Tarptautinės automobilių federacijos (FIA) prezidentas Maxas Mosley mano, kad vienintelis būdas užtikrinti ilgalaikį stabilumą „Formulėje-1“ yra nebeduoti dalies iš sporto gaunamų pajamų komandoms, kurių savininkės yra ar ženkliai remia automobilių gamintojos.
Tokiu atveju didesnę pinigų dalį iš televizijos transliacijų bei kitų „Formulės-1“ generuojamų pajamų gautų nepriklausomos komandos, tokios kaip „
Williams“, „Red Bull“, MF1, „Toro Rosso“ ir, galbūt, „Ferrari“.
„Automobilių gamintojai į „Formulę-1“ ateina siekdami savo marketingo tikslų, tuo tarpu nepriklausomoms komandoms lenktynės yra pagrindinis verslas“, – britų leidiniui „Autosport“ pareiškė artimas FIA prezidentui šaltinis.
Vargu ar toks žingsnis paskatins gamintojų valdomas ar remiamas komandas abejojančias įsipareigoti dalyvauti „Formulėje-1“ ir po 2007-ųjų, kai baigiasi dabar lenktynių komercinę pusę reglamentuojanti Konkordo sutartis.
Tokių ekipų – „Renault“, „
McLaren“, „BMW Sauber“, „Honda“ ir „Toyota“ – atstovai, neseniai susitikę su „Formulės-1“ komercijos teisių valdytoju Bernie Ecclestone‘u, teigė maną esantys arti susitarimo. Sporto pinigų skirstytojas buvo pasiūlęs komandoms skirti 60% visų „Formulės-1“ gaunamų pajamų. Šiuo metu ekipos gauna beveik du kartus mažesnę dalį.
Tiesa, M.Mosley negali priimti sprendimų, susijusių su komercine „Formulės-1“ puse. Jis greičiausiai tik pateiks savo rekomendaciją ilgamečiui draugui B.Ecclestone‘ui. Tai gali būti ir derybų korta patyrusio vilko rankose – kuo greičiau sutikti su „60% pasiūlymu“ arba tempti gumą ir vėliau likti be nieko.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).