M. Brundle‘as: T. Wolffas peržengė ribas ir tai žino (53)

M. Brundle‘as: T. Wolffas peržengė ribas ir tai žino
logo Sausio 19 d. 21:35, Daimler AG

Buvęs F-1 lenktynininkas Martinas Brundle‘as sukritikavo „Mercedes“ vadovą Toto Wolffą už jo veiksmus praėjusio sezono pabaigoje. Britas mano, kad austras peržengė leistinas ribas ir tai žino.

T. Wolffo komentarai lenktynių direktoriui Michaelui Masi Abu Dabio GP varžybų metu pasiekė daugumos sporto sirgalių ausis. Austras kritikavo M. Masi sprendimą leisti sportininkams tarp Lewiso Hamiltono ir Maxo Verstappeno susigrąžinti prarastą ratą ir tik po to vėl pratęsti lenktynes likus ratui iki finišo. Varžybas pratęsus M. Verstappenas aplenkė L. Hamiltoną ir iškovojo savo pirmąjį čempiono titulą.

„Sky Sports F1“ paklaustas, ar komandų vadovams turėtų būti uždrausta kištis į lenktynių direktoriaus darbą, M. Brundle'as atsakė: „Šimtu procentų taip.“

„Per pirmąją saugos automobilio fazę, kai sugedo Giovinazzi „Alfa Romeo“ automobilis, Toto radijo ryšiu Masi sakė: „Ei, Michaelai, jokio saugos automobilio!“, taip bandydamas daryti įtaką lenktynių direktoriaus sprendimui.  Tai visiškai nepriimtina. Toto peržengė ribas ir tai žino. Tai negali tęstis.“

„Herbie Blasho ir Charlie‘is Whitingo laikais nutikdavo taip, kad jie per radiją susisiekdavo su Charlie, bet Herbie sakydavo: „Šiuo metu Charlie‘is užsiėmęs, jis su jumis susisieks. Žinoma, jis to nepadarydavo, nes Charlie‘is buvo užsiėmęs tvarkydamas betvarkę trasoje ir stengėsi suprasti, kada bus tinkamas metas pratęsti lenktynes.“

Praėjęs sezonas buvo pirmas, kai lenktynių metu sporto sirgaliai galėjo išgirsti radijo pokalbius tarp lenktynių direktoriaus ir komandos vadovų ar kitų svarbių asmenų.


Komentarai (53)
Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
Yuzefas
IP: af1347c | 01/29 07:58 Atsakyti
Vis dar tampo nervus monopolistam. Negali jie atsigaut ir viskas. Nu padėkit tašką, būkit sportiški)
No comment
IP: 9185dba | 01/22 09:56 Atsakyti
Reiktu patikslint, kad Totto kazkiek perzenge vieso bendravimo ribas... Bet labai gerai matesi komandu vadovu mentalitetas, ju kovingumas. Juk ir MB, ir RB komandu vadovai - jauni vyrai, priprate, kad ju klausytu! Be tu viesu pokalbiu, butume dar maziau suprate, kas vyksta.
TomTom
IP: d1cf999 | 01/21 16:03 Atsakyti
Žilvinas Vanagickas
01/21 14:32

http://c123.lt :) Kadangi kažkada buvo kasdienis automobilis, tai laikosi šiuo metu konservavimo būsenoje bei laukia savo eilės (šiuo metu dėmesys sutelktas į vieną pirmųjų AMG). Įsivaizduoju, kad 2023-iais ateis laikas ir veteranui. 140-as su V8 - labai intriguojantis modelis, man gal net šiek tiek per geras.

