M. Masi: su Parabolica akivaizdaus sprendimo nėra

M. Masi: su Parabolica akivaizdaus sprendimo nėra
logo 2019 Rugsėjo 12 d. 11:18, Ferrari

2014 metais Monzoje pakeikė žvyro gaudyklę Parabolica posūkyje į asfaltuotą saugumo zoną ir tuo iš karto pradėjo naudotis pilotai – dėl platesnės išvažiavimo trajektorijos jie gali geriau įsibėgėti ir pasiekti didesnio greičio po to sekančioje tiesiojoje.

Norint atimti iš lenktynininkų galimybę pažeidinėti taisykles, iš išorinės pusės buvo sumontuoti kelkraščiai, bet šiais metais vienas iš jų tapo rimtos avarijos „Formulės-3“ lenktynėse priežastimi, kai Alexo Peroni mašina pakilo ant šio kelkraščio, kelis kartus apsivertė ore ir nukrito ant barjero. Kelkraštis buvo staigiai išmontuotas, o FIA lenktynių direktorius Michaelas Masi papasakojo, ką žadama šioje vietoje pakeisti kitais metais.

Michaelas Masi: „Sugrįžimas prie žvyruotos saugumo zonos vietoje asfaltuotos gali būti išeitimi, taip buvo daugelį metų prieš tai. Reikia iš naujo viską išanalizuoti ir surasti geriausią sprendimą – ar tai bus žvyro juosta, kelkraštis ar žvyras, žolė ir dar kas nors – mes išnagrinėsime visus įmanomus variantus.

Tačiau tai ne taip paprasta, kaip atrodo. Akivaizdaus sprendimo nėra. Mes negalime tik pasakyti: „Pabandykime viską pakeisti“. Yra daugelis faktorių, į kuriuos reikia atsižvelgti. Kartu su FIA inspektoriais ir saugumo skyriumi mes atliksime modeliavimą, aptarsime galimus variantus su trasos savininkais ir surasime geriausią sprendimą.

Man tai yra ta vieta, kurioje reikia sumontuoti pažeidimo fiksacijos jutiklius, kaip tai buvo Spa. Tada visa tai bus fiksuojama automatiškai, o viskas, ką galima automatizuoti, žymiai palengvina mums gyvenimą“.



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 816
2. Giriby 812
3. mantioras 805
4. Gudas 796
5. Kęstutis Šimkus 794