F-1 čempionas Mika Hakkinenas teigiamai įvertino pokyčius „McLaren“ komandoje ir teigia, kad ekipa „nebėra tokia šalta“, kokia buvo tuo metu, kai jis atstovavo britų komandai.
Antra sėkmingiausia F-1 komanda dar ne taip seniai išgyveno toli gražu ne pačius geriausius laikus, bet pastaruosius du metus, po struktūrinių pokyčių, ėmė judėti teisinga kryptimi. Pernai likusi ketvirtoje vietoje, šių metų sezoną „McLaren“ užbaigė trečia, tiesa, pergalės nėra iškovojusi nuo 2012 m.
„Kai į viską pažiūriu platesniu kampu galiu pasakyti, kad marketingo komanda puikiai atliko savo darbą. Įvaizdis yra labai svarbi komandos dalis. Kai prisimenu tuos laikus, kai aš atstovavau „McLaren“ ekipai, tai buvo šalta komanda“, - pasakojo dukart F-1 čempionas M. Hakkinenas.
„Tai buvo labai paprasta, operatyviai dirbanti komanda, į kurią buvo sunku patekti. Atmosfera buvo įtempta. Toks praeityje buvo „McLaren“ įvaizdis. Tai buvo Denniso komanda. Viskas buvo daroma pagal jo sistemą. Ir tuomet viskas veikė. Viskas veikė ir tai buvo fantastiška.“
„Dabar daug kas pasikeitė. Žmonės pasikeitė, dabar jie kitaip galvoja. Tiesiog gražu ką pavyko nuveikti Zakui ir marketingo komandai. Turiu omenyje, kad fanams ji patinka, partneriai yra patenkinti, daugelis nori prisijungti prie „McLaren“ komandos.“
M. Hakkinenas įsitikinęs, kad dabartinės „McLaren“ komandos laukia šviesi ateitis.
„Mechanikai ir inžinieriai - visi jie siekia aukščiausių rezultatų. Sportininkai, sėdę prie bolido vairo, važiuoja ant galimybių ribos. Siekdami geriausio rezultato, jie agresyviai kovoja trasoje.“
„Kitais metais jie naudos „Mercedes“ variklius, kuris bus mažesnis, aušinimo angos bus mažesnės. Tad bolido aerodinamika bus geresnė. Yra daug mažų dalykų, kurie pozityviai nuteikia žvelgiant į ateitį. Panašu, kad komanda juda tinkama kryptimi į priekį. Žinant Zako energiją, žinau, kad komanda juda tinkama kryptimi.“
Yra skirtumas tarp Denniso ir Haugo vadovavimo ir dabartinio, kuris vedamas twitterio, instagramo ir twitcho like'u. Ronas siais laikais nesuprastu ir neleistu tokios bezabrazijos ir tokie kaip Lando nebutu meme karaliai, arba isvis nevaziuotu McLaren
O dėžę įdomu patys gaminasi ar visdelto mersu?
Bendradarbiaujant su Renault, lygtais patys McLaren gaminosi.
Man tai iki siol klausimas kodel Lando vadinamas meme karalium? Ar cia memai taip suprastejo paskutiniu metu? :)
Jap. Ten variklio pakeitimo integracija vyksta su FIA paskirtais prižiūrėtojais. Ir leidžiama tik kas konkrečiai susiję su variklio pakeitimu. Aerodinaminiai pakeitimai apriboti. Tad vasarą (nepamenu, gal pavasarį) matomai susipažinę su galimybėmis, pamatė kad dar daug keistų, tik neužtenka tokenų. Dar apeliavo, kad RP, imdama seną praėjusių metų bolidą, tokenų apribojimų išvengia... Tikiuosi, kad gal ras tų pilkų zonų interpretacijai.
Na, neseniai James Key minėjo, - 21m. bolidas bus beveik kaip naujas: keičiasi aušinimas, elektronika. Visiškai naujai sukurta greičių dėžė ir kitka. Matysim ;)
Bendradarbiaujant su Renault, lygtais patys McLaren gaminosi.
Yra skirtumas tarp Denniso ir Haugo vadovavimo ir dabartinio, kuris vedamas twitterio, instagramo ir twitcho like'u. Ronas siais laikais nesuprastu ir neleistu tokios bezabrazijos ir tokie kaip Lando nebutu meme karaliai, arba isvis nevaziuotu McLaren
Nežinau to tiksliai, bet McLarenams buvo sudaryta išimtis kažkokia variklių pritaikymui. Kiek tai liečia važiuokle ar aerodinamika domėtis neteko. Bet varžovės jau skundėsi kažkiek tokia isimtimi
Na, neseniai James Key minėjo, - 21m. bolidas bus beveik kaip naujas: keičiasi aušinimas, elektronika. Visiškai naujai sukurta greičių dėžė ir kitka. Matysim ;)
Aušinimo angos gal ir bus mažesnės, bet po išoriniu apvalkalu veš daug tuščio oro, nes variklis ženkliai bus kompaktiškesnis, tik va, - tokenų neužtenka tam pakeisti. Jau vidury sezono skundėsi.
Yra skirtumas tarp Denniso ir Haugo vadovavimo ir dabartinio, kuris vedamas twitterio, instagramo ir twitcho like'u. Ronas siais laikais nesuprastu ir neleistu tokios bezabrazijos ir tokie kaip Lando nebutu meme karaliai, arba isvis nevaziuotu McLaren