Ooo ir dar coupe - sveikinu :), o 123 puikiai zinau, tevas 91-92 200D nusipirko :) po visu ladu ir t.t. tai buvo kosmosas. Paskui 123T trumpam turejo.
O V8 man irgi buvo tuomet per geras, todel turejau 3,2 6 cilindru benzina su dujom :) bet uzteko ir to. Vat V8 dar noriu paturet gyvenime kol ju neuzdraude ar kitaip neisstume - bet si karta jau koki is AMG serijos. Tas 4l biturbo labai vilioja. Nors ir 5.5biturbo butu labai gerai.
Žilvinas Vanagickas
IP: dbe20cf | 01/21 14:32 Atsakyti
TomTom
01/21 14:20

O! Buk geras, pasidalink - koki modeli issirinkai tuomet ir kaip po 20+ metu jis laikosi?
p.s. W140 buvo pas mane gal pries 10 metu, laukiu kada vel sidabrine zvaigzde ikirsiu.

http://c123.lt :) Kadangi kažkada buvo kasdienis automobilis, tai laikosi šiuo metu konservavimo būsenoje bei laukia savo eilės (šiuo metu dėmesys sutelktas į vieną pirmųjų AMG). Įsivaizduoju, kad 2023-iais ateis laikas ir veteranui. 140-as su V8 - labai intriguojantis modelis, man gal net šiek tiek per geras.
TomTom
IP: d1cf999 | 01/21 14:20 Atsakyti
Žilvinas Vanagickas
01/21 11:37

Kalbant apie asmenines preferencijas, man 8-as Hamiltono titulas įdomus tik tiek, kiek apskritai įdomu stebėti istorinį pasiekimą. Jei su Mercedes laimėtų Latiffi - man OK, nors matyti šioje komandoje laiminčius Verstappeną ar kokį Mazepiną, žinoma būtų prieštaringos emocijos. Yep, MB paėmė aštuntą iš eilės WCC, bet tai antraeilis pasiekimas, aštuntas iš eilės WDC būtų svaresnis komandinis laimėjimas.

Yep, sportui nėra gerai Mercedes dominavimas, kaip nebuvo gerai Ferrari ir Red Bull dominavimai praeityje. Azartas laukti kol MB susimaus ir padovanos kam nors pergalę kur kas menkesnis už azartą stebėti realią kovą. Formulė turi seną tradiciją kovoti su lyderiu, na bet juk ne taip suknisant įdomiausią per 10 metų sezoną, kaip tai buvo padaryta Abu Dabyje.

P.S. Tuo subėgsiantiems entuziastams, kurie sumanys papriekaištauti apie pirmaujančios komandos rėmimą - savo pirmą Mercedes nusipirkau 1999 ir turiu jį iki šiol.

O! Buk geras, pasidalink - koki modeli issirinkai tuomet ir kaip po 20+ metu jis laikosi?
p.s. W140 buvo pas mane gal pries 10 metu, laukiu kada vel sidabrine zvaigzde ikirsiu.
Sun
IP: b30df79 | 01/21 13:49 Atsakyti
Žilvinas Vanagickas
01/21 11:37

Kalbant apie asmenines preferencijas, man 8-as Hamiltono titulas įdomus tik tiek, kiek apskritai įdomu stebėti istorinį pasiekimą. Jei su Mercedes laimėtų Latiffi - man OK, nors matyti šioje komandoje laiminčius Verstappeną ar kokį Mazepiną, žinoma būtų prieštaringos emocijos. Yep, MB paėmė aštuntą iš eilės WCC, bet tai antraeilis pasiekimas, aštuntas iš eilės WDC būtų svaresnis komandinis laimėjimas.

Yep, sportui nėra gerai Mercedes dominavimas, kaip nebuvo gerai Ferrari ir Red Bull dominavimai praeityje. Azartas laukti kol MB susimaus ir padovanos kam nors pergalę kur kas menkesnis už azartą stebėti realią kovą. Formulė turi seną tradiciją kovoti su lyderiu, na bet juk ne taip suknisant įdomiausią per 10 metų sezoną, kaip tai buvo padaryta Abu Dabyje.

P.S. Tuo subėgsiantiems entuziastams, kurie sumanys papriekaištauti apie pirmaujančios komandos rėmimą - savo pirmą Mercedes nusipirkau 1999 ir turiu jį iki šiol.

