M. Isola: trys bandymų dienos – be sunkumų

M. Isola: trys bandymų dienos – be sunkumų
logo 2020 Vasario 29 d. 11:16, Pirelli

„Pirelli“ padangų gamintojai liko patenkinti bandymų Barselonoje rezultatais, jų požiūriu, viskas vyko be nesklandumų, gal tik pasijuto didesnis skirtumas tarp pačių kiečiausių padangų mišinių nei buvo skaičiuojama.

„Pirelli“ automobilių sporto padalinio vadovas Mario Isola: „Antroji bandymų dalis praėjo gana produktyviai, nors ketvirtadienį darbui atsiliepė lietus bei stiprus vėjas, dėl kurių teko kiek koreguoti programą. Tikėtina, jog dėl to ratų įveikimo rezultatai nebuvo tokie aukšti, bet laiko liko dar labai daug.

Mūsų požiūriu, trys bandymų dienos praėjo be ypatingų sunkumų. Mes taip pat turėjome galimybę sulyginti standartines C2 padangas su naujosios konstrukcijos priekinėmis padangomis, sukurtomis atsižvelgiant į didesnes apkrovas, kurias turės bolido priekinė dalis profiliuotame posūkyje naujoje Zandvoorto trasoje.

Naujoji konstrukcija yra kur kas kietesnė, bet mes taip pat padidinome oro slėgį standartinėse C2 padangose iki 2 PSI – tai rekomenduojama specialiai Zandvoortui. Iš komandų mes gavome neblogų atsiliepimų apie abu variantus ir išanalizuosime, kuris iš jų yra efektyvesnis, kai tik mes turėsime daugiau informacijos apie Nyderlandų trasos charakteristikas.

Jei kalbėsime apie greičių skirtumus, tai jis tarp C5 ir C4 padangų sudėčių yra 0,45 sek. Tarp C3 ir C2 – 0,3 sek. – kiek daugiau nei mes skaičiavome.

Pasiruošimas Australijai baigtas, po šešių bandymų dienų visi nori, kad kuo greičiau prasidėtų lenktynės“.





Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983