„Ferrari“ variklio galios deficitas nebėra toks „dramatiškas“, koks buvo anksčiau, teigia komandos vadovas Mattia Binotto.
Įsigaliojus techninėms direktyvoms, italų ekipa susidūrė su galios deficitu, kurį bandė sumažinti vis atnaujindama jėgainę. Patobulinta jėgainė Charleso Leclerco bolide buvo sumontuota Rusijoje, o Carloso Sainzo automobilyje - Turkijoje.
Naudodamas naują jėgainę, C. Leclercas dvejose lenktynėse iš eilės iškovojo ketvirtą vietą ir padėjo sumažinti „Ferrari“ atsilikimą nuo „McLaren“ iki 3,5 taško.
„Ostino trasoje mūsų prispaudžiamoji galia buvo maksimali, bet greičiu nenusileidome kitiems. Palyginus su situacija praėjusiais metais, tai vertinčiau kaip didelį žingsnį į priekį“, - teigė M. Binotto.
„Žinoma, kad yra skirtumas tarp mūsų ir geriausio variklio rikiuotėje. Bet manome, kad tas galios deficitas nebėra toks dramatiškas, koks buvo anksčiau. Teigiamus pokyčius pastebėjome kvalifikacijoje ir lenktynėse. Tai suteikia mums vilčių, kad galėsime gerai pasirodyti ir likusiuose etapuose.“
M. Binotto pridūrė, kad „Ferrari“ komandos konkurencingumas „McLaren“ atžvilgiu Ostine buvo dar vienas teigiamas žingsnis.
„Šį sezoną „McLaren“ visada buvo labai konkurencinga vidutinio ir didelio greičio posūkiuose, taip buvo ir Ostine. Jei pažvelgsime į savaitgalio rezultatus, mes buvome stipresni, o Charlesas buvo vidutiniškai puse sekundės greitesnis už Ricciardo ir finišavo jį aplenkęs 25 sekundėmis. Taigi, mes buvome akivaizdžiai greitesni. Tai nebuvo mūsų bolidui tinkama trasa, todėl džiaugiuosi padaryta pažanga paskutinėse lenktynėse.“
Komanda: | Scuderia Ferrari | 2024 sezono taškai: | 475 |
Variklis: | „Ferrari“ | Važiuoklė: | F1-75 |
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | Valode | 3073 |
2. | mantioras | 3070 |
3. | fandom | 3063 |
4. | D27 | 3060 |
5. | Darius Linkevicius | 3039 |