Butent del tavo MB remimo ir negali buti priekaistu. As turejau ir vazinejau MB 500 (taip vadinama Lietuvoj "Landsbergini"). Puiki masina, dinamiska, priklijuodavo prie sedynes. Just perfect. Bet nuomones gali skirtis del F-1 ir tai normalu. Aisku, kad vokiskos technologijos F-1 gerokai pirmauja. Tik as netycia atspejau ta vadinama "nenuspejama cempionata" ir cempiona MV, nors manim niekas netikejo. Zurnalistu straipsniai padejo... "nuspeti". Klausimas buvo - tik kaip tai ivyks.
Fireblade
IP: 5e8629c | 01/21 13:42 Atsakyti
f*uk it - turėjo leisti aplenkti visiems arba nei vienam. Maxas geras vairas, bet tiesiog nemėgstu jo. Nesu ir Hamio fanas - ypač po to blm, bet šitoj situacijoje esu Hamio pusėj. S*it. :D
jaučiu ne ten įmečiau, nors antraštėje atrodo apie tai bus rašoma :)
Žilvinas Vanagickas
IP: dbe20cf | 01/21 11:37 Atsakyti
Sun
01/21 07:15

NBA "Asociacija yra nepriekaištinga"? Gal tai noras, kad taip atrodytu. Maciau vieno NBA finalo paskutines varzybas, kai paskutine minute, pries keleta metu, kai teisejai atvirai, pazeisdami taisykles del zaideju keitimu ir t.t. trauke i lygiasias ir jos ivyko!.. po to papildomas laikas... Rase ir Lietuvos spauda apie tai, kaip priestaravo ju paciu NBA taisyklem ir t.t. Bet ne apie tai dabar. Supratau ka nori pasakyt.
Tarkim, butu laimejes LH 8 karta praejusiais metais. MB pasirase sutarti dar 3 metam su LH. Ir dar 3 kartus laimi, tada MB 11 kartu cempionai, LH irgi 11 kartu. Pasakyk atvirai, jei nori, ar tau tai butu tikrai idomu ir ar tai butu idomu visiem likusiem ziurovam? Per 11 metu as pradejau ir baigiau vidurine mokykla... o cia F-1 vis tas pats ir tas pats butu... Ir ar tau tikrai nerupi, kad like F-1 pilotai nevaziuojantys Mersu, nebutinai MV, nebeturi galimybes laimeti F-1 cempionato? Juk jiem tie 11 metu labai daug sporte. Jie pasidaro per seni F-1 ir jie iseina, net neturedami galimybes atsiskleisti. Juk tai yra sportine - technine sporto saka... Vis tik labai gerai, kad palyginai NBA ir F-1 "virtuves", nes ir ten ir cia USA. Aciu.

Kalbant apie asmenines preferencijas, man 8-as Hamiltono titulas įdomus tik tiek, kiek apskritai įdomu stebėti istorinį pasiekimą. Jei su Mercedes laimėtų Latiffi - man OK, nors matyti šioje komandoje laiminčius Verstappeną ar kokį Mazepiną, žinoma būtų prieštaringos emocijos. Yep, MB paėmė aštuntą iš eilės WCC, bet tai antraeilis pasiekimas, aštuntas iš eilės WDC būtų svaresnis komandinis laimėjimas.

Yep, sportui nėra gerai Mercedes dominavimas, kaip nebuvo gerai Ferrari ir Red Bull dominavimai praeityje. Azartas laukti kol MB susimaus ir padovanos kam nors pergalę kur kas menkesnis už azartą stebėti realią kovą. Formulė turi seną tradiciją kovoti su lyderiu, na bet juk ne taip suknisant įdomiausią per 10 metų sezoną, kaip tai buvo padaryta Abu Dabyje.

