Buvęs „Formulės-1“ lenktynininkas suomis Mika Salo dirbo teisėju per Toskanos GP etapą.
Jis paaiškino, kodėl po finišo Mugelle net 12 pilotų gavo įspėjimus, o, pavyzdžiui, Valtteri Bottas išvengė šios nuobaudos.
Mika Salo: „Šeštadienį mes svarstėme, kad jei Mugelle bus gana didelis vidutinis greitis, tai lenktynės praeis greitai ir darbo diena teisėjams bus trumpa. Bet viskas buvo atvirkščiai.
Mums prireikė labai daug laiko išanalizuoti masinę avariją restarto metu. Reikėjo išanalizuoti visų jos dalyvių duomenis, nustatyti, kas nuspaudė akseleratoriaus pedalą, o kas - ne. Mes išsiaiškinome, kad Valtteri Bottas nepadarė nieko neleistino. Jis tuo metu stabiliai įsibėgėjo ir nesilietė prie stabdžių pedalo. Lygiai taip pat veikė ir Lewisas Hamiltonas.
O tie, kurie važiavo paskui „Mercedes“ sportininkus, tai įsibėgėdavo, tai stabdydavo, nors tai daryti paskui saugos automobilį yra draudžiama. Ir jei kas nors tokioje situacijoje bus ne taip ir kas nors tuo metu spaus akseleratorių kai kiti stabdys, iškils grandininė reakcija. Šįkart mes nesiėmėme nieko griežtai bausti, todėl, kad buvo kalti visi pilotai, išskyrus pirmus du“.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |