M. Isola: dėl nuobodžių lenktynių kaltos ne vien tik padangos (6)

M. Isola: dėl nuobodžių lenktynių kaltos ne vien tik padangos
logo Liepos 24 d. 20:31, Red Bull Content Pool / Getty Images

„Pirelli“ vadovas Mario Isola mano, kad dėl nuobodžių lenktynių kaltinti vien tik čempionate naudojamas padangas yra neteisinga.

„Formulė-1“ susilaukė daug kritikos po nuobodžių lenktynių Prancūzijoje. Tuo tarpu po to sekusios Austrijos GP varžybos buvo vadinamos vienomis geriausių šiemet.

„Austrijoje vykusios pirmos F-3 lenktynės buvo nuobodžios. O trečios lenktynės - puikios. Ta pati trasa, tos pačios padangos, sportininkai pilotuoja vienodus bolidus“, - kalbėjo M. Isola.

„Kartais tiesiog turime susitaikyti su tuo, jog pasitaikys nuobodžių lenktynių. Bet tai nereiškia, kad turime sėdėti sudėję rankas ir neieškoti būdų kaip padaryti lenktynes įdomesnėmis.“

„Prancūzijoje ir Austrijoje buvo naudojamos tokio paties mišinio padangos: C2, C3, C4. Tačiau rezultatas buvo visiškai kitoks. Taigi, kartu su sporto savininkais turime nuspręsti, koks paketas yra geriausias. Problema nėra vien tik padangos.“

„2017 metais visi sakė, kad lenktynės buvo nuobodžios, nes buvome per daug konservatyvūs. Pernai padangos buvo daug minkštesnės, tad pilotai ilgesnį laiką turėjo jas tausoti. Tai kokia ta teisinga kryptis? Nesu tikras visu 100 proc. Kasmet keičiame padangas, bet visą kitą paliekame. Štai kur problema.“

Komentarai (6)


ddt
| Liepos 25 d. 20:54
Nu nžn kolegos, gal mano atmintis ir neideali, bet faktas kaip blynas yra tai, kad padangos dabar taip nenusilaupo kaip per praėjusius sezonus, ir dar faktas kaip blynas, kad temperatūriniai diapazonai yra padidinti, lyginant su praėjusiais metais. Jei tingisi, aš galiu už jus paieškot Pirelli ar Isola paaiškinimų, kurie buvo publikuojami metų pradžioje. Bet viliuosi, kad jūs pakankamai gabūs ir susirasit patys. Tuomet padiskutuosim toliau, nes man atrodo, kad kalbos apie resurso didinimą yra keistos, juolab šį sezoną pakankamai dažnai važiuojama tik su vienu sustojimu, o kad 32-ame rate su nudrožtomis padangomis būtų galima padaryti FL - papasakokit tai lenktynininkams 2018 metais ;) Jie jau pamiršo kas buvo pernai (jie akivaizdžiai atmintim skundžiasi), bet jūs gi turit Google? ;)
maxpower
| Liepos 25 d. 20:18
ddt
| Liepos 25 d. 17:31

Painiojiesi. Padangos minkštesnės nei anksčiau, bet Lewisas visai neseniai skundėsi kad nori dar "trimis žingsniais minkštesnių kad nebūtų vieno sustojimo lenktynių", dėl jų temperatūrų aš daugiau skundų girdėjau 2017 nei 2019. Aerodinamika nesupaprastėjo? Hmm. Man matyt reikia pasitikrinti regėjimą.

Tai kad dabar tikrai nera padangos minkstenes. Nuo kokiu 2014 kai padangos nudevetos sproginedavo tai tik kietina padangas.
ddt
| Liepos 25 d. 17:31
Camicasee
| Liepos 24 d. 22:16

Ką gavo lenktyninkai ko prašė iš techninės pusės - galėtum pavardinti? Nes mano supratimu prašė patvaresnių platesnio darbinio temperatūrinio diapazono padangų - negavo, prašė supaprastinti aerodinamiką, negavo, prašė lengvinti bolidus - negavo, prašė didinti minimalų svorį, na čia plius minus. Maišai lenktyninkus su funkcionieriais, lenktynininkų aplamai į diskusijas iki pastarųjų metų netraukė ir tik pasiskundus LH įtraukę ,,dėl vaizdo". Vienintelis dalykas į ką atsižvelgė tai taisykle, bet čia ne techninė pusė, o dar atmetus visas vetelio ir ferrari fanų dirbtinai išpūstas dramas slepiant savo neveiklumą - klausimas ar tos taisyklės tikrai yra blogos ir neteisingos.

Painiojiesi. Padangos minkštesnės nei anksčiau, bet Lewisas visai neseniai skundėsi kad nori dar "trimis žingsniais minkštesnių kad nebūtų vieno sustojimo lenktynių", dėl jų temperatūrų aš daugiau skundų girdėjau 2017 nei 2019. Aerodinamika nesupaprastėjo? Hmm. Man matyt reikia pasitikrinti regėjimą.
Renatas Bauzys
| Liepos 24 d. 23:53
Tiesiog reikia atsisakyti tu hibridinių variklių ir grąžinti atmosferinius.
Camicasee
| Liepos 24 d. 22:16
ddt
| Liepos 24 d. 21:11

Problema yra lenktynininkai. Ne pirmus ir ne antrus metus skundžiasi ir kažko prašo, ne pirmus ir ne antrus metus yra nepatenkinti tuo, ką gavo kaip prašę. Juos reiktų išjungt iš žaidimo kas liečia taisykles ir palikt kaip patariamąjį balsą. Melžėjos galėjo valdyti tik vienoje pasaulio valstybėje, kurios dėsningai ir neliko. Nereikia daug spėlioti, kodėl. Nes taip neįmanoma.

Ką gavo lenktyninkai ko prašė iš techninės pusės - galėtum pavardinti? Nes mano supratimu prašė patvaresnių platesnio darbinio temperatūrinio diapazono padangų - negavo, prašė supaprastinti aerodinamiką, negavo, prašė lengvinti bolidus - negavo, prašė didinti minimalų svorį, na čia plius minus. Maišai lenktyninkus su funkcionieriais, lenktynininkų aplamai į diskusijas iki pastarųjų metų netraukė ir tik pasiskundus LH įtraukę ,,dėl vaizdo". Vienintelis dalykas į ką atsižvelgė tai taisykle, bet čia ne techninė pusė, o dar atmetus visas vetelio ir ferrari fanų dirbtinai išpūstas dramas slepiant savo neveiklumą - klausimas ar tos taisyklės tikrai yra blogos ir neteisingos.
ddt
| Liepos 24 d. 21:11
Problema yra lenktynininkai. Ne pirmus ir ne antrus metus skundžiasi ir kažko prašo, ne pirmus ir ne antrus metus yra nepatenkinti tuo, ką gavo kaip prašę. Juos reiktų išjungt iš žaidimo kas liečia taisykles ir palikt kaip patariamąjį balsą. Melžėjos galėjo valdyti tik vienoje pasaulio valstybėje, kurios dėsningai ir neliko. Nereikia daug spėlioti, kodėl. Nes taip neįmanoma.
×

F-1.lt pulsas