P.S. Tuo subėgsiantiems entuziastams, kurie sumanys papriekaištauti apie pirmaujančios komandos rėmimą - savo pirmą Mercedes nusipirkau 1999 ir turiu jį iki šiol.
Žilvinas Vanagickas
IP: dbe20cf | 01/21 11:23 Atsakyti
A85 logo rėmėjas
01/21 10:30

2. Norės ateiti Aramco - susitars su akcininkais. Nesusitars - neateis.
3. Akcininkas yra Daimler, Mercedes - prekės ženklas, kurį pasirinko atstovauti koncernui.
4. Gamina Mercedes AMG High Performance Powertrains, supaprastintai vadinu AMG, nes, nu, galvoju, kad mes suprantam apie ką kalbam.
5. Parduos ar neparduos priklauso nuo Daimler valdybos keliamų tikslų. Čia nėra verslas ta prasme, kad uždirbti pinigų, o daugiau įvaizdinis dalykas parodant, kas čia bosas ir kas gali sukurti dominuojančią technologiją.
6. Du juridiniai asmenys: Mercedes-AMG Petronas Formula One Team (Brackley) 1/3 Toto, 1/3 Ineos ir 1/3 Daimler akcijų ir Mercedes AMG High Performance Powertrains (Brixworth) - 100% akcijų Daimler.

2. Suprantama. Bet jei noras bus didelis, tai ateis vietoje Ineos. Pinigai jų neriboja.
3. Turto dalybose tarp Mercedes-Benz ir Daimler, šitas aktyvas lieka Mercedes-Benz pusėje, Daimler į jį nepretenduoja.
4. Yep, "skirtingi juridiniai asmenys".
5. MB CEO labai aiškiai tai pasakė, kad jam tai pirmiausiai verslas. Turint galvoje, kad komandos vertė apie 1.5 mlrd., būtų keista kitokia nuomonė.
6. 100% Mercedes-Benz. O dar transportavimas, tiekimai, gamybos plotų valdymai, personalas, bankas ir t.t. Didelėse organizacijose kai kurie dalykai šiek tiek sudėtingesni, negu 1+1=2.
A85 logo rėmėjas
IP: 9d4ddc2 | 01/21 10:30 Atsakyti
Žilvinas Vanagickas
01/21 00:59

1. Ineos, žinoma.
2. Anot gandų, komandos akcijų labai nori Aramco, sunku įsivaizduoti juos kartu.
3. Daimler nepasitrauks - norint iš kažkur pasitraukti, reikia ten būti, o jų komandoje nėra.
4. Mercedes-AMG pasilikimas tik kaip variklių gamintojo reikštų titulinio rėmėjo praradimą. Btw, AMG variklių "formulei" negamina :)
5. Sutinku, kad jei nebus su F1 nesusijusių priežasčių, tai, tikėtina, neparduos, dabar komandos sparčiai brangsta.
6. Komanda, variklis, AMG, Mercedes-Benz - čia juridinių asmenų kokių 10, tačiau iki šiol tai netrukdė.

2. Norės ateiti Aramco - susitars su akcininkais. Nesusitars - neateis.
3. Akcininkas yra Daimler, Mercedes - prekės ženklas, kurį pasirinko atstovauti koncernui.
4. Gamina Mercedes AMG High Performance Powertrains, supaprastintai vadinu AMG, nes, nu, galvoju, kad mes suprantam apie ką kalbam.
5. Parduos ar neparduos priklauso nuo Daimler valdybos keliamų tikslų. Čia nėra verslas ta prasme, kad uždirbti pinigų, o daugiau įvaizdinis dalykas parodant, kas čia bosas ir kas gali sukurti dominuojančią technologiją.
6. Du juridiniai asmenys: Mercedes-AMG Petronas Formula One Team (Brackley) 1/3 Toto, 1/3 Ineos ir 1/3 Daimler akcijų ir Mercedes AMG High Performance Powertrains (Brixworth) - 100% akcijų Daimler.
×

TOP naujienos