M.Theissenas ieškos variklių gedimų priežasčių (20)

M.Theissenas ieškos variklių gedimų priežasčių
logo 2002 Birželio 12 d. 09:05, Thomas Meltzer
Po to, kai per paskutines dvejas lenktynes net tris kartus buvo užfiksuoti variklių gedimai, BMW automobilių sporto direktorius M.Theissenas bando išsiaiškinti gedimų priežastis.
Monake lenktynių viduryje antroje vietoje važiavęs J.P.Montoya buvo priverstas pasitraukti iš lenktynių dėl variklio gedimo. Praeitose lenktynėse Kanadoje, likus 13 ratų iki pabaigos, sugedo Juano Pablo pilotuoto bolido variklis, o Ralfo pilotuoto bolido variklis sugedo iškart po finišo.
"Vėliausiai iki ketvirtadienio mes turime žinoti problemos priežastis,"- sakė Mario Theissenas. "Antradienį visi rezultatai bus nusiųsti į Jerezą, kur bus vykdoma speciali bandymo programa ruošiantis lenktynėms Niurburgringe."
Vienintelis dalykas, kuriuo kiek pasidžiaugė Theissenas po praeitų lenktynių, yra tas faktas, jog Montoya per lenktynes įveikė greičiausią ratą.
"Su keturiomis ilgomis tiesiosiomis G.Villeneuve'o trasa yra tipinė galios trasa. Tas faktas, jog Juanas Pablo greičiausiai įveikė ratą, patvirtino mūsų lūkesčius. Po pernykštės Ralfo pergalės Kanadoje, šiemet esame labai nusivylę, ypač po iškovotos pirmosios startinės pozicijos."

Komentarai (20)


F2003
| 2002 Birželio 13 d. 13:57
ko jums nepatinka Sauber taktika: imti metu senumo variklius? Tai geriau nebuna. Jei vaziuokle butu geresne tai padarytu visokius McLarenus ir Renaultus. Beto labiau patyre galetu buti ir draiveriai, pvz.: irvinas, DC...
Aidz
| 2002 Birželio 13 d. 12:09
leo> ka noriu, ta pjaunu! galiu ir egle nupjaut! a man kas!?
leo
| 2002 Birželio 12 d. 21:20
Aidz> pušį pjauni.
Aidz
| 2002 Birželio 12 d. 19:43
MechanikaZ> jei visi butu idealus bolidai, tai tada nebeliktu tokiu komandu kaip Sauber'iai, is kur jie variklius temptu?! butu tikrai nekas. Ir as dziaugiuos kad daugelis komandu taip nemano! :)
MechanikaZ
| 2002 Birželio 12 d. 17:02
o ralfo variklio gedimas tai patvirtina taisykle, kad idealus sportinis automobilis turi pasiekti finisa ir subyreti:)neacimenu kas taip pasake, turbut F.Porsche, bet ideja aishki...Williams - idealus bolidas
MechanikaZ
| 2002 Birželio 12 d. 16:56
nu ka as galiu pasakyt?jei variklis sugenda monake, tai jau tikrai kazkas rimto ir reiskia kad gali sugezti bet kur
Meskiuss
| 2002 Birželio 12 d. 15:02
Taip jiems ir reikia cia gyresi kat varikiliai galingiausi o kas is ju tik greiciausius ratus pasiekia ir vikas ,bet nefinisuoja!
Aidz
| 2002 Birželio 12 d. 14:11
Ir apskritai, ne vienas greiciausias ratas svarbiausia! tegul pavaro greitai, bet ilgai!kas is to, kad ishmynes akseleratoriu iki dugno pamatai dumu kamuolius per veidrodelius?Tuo man ir patinka F1, nes geriausio bolido padaryt neimanoma!netgi ferariai nera viskas, vienu momentu jie greiti, kitu letesni.Per daug subtilybiu, kad galetum buti visus 100% garantuotas!F1-jega!ir apskritai, idomiausia - pati kova, o laimingas finishas - dziaugsmo finalas!stiprekit Williamsai, neuzmikit ferariai, minardziai - tegul aplanko jus ikvepimas, Shumacherio sekme ir pirmyn!kas zino, gal kada ir minardziai vaziuos priesais wiliamsus ir ferarius? ... :) Zinau kad skamba nerealiai, bet...!
Explosive
| 2002 Birželio 12 d. 13:32
Nu jeigu jiem pavyks susitvarkyti, tai ir Ferrari gali pamatyti keleta "bedu" priekije vaziuojanciu.
J.Alesi
| 2002 Birželio 12 d. 12:53
Kol jie suras giedima FERRARI pagreites.VZZZ...Ir ate WILLIAMS!!!Nes kai tu uzsiimi patikimumu prarandi greiti!!!
×

F-1.lt pulsas