A85 logo rėmėjas
IP: dfde2d8 | 08/11 09:32 Atsakyti
deivec
08/10 17:06

fia stebes situacija :D:D:D
nejaugi niekam is FIA nedashunta...kad dalinai cia ir JU fail.
Kodel sistema sukurta tokia, kad bolido legalumas sprendziamas sezono isibegejus, kodel niekas neziuri to pries sezono starta.
kodel ziurima ar bolidas legalus (ypac RP atveju), tik kai kazkas pasiskundzia....
kodel detales, kurios vienais metais galejo buti perkamos, o kitais nebe - iskart po padidinamu stiklu, kodel nebuvo jokio transition period ????? tipo turejai 2019 pavyzdy, dabar pamirsk viska ir kurk nuo nulio, kai zinai kad 2019 tau tinka
FIA vel savo darbe nemato problemu....
Arba cia FIA yra teliuko vaidmenyje, dideliu dedziu zaidimuose....ir jie cia tik dulkes apsivalo nuo baltu marskiniu po kovu....

FIA nepajėgi visko sužiūrėt. Jie atlieka basic matavimus.
Visa kita palikta komandų savireguliacijai. Ir tai gal ir netobula sistema, bet ji veikia – jeigu visiems tinka, tai OK.
Haas atvejis – kai jie debiutavo su Ferrari praeitų metų bolido kopija praslydo, nes tai tiesiog nebuvo reglamentuota. Dabar šitas atvejis – visko negali numatyti. Bus pataisytos taisyklės ir daugiau nebus taip.
Ir FIA teisinė sistema labiau kontinentinė, nei bendroji, t.y. yra kodifikuotas taisyklių rinkinys, o ne atskiri nutarimai ir precedento teisė.
Kita vertus, komandos kalbasi tarpusavy ir daugmaž net jei kažkas iki galo nesureguliuota kaip ir prieina bendro sutarimo. Šiuo atveju RP akiplėšiškai ant visų nusispjovė ir komandos sureagavo atitinkamai.

Tai, kad skiriasi techninės taisyklės ir sportinės taisyklės yra FIA spraga. Kaip ir sutinku, kad jie turėjo sureguliuoti tokį klausimą, nors jis gal ir nebuvo labai akivaizdus. O dabar turi tokį pusiau skustą, pusiau luptą sprendimą.

Ir dar, komandos nekrutina Mercedes, tik RP. Nors be Mercedes aktyvaus dalyvavimo sėkmingą kopiją sukurti būtų itin sunku, ypač per tokį gana trumpą laiką. Manau, kad dėl to, jog Toto atrodo pasenęs per savaitę keliais metais, prisidėjo visas šitas reikalas, nes, manau, dealas su RP buvo grynai Toto dispozicijoj be Mercedes koncerno žinios.
#As
IP: 226ae98 | 08/11 09:24 Atsakyti
Kada jis baigs kalbeti tuo telefonu?
deivec
IP: 1353dd0 | 08/10 17:06 Atsakyti
fia stebes situacija :D:D:D
nejaugi niekam is FIA nedashunta...kad dalinai cia ir JU fail.
Kodel sistema sukurta tokia, kad bolido legalumas sprendziamas sezono isibegejus, kodel niekas neziuri to pries sezono starta.
kodel ziurima ar bolidas legalus (ypac RP atveju), tik kai kazkas pasiskundzia....
kodel detales, kurios vienais metais galejo buti perkamos, o kitais nebe - iskart po padidinamu stiklu, kodel nebuvo jokio transition period ????? tipo turejai 2019 pavyzdy, dabar pamirsk viska ir kurk nuo nulio, kai zinai kad 2019 tau tinka
FIA vel savo darbe nemato problemu....
Arba cia FIA yra teliuko vaidmenyje, dideliu dedziu zaidimuose....ir jie cia tik dulkes apsivalo nuo baltu marskiniu po kovu....
>
IP: d72deb4 | 08/10 11:34 Atsakyti
Staigiai,patobulino trasa,kad MB nedroztu padangu ?Apribojo F1 progresa,nes MB "eina ant rekordu"?Ar .... ?
maxpower
IP: 86df0d7 | 08/10 11:21 Atsakyti
Mes paprasčiausiai turėsime nagrinėti kiekvieną etapą atskirai ir priiminėti vienokius ar kitokius sprendimus. Juokingai skamba jie naudoja kiekviena etapa tuos pacius ortakius bet reikia nagrinet kiekviena etapa atskirai ir dar sankcijos skirtigos
SliMMaz logo rėmėjas
IP: 5202f81 | 08/10 11:04 Atsakyti
-Kokia nauda/zala is ispejimu?
-Ka as zinau, susirinksime ir nuspresime kam jie, ko cia klausineji nesamoniu?
:D

TOP naujienos

F-1.lt pulsas