M. Hughesas apie galimą „Honda“ ir „Red Bull“ aljansą

M. Hughesas apie galimą „Honda“ ir „Red  Bull“ aljansą
logo 2018 Birželio 17 d. 13:07, Pixabay

Garsaus britų eksperto Marko Hugheso nuomone, modernizuota „Honda“ jėgainė Kanadoje praėjo sėkmingą patikrinimą ir ai gali tapti „Red Bull“ komandai dar vienu argumentu, kodėl šiai komandai verta pereiti prie japoniškų jėgainių.

Atnaujinta „Honda“ variklio versija, kurią „Toro Rosso“ gavo Monrealyje, sprendžiant iš visko, atidirbo labai gerai. Japonų motoristai ją pristatė laikydamiesi grafiko ir komandai pavyko nemenkai pridėti. Pamatuoti jos efektyvumą buvo labai paprasta, kadangi kvalifikacijai Pierre Gasly gavo ankstesnės versijos jėgainę – tai buvo padaryta todėl, kad per šeštadienio treniruotę „Honda“ pastebėjo  kai kuriuos naujosios jėgainės trikdžius ir nutarė ją dar kartą patikrinti.

Brendono Hartley mašinoje liko nauja variklio versija ir pirmoje kvalifikacijos dalyje jis ratą nuvažiavo 0,6 sek. greičiau nei komandos draugas. Iš dalies tai paaiškinama tuo, kad dėl bolidų grūsties Galsy nepavyko normaliai įšildyti padangų pirmame rate išvažiavus iš boksų, bet pagal komandos informaciją, dėl to jis prarado ne daugiau kaip 0,15 sek. Likusioji dalis yra susijusi su skirtingomis jėgainių versijomis. Atrodo, kad lenktynių metu tai pasitvirtino, kadangi Gasly, dabar jau su nauju varikliu, startavo iš paskutinės eilės, bet atkovojo nemažai pozicijų ir paskutiniuose ratuose kovojo su Charlie Leclercu dėl 10 vietos.

Nors ypatingo rezultato „Toro Rosso“ pilotai neparodė (Hartley pasitraukė pirmajame rate po susidūrimo su Lance Strollo „Williams“), gali būti, kad tai buvo geriausias lenktynių savaitgalis „Honda“ varikliams nuo jų sugrįžimo į „Formulę-1“ 2015 metais. Pagal galingumą atnaujinta „Honda“ jėgainė dabar susilygino su „Renault“ (taip pat modernizuota), patikimumas buvo gero lygio, o tai padėjo pamatus būsimai japonų partnerystei su „Red Bull“.

Yra laukiama, kad bus pranešta apie dviejų metų sutartį (iki dabartinio Techninio reglamento galiojimo pabaigos) ir yra laukiama, kad apie tai bus pranešta jau Austrijos GP etapo metu. Komanda užima visiškai logišką poziciją. Kontraktas su „Honda“ numato, kad „Red Bull“ gaus gamyklinės ekipos statusą, o tai susiję su galingais finansiniais resursais. Tokiu būdu „Red Bull“ taptų centrine „Honda“ programos „Formulėje-1“ grandimi, o tai sąlygotų labai aukštą bendradarbiavimo lygį, į kurį būtų integruotos abi pusės ir kuris yra nepasiekiamas komandoms- klientėms. Šiuo metu, dirbdami su „Renault“, „Red Bull“ kaip tik tenkinasi kliento statusu.

Kadangi Milton Kinso komanda niekada negaus „Mercedes“ ar „Ferrari“ variklių – būtų keista, jei čempionate pirmaujančios gamyklinės komandos tai leistų – kontraktas su „Honda“ – yra geriausia, ko „Red Bull“ gali tikėtis. Dar daugiau, jie gali gauti naujas jėgaines kaip tik tuo metu, kai skirtingų gamintojų jėgos agregatai daugmaž išsilygina pagal savo charakteristikas. Gali būti, kad japonų motoristams netgi pavyks sumažinti atsilikimą nuo lyderių.

„Honda“ koncernui tai būtų puikiu įvykių vystymusi, kadangi jie taptų vienos iš geriausių komandų partneriais, komandos , kuri sukūrė vieną iš geriausių čempionato važiuoklių (nors „Mercedes“ bei „Ferrari“ su tuo ir norėtų ginčytis). Neatmestina, kad „Red Bull“ pilotų sudėtis taip pat yra pati geriausia šiuolaikinėje „Formulės-1“ istorijoje. Variklių gamintojui, kuris per pirmus trejus metus čempionate susidūrė su aibe problemų, tai būtų neįtikėtinas pasiekimas...



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 816
2. Giriby 812
3. mantioras 805
4. Gudas 796
5. Kęstutis Šimkus 794