M. Isola: lenktynėse daug ką lems strategija

M. Isola: lenktynėse daug ką lems strategija
logo 2019 Gruodžio 01 d. 10:14, Pirelli

Greičiausia lenktynėse Abu Dabyje strategija „Pirelli“ laiko vieną sustojimą serviso zonoje. Tokiu atveju startuojant su minkštosiomis padangomis, reikėtų prie kietųjų pereiti 7-14 ratuose, o startuojant su vidutinėmis – 10-18 rate.

Dviejų sustojimų atveju reikėtų nuvažiuoti dvi atkarpas po 7-10 ratų su minkštosiomis, o po to pereiti prie vidutinių padangų. Pati lėčiausia turėtų būti strategija nepanaudojant kietųjų padangų – tokiu atveju reikėtų nuvažiuoti labai ilgą atkarpą su minkštosiomis – 18-22 ratus, o po to pereiti prie vidutinių.

„Pirelli“ automobilių sporto padalinio vadovas Mario Isola: „Su labai plačiu ratų diapazonu sustojimui lenktynėse daug ką lems strategija. Tai buvo matoma jau kvalifikacijoje, kai Sebastianas Vettelis nutarė naudoti minkštąsias padangas antroje sesijoje, kad lenktynėse galėtų startuoti su minkštesnėmis padangomis, o kiti jo varžovai iš stipriausių komandų pasirinko vidutines.

Startuosiantys su vidutinėmis galės nuvažiuoti kur kas ilgesnę pirmą atkarpą, o pilotai su minkštosiomis bus greitesni starte. Lenktynių sąlygomis skirtumas tarp minkštųjų ir vidutinių yra apie pusė sekundės ir tai komandos turės galvoje parenkant strategijas, norėdamos pasiekti kuo aukštesnių rezultatų“.



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983