M. Masi: su Parabolica akivaizdaus sprendimo nėra (20)

M. Masi: su Parabolica akivaizdaus sprendimo nėra
logo Rugsėjo 12 d. 11:18, Ferrari

2014 metais Monzoje pakeikė žvyro gaudyklę Parabolica posūkyje į asfaltuotą saugumo zoną ir tuo iš karto pradėjo naudotis pilotai – dėl platesnės išvažiavimo trajektorijos jie gali geriau įsibėgėti ir pasiekti didesnio greičio po to sekančioje tiesiojoje.

Norint atimti iš lenktynininkų galimybę pažeidinėti taisykles, iš išorinės pusės buvo sumontuoti kelkraščiai, bet šiais metais vienas iš jų tapo rimtos avarijos „Formulės-3“ lenktynėse priežastimi, kai Alexo Peroni mašina pakilo ant šio kelkraščio, kelis kartus apsivertė ore ir nukrito ant barjero. Kelkraštis buvo staigiai išmontuotas, o FIA lenktynių direktorius Michaelas Masi papasakojo, ką žadama šioje vietoje pakeisti kitais metais.

Michaelas Masi: „Sugrįžimas prie žvyruotos saugumo zonos vietoje asfaltuotos gali būti išeitimi, taip buvo daugelį metų prieš tai. Reikia iš naujo viską išanalizuoti ir surasti geriausią sprendimą – ar tai bus žvyro juosta, kelkraštis ar žvyras, žolė ir dar kas nors – mes išnagrinėsime visus įmanomus variantus.

Tačiau tai ne taip paprasta, kaip atrodo. Akivaizdaus sprendimo nėra. Mes negalime tik pasakyti: „Pabandykime viską pakeisti“. Yra daugelis faktorių, į kuriuos reikia atsižvelgti. Kartu su FIA inspektoriais ir saugumo skyriumi mes atliksime modeliavimą, aptarsime galimus variantus su trasos savininkais ir surasime geriausią sprendimą.

Man tai yra ta vieta, kurioje reikia sumontuoti pažeidimo fiksacijos jutiklius, kaip tai buvo Spa. Tada visa tai bus fiksuojama automatiškai, o viskas, ką galima automatizuoti, žymiai palengvina mums gyvenimą“.

Komentarai (20)


maxpower
| Rugsėjo 13 d. 22:01
mariusis
| Rugsėjo 13 d. 19:51

Joooo, atsisakius stabdžiams junk nejungęs smegenis. Nu rimtai, sugalvok tu taip.

Tai reikia sukt į posūkį o ne tiesiai varyt. Būtų žvyras(siena čia šiaip) tai niekas ir nevarytu tokiu greičiu kad neišuktu. Dabar turi galimybę plačiai išvažiuot tai ir važiuoja, nebūtų galimybė tai ir nevažiuotų. #ijunkit #smegenis
mariusis
| Rugsėjo 13 d. 19:51
maxpower
| Rugsėjo 12 d. 22:21

Smegenis užtenka įjungt, o siena manau visai gera priemone kad smegenys suprastu jog reikia sukt desiniau o ne tiesiai varyt :)

Joooo, atsisakius stabdžiams junk nejungęs smegenis. Nu rimtai, sugalvok tu taip.
ddt
| Rugsėjo 13 d. 11:47
Laimonas Zubernius
| Rugsėjo 12 d. 21:58

Paskaitęs komentarus kartais pašiurpstu. Atvažiuojant 330km/h greičiu !!! Ką ten pastatyt? Siena? Gal patys ten atsistot norėtumėt ir mojuot pilotams "suk dešiniau". Todėl ir straipsnis, kaip spręsti. Esmė, kad pabandė barjerą vos neįvyko dar viena tragedija. Tai ir reikia sprendimo, kad pilotas nevažiuotu už trasos ribų ir be tragiškų pasekmių.

Koki barjera, zmogau? Tu video paziurek
Ragaisis
| Rugsėjo 13 d. 10:38
Black_Death
| Rugsėjo 12 d. 22:41

Man tokį komentarą skaitant, ima pyktis. Darbo komisijos, tyrimai, užklausos kažkokiem proto bokštams. gaunasi per mažai lėšų... kai galima, paprasčiausiai paklausti buvusių ir esamų lenktyninkų. o iš tų buvusių daug yra pasakę gražinti žvyro gaudykles. Motokrose išėjimas į trasos ribas pagal taisykles, visus/bet ką turėtų personalas išspirti už trasos teritorijos, bet to dar nemačiau. nedažnas atvejis, bet kartais prireikia išbėgimo į trasą, man buvo išbėgę... pats buvau išbėgęs iš kart po stalo, kai net 2 prižiūrėtojai neatbėgo paskui, o liko stovėti šalia trasos, vienas prisipažino kad jog bijojo. Laimei tai tik buvo neskaniai atrodęs incidentas.
Kokį procentą iš visų žuvusių/susižalojusių lenktynininkų sudaro čempionų siena?pvz. man žymiai įdomiau VET vs. HAM Kanadoj, nei MAX kitur išvažiuoja iš trasos, skuba sugrįžti, jog lenkimas prasidėtų trasos ribose..cmon...

