Praėjusią žiemą F-1 pasaulį sudrebino žinia, jog nuo 2025-ųjų sezono Lewisas Hamiltonas atstovaus nebe „Mercedes“, o „Ferrari“. Tuo pačiu tai reiškė, jog Italijos komandoje vietos nebeliks Carlosui Sainzui.
Paskutinį sezoną „sidabrines strėles“ atstovaujantis britas kol kas stringa, tuo tarpu C. Sainzas sezono pradžioje atrodo tiesiog herojiškai. Pirmiausia jis lipo ant podiumo Bahreine, tuomet praleido lenktynes dėl apendicito operacijas, o vos tik sugrįžęs iškart laimėjo Australijos GP.
Po tokių rezultatų pasigirsta vis daugiau spekuliacijų, jog „Ferrari“ gali gailėtis savo sprendimo pasikviesti L. Hamiltoną. Visgi, su tokiomis spekuliacijomis griežtai nesutinka F-1 laidų vedėjas ir komentatorius Mattas Gallagheris.
„Atrodo, jog F-1 gerbėjai greitai viską pamirštą. Carlosas Sainzas laimėjo vienas lenktynes. Lewisas Hamiltonas nebegali vairuoti automobilio. Nepamirškime, kad Lewisas tikrai gali puikiai vairuoti F-1 bolidą. Taip, sezono pradžia jam nebuvo pati geriausia. Jį nežymiai aplenkė komandos draugas ir atrodo, kad įvyko kažkas didingo.
Tačiau pažiūrėkite į momentą, kai „Ferrari“ paskelbė apie Hamiltono atvykimą. Žinau, kad jų akcijų kaina pakilo dėl kitų priežasčių. Tačiau, nepaisant to, jie per vieną dieną uždirbo praktiškai tiek, kiek sumokės Lewisui.
Taigi, „Ferrari“ tikrai nėra ko gailėtis. Juk prie šios komandos prisijungs ne tik Lewisas, bet ir visa istorija, daugybė žiūrovų, kurie kitais metais dėl jo stebės būtent „Ferrari“.
Carlosas nebūtų praradęs savo vietos, jei tai būtų dauguma kitų vairuotojų. Tačiau yra išimčių, kaip Hamiltonas ar Maxas Verstappenas. Jei vienas iš jų beldžiasi į „Ferrari“ duris, tuomet reikia tai svarstyti. Deja, būtent taip ir nutiko.
Tai nėra Carloso, kaip vairuotojo, nuvertinimas. Faktas tiesiog toks, kad Lewisas, su visais savo apdovanojimais, nori išbandyti save raudonajame automobilyje. Taigi ne, nemanau, kad „Ferrari“ turi dėl to gailėtis“, - kalbėjo komentatorius.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | Valode | 3073 |
2. | mantioras | 3070 |
3. | fandom | 3063 |
4. | D27 | 3060 |
5. | Darius Linkevicius | 3039 |