M. Theissenas palieka „BMW Motorsport“ (14)

M. Theissenas palieka „BMW Motorsport“
logo 2010 Lapkričio 24 d. 18:53, BMW Sauber
BMW oficialiai paskelbė, jog autosporto padalinio vadovas Mario Theissenas kitąmet paliks savo postą. Jį pakeis buvęs „Toyota“ F-1 ekipos vadovas Jensas Marquardtas.
Nors BMW jau pasitraukė iš „Formulės-1“, tačiau tokios rimtos permainos kompanijoje negali likti be šios sporto šakos gerbėjų dėmesio. Taigi, nuo 1999 m. padaliniui vadovavęs vokietis paliks kompaniją prieš jos DTM (Vokietijos kėbulinių automobilių lenktynės) projekto 2012 m. startą.
„Mes planavome ir ruošėmės tam labai dėmesingai“, - aiškino M. Theissenas.
„Pertvarkant „BMW Motorsport“ ir nusprendus plėtoti DTM projektą buvo numatyti žingsniai tolimesnei sėkmingai veiklai lenktynių trasose. Dabar yra tinkamiausias laikas atiduoti „BMW Motorsport“ į naujas rankas.“
Labai džiaugėsi savo naujais iššūkiais ir pats J.Marquardtas.
„Vadovauti „BMW Motorsport“ man yra svajonių darbas ir didžiulis pasitikėjimo manimi įrodymas“, - kalbėjo apie savo paskyrimą buvęs „Toyota“ narys.
„Ištvermės lenktynės su „BMW M3“, plati klientinė programa, jaunųjų talentų tobulinimas ir virš viso to DTM projektas yra labai žavintys iššūkiai. Žinau, kad Mario Theissenas rems kiekvieną mano žingsnį ir nekantrauju kibti į darbą.“
J.Marquardtas pradės vadovauti Bavarijos gamintojo autosporto padaliniui nuo sausio 1 d. ir 6 mėnesius tai darys kartu su M. Theissenu, kol pastarasis visiškai nepaliks posto birželio 30 d.
„Toyota“ kompanijos „Formulės-1“ ekipos vadovu jis buvo 2008 m., prieš tai dirbo variklių departamente. Prieš ateidamas į „Toyota“ ekipą šis specialistas buvo „Ilmor“ kompanijos, ruošusios variklius F-1 ir CART ekipoms, darbuotoju.

Komentarai (14)
tribeca
| 11/26 02:02 Atsakyti
Dusty teiginiai turetu svorio jei nekreipt demesio ka vietoj Theisseno skiria nauju vadovu, bet niekaip to padaryti neiseina prisiminus toyota rezultatus f-1, che che.
Greitux
| 11/25 14:36 Atsakyti
Kas kitas, kaip ne jis sugadino 2008 F1 sezoną. Turėdami konkurencingą bolidą, vietoj to, kad tobulinti, užsiėmė 2009 sezonu.
LiaM
| 11/25 13:35 Atsakyti
Tvirtai atrode ir rimtai, zmogus ismanantis savo specialybe. Kad jau paliko vadovo posta, nespank Dusty del vangumo. Kokio tau vangumo pritruko? Gal trasoj jam reikejo lenktyniaut, ar i Briatore turejo but panasus poelgiais. Puikus verslininkas Theisenas, geras matematikas. Bet kaip asmenybe man nekelia kazkokiu simpatiju.
LRCCA
| 11/25 12:13 Atsakyti
Dusty> nors ir ne su visais tavo teiginiais sutinku, priespaskutinis sakinys turi "svorio". Priezastys nei vienam is musu neaiskios - gali buti ir paties Theisseno norai ar planai, bet kaip ten bebutu - aciu uz pagrista ir argumentuota atsakyma.
Dusty
| 11/25 00:10 Atsakyti
LRCCA> graziai skamba, niekas ir nesako kad is vis nieko nepasieke BMW jo vadovaujamu laiku bet ar tiek pakanka kad pateisintu tokio gamintojo brando vardo lukescius?!...akivaizdziai ne. WTCC ne F1 kuriam reikia zymiai giliau kapstyti o paskutiniai BMW F1 kaip gamintojo komandos sezonai tai tik su tokiais rezultatais buvo anti reklama kaip gamintojuj o ne reklama o ir palikimas Sauberiui siu metu F1 bolido toli grazu nuo to kuris kovotu priekyje o bolidas buvo kurtas daug anksciau nei priimtas sprendimas pasitraukti ,taip kad jei ir nebutu pasitraukusi is F1 butume dar mate viena fiasko sezona . Galop geru vadovu niekas nekeicia.Bandyk kapstyti pats giliau
LRCCA
| 11/24 23:40 Atsakyti
Dusty> skamba protingai, bet yra atvirksciai. Theissenas itempe apsikonservavusius BMW i F1, perkalbejo pereiti nuo varikliu tiekimo Williamsui i nuosavos komandos pirkima, laimejo 3 FIA WTCC pasaulio cempionatus, net su visais Maxo zaidimais ir kasmet keiciamomis taisyklemis, nutaikytoms tiesiai i BMW (pradedant balastais, aerodinamika ir baigiant net lenktyniu starto procedura). Kapstyk giliau, pries rasydamas "kandu komentara".
Dusty
| 11/24 22:41 Atsakyti
Kaip sporto vadovas jis buvo gan konservatyvus ir visas jo vadovaujamas procesas vangus. Nenustebau kad jis siose pareigose jau nebebus. Truko BMW F1 greitesniu inovaciju ir reorganizacijos komandoje ziu dar ir po poros metu butu nugalabyjas ir DTM projekta . Jis daugiau man tiktu kokiam pvz Vokietijos nacionalines saskiu komandos vadovo postui
dtmdainis
| 11/24 22:33 Atsakyti
as uz kad kur i f-1 man patiko jo vadovavimas.
red_one
| 11/24 21:45 Atsakyti
nu as manau,kad jis galvoja apie F-1 , o greiciausiai turi pasiulyma, kaip istorija mena visi ten "baigia karjera", arba dirba "konsultantais" bet po to palieka sporta, ir tik boom ekipos vadas.
žiūrovas f-1
| 11/24 21:11 Atsakyti
Gaila kad paliks BMW.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas