M. Brundle: 2020 metais laukite pikto ir greito S. Vettelio (15)

M. Brundle: 2020 metais laukite pikto ir greito S. Vettelio
logo Gegužės 16 d. 09:07, Pirelli

Buvęs „Formulės-1“ lenktynininkas, dabar – britų kanalo „Sky Sports F1“ komentatorius Martinas Brundle pakomentavo Carloso Sainzo kontraktą su „Ferrari“, Danielio Ricciardo – su „McLaren“ ir Sebastiano Vettelio ateitį.

Martinas Brudle: „Nėra nieko nuostabaus, kad Carlosas Sainzas panoro pereiti į „Ferrari“ būtent šioje karjeros stadijoje. Jis turi jau pakankamai didelę patirtį, nežiūrint į gana jauną amžių. Manau, jis kartu su Charlesu Leclercu sudarys puikią pilotų porą. Tai bus jaunatviškas ir dinamiškas duetas, turintis gana šviesią ateitį.

Carlosą Sainzą laikau tuo lenktynininku, kuris buvo pats sunkiausias partneris Maxui Verstappenui „Formulėje-1“ („Toro Rosso“ 2015 m.). Manau, kad kažkas „Ferrari“ pagalvojo: „Aš nenoriu daugiau matyti, kaip dvi mašinos susiduria tarpusavyje“. Esu įsitikinęs, kad jie galės geriau kontroliuoti C. Sainzą.

Negalima atmesti, jog praeis 2 ar 3 metai, kol „Ferrari“ pradės kovoti dėl čempionų titulo ir Carlosas gali sau leisti tiek palaukti Sebastianas neturi tiek laiko. Jis daugiau nebemato italų ekipos patrauklumo. Galbūt jis prarado tikėjimą „Ferrari“ – būtų teisingas ir atvirkštinis teiginys. Manau, kad būtent dėl to jie ir išsiskyrė.

Jei aš būčiau Sainzo vietoje, tai nesimėtyčiau ir pasinaudočiau  šia galimybe. Kai tokia komanda kaip „Ferrari“ beldžiasi į jūsų duris, jas verta atidaryti.

Kodėl Carlosas, o ne Lewisas? Pokalbiuose Hamiltonas aiškiai leido suprasti, kad jo ateitis yra siejama su „Mercedes“. Ši komanda liks orientyru kitiems ir Lewisas bus kaip tik tas lenktynininkas, kurį reikės likusiems varžovams įveikti šiame sutrumpintame sezone.

Būtų šaunu pamatyti Hamiltoną „Ferrari“, bet aš nemanau, kad toks variantas tinka Lewisui. Jam 35 metai, tuo tarpu kai „Ferrari“ yra susikoncentravę ties tais pilotais, kuriems kiek daugiau nei 20 metų. Ir nemanau, kad „Ferrari“ norėjo matyti Leclerco-Hamiltono porą. Nemanau, kad Lewisas atsisės prie raudonosios mašinos vairo, bet negalima niekada sakyti, jo to nebus niekada. „Formulė-1“ yra senas ir geras, bet labai keistas verslas.

Danieliui Ricciardo nepatiko „Renault“ ekipoje. Anksčiau mes visada matydavome jo šypseną, bet neatsimenu, kad jis dažnai būtų šypsojęsis pernai. Dėl kažkokių priežasčių variantas su „Renault“ nesuveikė.

Galbūt jis mano, kad „McLaren“ su „Mercedes“ jėgainėmis bus kur kas konkurencingesniu variantu. Galbūt jo netenkino „Renault“ planai ateičiai. Akivaizdu, kad Danielis kažką matė prancūzų komandos viduje ne taip ir tai nedavė jam ramybės dėl ateities.

Danielis į „McLaren“ atneš daugiau patirties, tarp kurios – ir pergalės lenktynėse. Komanda mano, jog ji laimėjo, nors ir teks nemažai sumokėti Ricciardo. Ir, suprantama, Danielis bei Lando Norrisas bus labai linksma pilotų pora.

Žinau, kad Sebastianas Vettelis derėjosi mažiausiai su viena komanda, taigi karjeros pabaigos jis kol kas nelaiko prioritetu. Jei panorės, karjerą jis galės užbaigti „Renault“ – gamyklinėje komandoje, tačiau pastarosios ateitis nėra visai aiški. „Renault“ būtų galima laikyti vienišu kaubojumi. Kadangi 2021 metais ji liks vienintele komanda su „Renault“ jėgos agregatais.

Manau, kad Fernando Alonso iš visų jėgų stengiasi sugrįžti į „Formulę-1“, bet ar įvyks trečiasis sugrįžimas į „Renault“? Jei man dabar tektų daryti statymą, tai pasakyčiau, jog mes matome Sebastiano „gulbių giesmę“, kurios žodžių mes nežinome, bet jis iki šiol yra išlaikęs greitį trasoje. Viskas priklausys nuo to, kiek pinigų „Renault“ galės jam išleisti ir kokioje padėtyje apskritai bus „Formulė-1“ po šios krizės.

Bet kokiu atveju, 2020 metais laukite labai pikto ir greito Sebastiano Vettelio. Negalima jo neįvertinti. Jis lenktyniaus tik už save ir per daug nekreips dėmesio į tai, kas vyksta aplink jį. Antra vertus, jis nusispjaus ir į Leclerco ambicijas.

Labai keista, kad būtent dabar mes sužinojome apie perėjimus 2021  metais, nors šių metų sezonas dar nestartavo. Mūsų laukia įtemptos varžybos. Ar galite įsivaizduoti, jog Vettelis klausys komandos įsakymų? Jis jų nepaisė ir pernai, o dabar jau žino, kad metų pabaigoje išeis iš šios komandos“.

 


Komentarai (15)
Micius
| Gegužės 17 d. 19:07
Prisuks motorą kaip Kimiui, ir baigsis jo greitis... McLaren... Ronas turbūt prisimena Hondos startą... :D Išvažiavo gargaliuojantis bolidas su GP2 varikliu :D Atsimenu pirmus 2 etapus, kai Ronas prie monitoriaus rankomis maskatavo norėdamas pasakyti WTF ? Paskui dingo iš vaizdo, nervai žmogui nelaikė :D "Su Mersedes nelaimėsi" :D Kažkaip prastai sekasi visiems, kurie ant motorų burnoja... Alonso, Grožanas, Helmutas ir kiti :D
MCL-_-fanas
| Gegužės 16 d. 15:10
Mclaren galo leidimą tobulinti bolidą tik ten kur reikia kad įdėti mersu motora
Norge
| Gegužės 16 d. 14:14
zonker
| Gegužės 16 d. 13:56

tikrai buvau praleides kelias naujienas, jau siek tiek pasiskaiciau :) ir man jau ne kiek Vettelio gaila, kiek Ric nes ivardijamas didelis issukis Mcl isideti mersu motora i isaldyta bolido baze (chassis).
P.S. nepatikeciau uz jokius pinigus, kad Ferr sustabdytu 2022 bolido kurima, na bent jau dalinai :) juk ka patikrins ir ras neperspeto vizito metu bus tik ju ir FIA reikalas :)))

tai del draudimu apejimo tai kas ten zino...visa laika viskas imanoma, tik klausimas kiek tai kainuoja ir kokia rizikos kaina. o del mclaren issukiu tai viskas taip, tik as i tai paprasciau paziureciau - zemiau 5 vietos komandinej turbut nenusiris, o ar bus auksciau ar zemiau reno nera tiek svarbu, nes turbut mclaren tikslai aukstesni nei 4 vieta konstruktoriuose. vadinasi tie kiti metai ot tokie - pereinami nereiksmingi, nes 2022m jau reiks ta MB motora vel i visiskai nauja masina montuot.
logo rėmėjas
zonker
| Gegužės 16 d. 13:56
Norge
| Gegužės 16 d. 13:35

tai jei sutarta, kad viskas, uzdrausta iki tos ir tos datos, tai jau nebe vidaus reikalas uz uzdaru sienu :) turi jie savo metodika kaip uztikrint ta draudima. kaip konkreciai, nezinau, bet turbut paprasciausiu budu - neperspeti vizitai i komandu bazes :)

