M. Masi: su Parabolica akivaizdaus sprendimo nėra (20)

M. Masi: su Parabolica akivaizdaus sprendimo nėra
logo 2019 Rugsėjo 12 d. 11:18, Ferrari

2014 metais Monzoje pakeikė žvyro gaudyklę Parabolica posÅ«kyje į asfaltuotą saugumo zoną ir tuo iš karto pradėjo naudotis pilotai – dėl platesnės išvažiavimo trajektorijos jie gali geriau įsibėgėti ir pasiekti didesnio greičio po to sekančioje tiesiojoje.

Norint atimti iš lenktynininkų galimybę pažeidinėti taisykles, iš išorinės pusės buvo sumontuoti kelkrašÄiai, bet šiais metais vienas iš jų tapo rimtos avarijos „Formulės-3“ lenktynėse priežastimi, kai Alexo Peroni mašina pakilo ant šio kelkrašÄio, kelis kartus apsivertė ore ir nukrito ant barjero. Kelkraštis buvo staigiai išmontuotas, o FIA lenktynių direktorius Michaelas Masi papasakojo, ką žadama šioje vietoje pakeisti kitais metais.

Michaelas Masi: „Sugrįžimas prie žvyruotos saugumo zonos vietoje asfaltuotos gali bÅ«ti išeitimi, taip buvo daugelį metų prieš tai. Reikia iš naujo viską išanalizuoti ir surasti geriausią sprendimą – ar tai bus žvyro juosta, kelkraštis ar žvyras, žolė ir dar kas nors – mes išnagrinėsime visus įmanomus variantus.

Tačiau tai ne taip paprasta, kaip atrodo. Akivaizdaus sprendimo nėra. Mes negalime tik pasakyti: „Pabandykime viską pakeisti“. Yra daugelis faktorių, į kuriuos reikia atsižvelgti. Kartu su FIA inspektoriais ir saugumo skyriumi mes atliksime modeliavimą, aptarsime galimus variantus su trasos savininkais ir surasime geriausią sprendimą.

Man tai yra ta vieta, kurioje reikia sumontuoti pažeidimo fiksacijos jutiklius, kaip tai buvo Spa. Tada visa tai bus fiksuojama automatiškai, o viskas, ką galima automatizuoti, žymiai palengvina mums gyvenimą“.


Komentarai (20)
Rimvydas Rozenas_2
| 09/12 11:42 Atsakyti
Pastatykit čiampionu sienele:D
maxpower
| 09/12 12:20 Atsakyti
Kai buvo žvyras viskas buvo gerai. Išasfaltavo pradėjo važiuoti už trasos ribu. Tai ar tikrai nera akivaizdaus sprendimo? :)
Black_Death
| 09/12 12:43 Atsakyti
maxpower
09/12 12:20

Kai buvo žvyras viskas buvo gerai. Išasfaltavo pradėjo važiuoti už trasos ribu. Tai ar tikrai nera akivaizdaus sprendimo? :)

:)) Jei būtų akivaizdus sprendimas, tai ką veiktų FIA inspektoriai ir saugumo skyrius ?
Life
| 09/12 16:05 Atsakyti
maxpower
09/12 12:20

Kai buvo žvyras viskas buvo gerai. Išasfaltavo pradėjo važiuoti už trasos ribu. Tai ar tikrai nera akivaizdaus sprendimo? :)

Kai buvo žvyras, padarę klaidą ir pralėkę posūkį ten ir baigdavo lenktynes, viskas dėl verktinių pilotų, kad kuo daugiau klaidų galėtų daryti. :)
Montoya
| 09/12 12:55 Atsakyti
Dėti pora metrų žvyro juostos, o po to asfaltą
kart
| 09/12 15:03 Atsakyti
Kaip praplauti pinigus: zvyra pakeisti asfaltu, asfalta pakeisti zvyru.
Ragaisis
| 09/12 15:46 Atsakyti
kart
09/12 15:03

Kaip praplauti pinigus: zvyra pakeisti asfaltu, asfalta pakeisti zvyru.

Tai ka cia kibiriukus pilstyti, geriau visa trasa rekonstruoti:)
ddt
| 09/12 18:48 Atsakyti
Peronis buvo dar vienas geltonplunksnis, kuris uz trasos ribu (net ne kelkrascio) spaudzia lyg avigalvis. Darvino atrankos desnio dar niekas neatsauke.
maxpower
| 09/12 22:21 Atsakyti
Laimonas Zubernius
09/12 21:58

Paskaitęs komentarus kartais pašiurpstu. Atvažiuojant 330km/h greičiu !!! Ką ten pastatyt? Siena? Gal patys ten atsistot norėtumėt ir mojuot pilotams "suk dešiniau". Todėl ir straipsnis, kaip spręsti. Esmė, kad pabandė barjerą vos neįvyko dar viena tragedija. Tai ir reikia sprendimo, kad pilotas nevažiuotu už trasos ribų ir be tragiškų pasekmių.

Smegenis užtenka įjungt, o siena manau visai gera priemone kad smegenys suprastu jog reikia sukt desiniau o ne tiesiai varyt :)
Ragaisis
| 09/13 10:38 Atsakyti
Black_Death
09/12 22:41

Man tokį komentarą skaitant, ima pyktis. Darbo komisijos, tyrimai, užklausos kažkokiem proto bokštams. gaunasi per mažai lėšų... kai galima, paprasčiausiai paklausti buvusių ir esamų lenktyninkų. o iš tų buvusių daug yra pasakę gražinti žvyro gaudykles. Motokrose išėjimas į trasos ribas pagal taisykles, visus/bet ką turėtų personalas išspirti už trasos teritorijos, bet to dar nemačiau. nedažnas atvejis, bet kartais prireikia išbėgimo į trasą, man buvo išbėgę... pats buvau išbėgęs iš kart po stalo, kai net 2 prižiūrėtojai neatbėgo paskui, o liko stovėti šalia trasos, vienas prisipažino kad jog bijojo. Laimei tai tik buvo neskaniai atrodęs incidentas.
Kokį procentą iš visų žuvusių/susižalojusių lenktynininkų sudaro čempionų siena?pvz. man žymiai įdomiau VET vs. HAM Kanadoj, nei MAX kitur išvažiuoja iš trasos, skuba sugrįžti, jog lenkimas prasidėtų trasos ribose..cmon...

Galetu pastatyti ta kur ovaluose naudoja amerikieciai sistema ir galetu jie ta siena dauzyti kiek nori ir butu saugu ir teisinga visais atzvilgiais:) bet.. Jei kazkoks uzvaziuos ant kazko, tai tada jau niekas nepadetu. Todel kiek variantu? :)
×

TOP naujienos