Prieš Sakhiro GP „Ferrari“ vyr. lenktynių inžinierius Matteo Togninalli papasakojo, kaip Skuderija rengiasi antram paeiliui etapui Bahreine ir kokios užduotys keliamos inžinieriams trumpoje rato versijoje.
- Ko „Ferrari“ tikisi iš artėjančio etapo?
- Mūsų laukia naujas iššūkis su keliais nežinomaisiais parametrais. Taip, lenktyniausime tame pat autodrome ir ant to pačio asfalto, bet trasa bus su kitokiomis charakteristikomis be lėtosios sekcijos ir greitų posūkių. Dėl to padangos turės daugiau laiko atsistatyti po apkrovų posūkiuose. Tai įtakos derinimą ir prispaudžiamosios jėgos lygį, taip pat padangas – galinėms apkrovos sumažės 20-30 proc. Todėl perkaitimo problemos, kurių būta praėjusiose lenktynėse, turėtų sumažėti.
- Ar tokios charakteristikos padėtų komandai, ar užduotį apsunkintų?
- Pasakyčiau, kad mums atsiveria naujų galimybių. Praėjusią savaitę buvo problemų su didelėmis apkrovomis padangoms, o šį savaitgalį ši situacija bus paprastesnė. Iš kitos pusės, SF1000 netinka greituminės trasos, o šioje konfigūracijoje svarbi jėgainės galia. Šie du faktoriai taps esminiais. Svarbu iš automobilio išspausti maksimumą.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).