tikrai buvau praleides kelias naujienas, jau siek tiek pasiskaiciau :) ir man jau ne kiek Vettelio gaila, kiek Ric nes ivardijamas didelis issukis Mcl isideti mersu motora i isaldyta bolido baze (chassis).
P.S. nepatikeciau uz jokius pinigus, kad Ferr sustabdytu 2022 bolido kurima, na bent jau dalinai :) juk ka patikrins ir ras neperspeto vizito metu bus tik ju ir FIA reikalas :)))
logo rėmėjas
Norge
| Gegužės 16 d. 13:35
zonker
| Gegužės 16 d. 13:26

kazkaip praleidau naujiena apie 3 punkta. Tik kazkaip nelabai isivaizduoju kaip realybeje gali uzdrausti/sustabdyti 2022 bolido kurima, juk cia komandu vidaus reikalas uz uzdaru sienu.

tai jei sutarta, kad viskas, uzdrausta iki tos ir tos datos, tai jau nebe vidaus reikalas uz uzdaru sienu :) turi jie savo metodika kaip uztikrint ta draudima. kaip konkreciai, nezinau, bet turbut paprasciausiu budu - neperspeti vizitai i komandu bazes :)
logo rėmėjas
zonker
| Gegužės 16 d. 13:26
Norge
| Gegužės 16 d. 13:18

nelabai suprantu ka turi omenyje, bet jau oficialiai sutarta:
1. nauja reglamenta atideti metams
2. uzsaldyti vaziuokles tobulinima kitais metais ivedant zetonu sistema
3. laikinai uzdrausti nauju bolidu kurima (2022m sezonui)
kas reikstu jei ferari sukurusi gelda, tai vargs si ir kita sezona.

kazkaip praleidau naujiena apie 3 punkta. Tik kazkaip nelabai isivaizduoju kaip realybeje gali uzdrausti/sustabdyti 2022 bolido kurima, juk cia komandu vidaus reikalas uz uzdaru sienu.
logo rėmėjas
tuberkolioze
| Gegužės 16 d. 13:24
Čia toks suktesnis, ne visi supras iškart: Sebastijanas Rafaelis Vetelis.
Norge
| Gegužės 16 d. 13:18
zonker
| Gegužės 16 d. 13:13

na dar pries viruso balagana buvo nemazai naujienu apie naujo bolido kurimus naujam reglamentui, tai mano manymu del vienu metu niekas nestabdys to proceso, ypac jei pvz ferru geldos visa baze yra sh, tai kam per naujo viska daryti ir atvaziuoti tik vienus metus?

nelabai suprantu ka turi omenyje, bet jau oficialiai sutarta:
1. nauja reglamenta atideti metams
2. uzsaldyti vaziuokles tobulinima kitais metais ivedant zetonu sistema
3. laikinai uzdrausti nauju bolidu kurima (2022m sezonui)
kas reikstu jei ferari sukurusi gelda, tai vargs si ir kita sezona.
logo rėmėjas
zonker
| Gegužės 16 d. 13:13
Norge
| Gegužės 16 d. 13:04

kokius naujus, jei katamet bus tie patys, o nauju kurimas isaldytas nauju susitarimu?

na dar pries viruso balagana buvo nemazai naujienu apie naujo bolido kurimus naujam reglamentui, tai mano manymu del vienu metu niekas nestabdys to proceso, ypac jei pvz ferru geldos visa baze yra sh, tai kam per naujo viska daryti ir atvaziuoti tik vienus metus?
logo rėmėjas
Norge
| Gegužės 16 d. 13:04
zonker
| Gegužės 16 d. 12:30

gerai pastebeta :) nusodinti galima greitai kaip sakei prisuka inzinieriai varikli nezymiai ir Lec apsilenkia jei labai jau reikes net ir lenktynese :) Ar tik ne Ecclestonas kazkada yra sakes, kad nedapyle benzino "protestuojanciam" savo driveriui kai labai soklinejo pries komanda :) taip kad pries komanda nepasokinesi :) nors sis sezonas isvis bus toks del vaizdo, greiciausiai visi koncentruojasi i naujus bolidus

kokius naujus, jei katamet bus tie patys, o nauju kurimas isaldytas nauju susitarimu?
logo rėmėjas
×

F-1.lt pulsas