Galetu pastatyti ta kur ovaluose naudoja amerikieciai sistema ir galetu jie ta siena dauzyti kiek nori ir butu saugu ir teisinga visais atzvilgiais:) bet.. Jei kazkoks uzvaziuos ant kazko, tai tada jau niekas nepadetu. Todel kiek variantu? :)
Black_Death
| Rugsėjo 12 d. 22:41
Laimonas Zubernius
| Rugsėjo 12 d. 21:58

Paskaitęs komentarus kartais pašiurpstu. Atvažiuojant 330km/h greičiu !!! Ką ten pastatyt? Siena? Gal patys ten atsistot norėtumėt ir mojuot pilotams "suk dešiniau". Todėl ir straipsnis, kaip spręsti. Esmė, kad pabandė barjerą vos neįvyko dar viena tragedija. Tai ir reikia sprendimo, kad pilotas nevažiuotu už trasos ribų ir be tragiškų pasekmių.

Man tokį komentarą skaitant, ima pyktis. Darbo komisijos, tyrimai, užklausos kažkokiem proto bokštams. gaunasi per mažai lėšų... kai galima, paprasčiausiai paklausti buvusių ir esamų lenktyninkų. o iš tų buvusių daug yra pasakę gražinti žvyro gaudykles. Motokrose išėjimas į trasos ribas pagal taisykles, visus/bet ką turėtų personalas išspirti už trasos teritorijos, bet to dar nemačiau. nedažnas atvejis, bet kartais prireikia išbėgimo į trasą, man buvo išbėgę... pats buvau išbėgęs iš kart po stalo, kai net 2 prižiūrėtojai neatbėgo paskui, o liko stovėti šalia trasos, vienas prisipažino kad jog bijojo. Laimei tai tik buvo neskaniai atrodęs incidentas.
Kokį procentą iš visų žuvusių/susižalojusių lenktynininkų sudaro čempionų siena?pvz. man žymiai įdomiau VET vs. HAM Kanadoj, nei MAX kitur išvažiuoja iš trasos, skuba sugrįžti, jog lenkimas prasidėtų trasos ribose..cmon...
maxpower
| Rugsėjo 12 d. 22:21
Laimonas Zubernius
| Rugsėjo 12 d. 21:58

Paskaitęs komentarus kartais pašiurpstu. Atvažiuojant 330km/h greičiu !!! Ką ten pastatyt? Siena? Gal patys ten atsistot norėtumėt ir mojuot pilotams "suk dešiniau". Todėl ir straipsnis, kaip spręsti. Esmė, kad pabandė barjerą vos neįvyko dar viena tragedija. Tai ir reikia sprendimo, kad pilotas nevažiuotu už trasos ribų ir be tragiškų pasekmių.

Smegenis užtenka įjungt, o siena manau visai gera priemone kad smegenys suprastu jog reikia sukt desiniau o ne tiesiai varyt :)
Laimonas Zubernius
| Rugsėjo 12 d. 21:58
Paskaitęs komentarus kartais pašiurpstu. Atvažiuojant 330km/h greičiu !!! Ką ten pastatyt? Siena? Gal patys ten atsistot norėtumėt ir mojuot pilotams "suk dešiniau". Todėl ir straipsnis, kaip spręsti. Esmė, kad pabandė barjerą vos neįvyko dar viena tragedija. Tai ir reikia sprendimo, kad pilotas nevažiuotu už trasos ribų ir be tragiškų pasekmių.
Ragaisis
| Rugsėjo 12 d. 20:07
Life
| Rugsėjo 12 d. 16:05

Kai buvo žvyras, padarę klaidą ir pralėkę posūkį ten ir baigdavo lenktynes, viskas dėl verktinių pilotų, kad kuo daugiau klaidų galėtų daryti. :)

Kai kas ant "stogo" ciuozdavo:)
Senelis
| Rugsėjo 12 d. 19:09
Kokius dar žvyrus su davikliais-nesąmonė...yra senas geras indykariškas betono užtvariukas ir nulis problemų, turėtume pusiau amerikonišką ovalą, žiūrėk ir jankiai suvažiuotų į lenktynes.
ddt
| Rugsėjo 12 d. 18:48
Peronis buvo dar vienas geltonplunksnis, kuris uz trasos ribu (net ne kelkrascio) spaudzia lyg avigalvis. Darvino atrankos desnio dar niekas neatsauke.
×