M. Schmidtas: C. Leclercas - naujasis „Ferrari“ vidurio puolėjas

M. Schmidtas: C. Leclercas - naujasis „Ferrari“ vidurio puolėjas
logo Gegužės 31 d. 01:07, Ferrari

„Auto Motor und Sport“ žurnalistas Michaelis Schmidtas pasidalino mintimis apie situaciją „Ferrari“ komandoje, jos pilotus bei būsimąjį ekipos lenktynininką Carlosą Sainzą.

„Ferrari“ dar žiemą nusprendė, kad Charlesas Leclercas bus naujasis komandos vidurio puolėjas. Jei ekipos būtų likusios prie anksčiau sutartos biudžeto lubų ribos, galbūt ilgesniam laikui komandoje būtų likęs ir Sebastianas Vettelis. Bet dėl koronaviruso krizės ir būsimų apribojimų, „Ferrari“ negalėjo nieko padoraus jam pasiūlyti.

Kas bus naujasis komandos lyderis paaiškėjo dar prieš Kalėdas. „Ferrari“ pasirašė su C. Leclercu penkerių metų sutartį. Net su Michaeliu Schumacheriu tokios sutartys nebuvo pasirašomos. M. Schumacherio kontraktas visada buvo pratęsiamas trims metams. Tą patį „Ferrari“ buvo padariusi ir su S. Vetteliu.

Niekas „Ferrari“ komandoje neslepia, jog „Charlesas Leclercas yra mūsų ateitis“. Ekipa vadovausis paprastu principu - geriau turėti vieną vidurio puolėją nei du, kurių tikslas vienas - būti geriausiu čempionate. „Mes žaisime 4-4-1-1 vietoje 4-4-2.“

„Ferrari“ diskusijas su Carlosu Sainzu pradėjo sausio mėnesį. Taigi, jau tada komanda žinojo, kad savo gretose neturės dviejų pilotų Nr. 1. Štai kodėl buvo atmesta Danielio Ricciardo kandidatūra.

Tiesa, vis dar buvo galimybė S. Vettelį išlaikyti komandoje du metus. Bet tai buvo įmanoma tik tuo atveju, jei pasaulis nebūtų susidūręs su koronaviruso krize. Ji privertė „Ferrari“ gerai apgalvoti savo ateities planus.

Tai, jog biudžeto lubos buvo sumažintos nuo 175 mln. JAV dolerių iki 145 mln. - nauja pradžia visoms komandoms. Ypač „Ferrari“ ekipai. Iš vienos pusės, italai šiemet turės pasivyti „Mercedes“ ir „Red Bull“. Iš kitos - 2022 metams jie turės sukurti visiškai naują bolidą su 20 proc. mažesniu biudžetu nei buvo planuota. Ir tai dar ne viskas. Reikės sumažinti darbuotojų skaičių, kurių dabar yra 1000. Ir visą tai reiks padaryti per tam tikrą laikotarpį.

Tai blogos žinios S. Vetteliui. Koronaviruso krizė bei įsigaliosiančios naujos taisyklės pakoregavo „Ferrari“ planus. Komanda pasuko S. Vetteliui nepalankia kryptimi.

Italai realiai vertina savo galimybes 2020 m. ir 2021 metams. Su SF1000 tikimasi iškovoti kelias pergales, bet ne čempionų titulus. O kitais metais komanda didžiąją savo dėmesio dalį skirs 2022 m. bolidui. Tokiam žmogui kaip S. Vettelis, kuris tikėjosi tapti čempionu su „Ferrari“, tokia situacija nepasirodė itin patraukli. Jis būtų turėjęs susitaikyti su tuo, kad šiemet ir kitais metais „Ferrari“ bus nepajėgi kovoti dėl titulų. O po dviejų metų baigtų galioti jo nauja sutartis. Nežinia koks bus komandos pajėgumas 2022 m. Tokioje situacija ramiau gali jaustis tik tas, kuris turi galiojančią sutartį iki 2024 m. - tai C. Leclercas.

C. Sainzas taip pat gali ištverti tą laukimo laikotarpį. Jam perėjimas į „Ferrari“ yra žingsnis aukštyn sportininko karjeroje. Jis prisitaikys naujoje komandoje ir nekurstys karo su ekipos draugu.

Tuo tarpu S. Vettelio laikas senka. Maranelle kalbama: „2021 metais jis būtų turėjęs paaukoti tam tikrus dalykus. Jam būtų buvę sunku su tuo susitaikyti“.

„Red Bull“ pernai pademonstravo, kad toks modelis gali suveikti. Bent jau tuo atveju, jei žvelgiama tik į lenktynininkų įskaitą. Komanda, kuri nori triumfuoti konstruktorių įskaitoje, turi turėti du pajėgius pilotus savo gretose. „Ferrari“ tikisi, kad Carlosas taps tuo pilotu, kuris taip pat galės kovoti dėl pergalių.


Komentarai (0)
×

TOP naujienos