Greičiausia lenktynėse Abu Dabyje strategija „Pirelli“ laiko vieną sustojimą serviso zonoje. Tokiu atveju startuojant su minkštosiomis padangomis, reikėtų prie kietųjų pereiti 7-14 ratuose, o startuojant su vidutinėmis – 10-18 rate.
Dviejų sustojimų atveju reikėtų nuvažiuoti dvi atkarpas po 7-10 ratų su minkštosiomis, o po to pereiti prie vidutinių padangų. Pati lėčiausia turėtų būti strategija nepanaudojant kietųjų padangų – tokiu atveju reikėtų nuvažiuoti labai ilgą atkarpą su minkštosiomis – 18-22 ratus, o po to pereiti prie vidutinių.
„Pirelli“ automobilių sporto padalinio vadovas Mario Isola: „Su labai plačiu ratų diapazonu sustojimui lenktynėse daug ką lems strategija. Tai buvo matoma jau kvalifikacijoje, kai Sebastianas Vettelis nutarė naudoti minkštąsias padangas antroje sesijoje, kad lenktynėse galėtų startuoti su minkštesnėmis padangomis, o kiti jo varžovai iš stipriausių komandų pasirinko vidutines.
Startuosiantys su vidutinėmis galės nuvažiuoti kur kas ilgesnę pirmą atkarpą, o pilotai su minkštosiomis bus greitesni starte. Lenktynių sąlygomis skirtumas tarp minkštųjų ir vidutinių yra apie pusė sekundės ir tai komandos turės galvoje parenkant strategijas, norėdamos pasiekti kuo aukštesnių rezultatų“.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |