
| Vasario 24 d. 11:32
Nemanau, kad turi jie kazkokiu mega rimtu problemu, kaip ir netikiu kad alfa romeo greitesne uz ferma. Niekas kardinaliai nesikeite, kad butu galima stipriai susimauti. Gal kiek rimciau i testus ziuri. Prasuktu ratu suma maza, bet laiko yra atsigriebti.
Jonaitis
| Vasario 24 d. 11:32
mariusis
| Vasario 24 d. 11:13

Kai turėsite, būtinai praneškite!

Taip, tau pirmam asmeniniu laisku bus pranesta
Loyal to Ferrari
| Vasario 24 d. 11:27
Man atrodo 2018.
mariusis
| Vasario 24 d. 11:13
Kai turėsite, būtinai praneškite!
YZF
| Vasario 24 d. 10:23
Loyal to Ferrari
| Vasario 23 d. 19:07

Nieko originalaus.

Originalumas baigesi 2007 metais
Gambini
| Vasario 23 d. 21:17
As tai netikiu, kad Ferrari sandbagina. Aisku, jie neparode viso greicio, bet... Tipiniai sandbagintojai man buvo praeitu metu Mersai. Anot ju truksta greicio, bet suko sekmingai ratus ir susuko daugiausia jei neklystu. O Ferrari kol kas yra labai mazai nuvaziave. As kazkaip netikiu, kad Ferrari butu jau ant tiek tikri savo greiciu, kad prisuktu variklius ir vaziuotu maza ratu skaiciu. Man atrodo jie susiduria su kazkokiomis problemomis, kurias sprendzia.
333+333
| Vasario 23 d. 21:17
Tikiuosi nebus katastrofa šiemet visiškai.. Australijos trasa savotiška bet kai bus etapai Europoje tada bus aiškiau kokį eilinį vėžlį jie sukūrė...
×

F-1.lt pulsas