Dėl didelio karščio padangų dėvėjimasis Malaizijos Sepango trasoje būna palyginti didelis, bet šiemete strategija čia nevaidino jokio vaidmens – temperatūra nebuvo pakankamai aukšta, o tai pratęsė padangų naudojimą ir leido naudoti konservatyvią taktiką.
„Pirelli“ lenktynių padalinio vadovas Mario Isola: „Kadangi treniruotės buvo nutrauktos dėl oro ir raudonų vėliavų, komandoms teko vertinti padangų dėvėjimąsi ilgose distancijose jau lenktynių eigoje, o tai tapo pagrindine problema. Pagal Malaizijos standartus trasos temperatūra buvo santykinai žema, maždaug 40 laipsnių pagal Celsijų, o abiejų mišinių padangų dėvėjimasis buvo labai mažas, todėl atkarpas buvo galima ištęsti.
Visi lyderiai pasirinko vienodą strategiją – startas su superminkštosiomis ir vienas sustojimas pereinant prie minkštųjų padangų. Bet vienu iš esminių lenktynių momentų buvo Sebastiano Vettelio veržimasis per peletoną iš paskutinės vietos naudojant alternatyvią strategiją startuojant su minkštosiomis. Estebanas Oconas buvo priverstas atlikti ankstyvą sustojimą dėl pradurtos padangos, kai trečiame rate jis susidūrė su kita mašina, po ko jis iki finišo nuvažiavo su vienu minkštųjų padangų komplektu.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | tundrinė | 3754 |
2. | Valode | 3719 |
3. | fandom | 3713 |
4. | Tadas Misevičius | 3703 |
5. | D27 | 3687 |