M. Verstappenas apie „Ferrari“ formą: taip nutinka kai nustoji sukčiauti (22)

M. Verstappenas apie „Ferrari“ formą: taip nutinka kai nustoji sukčiauti
logo Lapkričio 04 d. 00:40, Red Bull Content Pool / Getty Images

Red Bull“ pilotas Maxas Verstappenas nesistebi staiga kritusia „Ferrari“ forma ir prastais rezultatais JAV GP lenktynėse. Olandas mano, kad šią savaitę ekipoms išsiųsta FIA techninė direktyva turėjo įtakos italų komandos rezultatams.

„Ferrari“ atstovai ne kartą viešai teigė, kad ekipa taisyklių nepažeidžia. Tačiau Ostine, kur vyko F-1 lenktynės, italų komandos forma staiga suprastėjo. Jei Sebastianas Vettelis nebaigė lenktynių dėl lūžusios galinės bolido pakabos, tai Charlesas Leclercas pasiekė finišą ketvirtas, bet nuo nugalėtojo Valtteri Botto atsiliko daugiau nei 50 sek.

M. Verstappeno teigimu, jo nestebina staiga suprastėjusi „Ferrari“ forma.

„Taip nutinka kai nustoji sukčiauti. Dabar viskas atidžiai stebima“, - sakė M. Verstappenas, paklaustas apie prastą „Ferrari“ formą JAV GP lenktynėse.

„Manęs nestebina toks jų rezultatas. Kaip manote, kodėl taip nutiko? Manau, kad patys žinote atsakymą.“

Finišavęs trečioje vietoje M. Verstappenas teigė, kad su apgadintu bolidu negalėjo rimčiau pasipriešinti „Mercedes“ pilotams.

„Mes nebuvome tokie greiti, tad negalėjome rimčiau pasipriešinti „Mercedes“ komandai. Tai buvo akivaizdu pirmoje lenktynių atkarpoje. Mums trūko sukibimo su trasa. O kai atlikau pirmąjį sustojimą, komanda pastebėjo, jog buvo stipriai apgadintas mano bolido dugnas. Štai kodėl turėjau problemų su bolidu posūkiuose.“

Komentarai (22)


kart
| Lapkričio 04 d. 22:47
EičJey
| Lapkričio 04 d. 10:15

Matai.. Mersų pranašumas nuo pat 2014 buvo aiškus, kad greiti dėl variklio (visi manė, kad tiesiog jie sukūrė geresnį variklį), vat kai iš lempos Ferrari vidury sezono pradeda iš lempos tampa greitesnė už Mercedes, sunku patikėti, jog per porą savaičių padarė tokią pažangą. Manau, jog čia labai natūrali mastysena.
Juokingiausia, kad čia niekaip nesusiję RedBull labiausiai šaudo į Ferrari pusę. Aišku, Mersai irgi mažai atsilieka šiuo klausimu.
Manau, jog Ferrari greitis niekur nedingo. Kvalifikacijoje neatrodė silpni, o lenktynėse Sebas anksti pasitraukė (nors ir turėjo problemų su padangomis). Leclercas, manau, tiesiog važiavo taip, kad atvažiuotų iki finišo, visgi senas variklis, jau kvalifikacijoje bijojo aukštus režimus jungti.

Mersai pernai lygiai taip pat pradėjo dominuoti antroje sezono pusėje. Bet net ir tada Ferrari laimėjo SPA, JAV, Meksikoje visiškai suvalgė Mersus.

Tiesiog ir dabar išsisprendė downforce problemas ir taip kažkiek dadėjo mid speed posukiuose. O tas greitis tiesiosiose jau nuo sezono pradžios buvo gan didelis.
kamasolis
| Lapkričio 04 d. 19:47
Smegenys pas ji apgadintos, o ne bolidas.
Rimvydas Rozenas_2
| Lapkričio 04 d. 16:47
Gal jis turi puse etato feruos?
YZF
| Lapkričio 04 d. 15:12
Ech tie Ferrari, su nelegaliais bolidais varo. Kaip kokie Renault su nelegaliais mases amortikais. #OH #WAIT!
Klepsidra
| Lapkričio 04 d. 14:01
eGZpertai vienas po kito nustato, kad PU cia niekuo detas. Hamiltonams ir Verstappenams, kad ir turintiems kazkokios komandu inside info, sunku gincytis su saito eGZpertais
Gambini
| Lapkričio 04 d. 12:36
Tai, kad Ferrari lenktynese visada nelabai nezibedavo. Kvalifikacijoje skirtumas nuo pirmos vietos nedidelis. O CL vaziavo su maziau galingesniu varikliu (cia jo paties zodziai), nes gi pakeite jam i senesni (aitinkamai ir kvalos rezultatai). Taip, kad cia palaukt dar su isvadomis reiketu
bmw v8
| Lapkričio 04 d. 12:21
Manau, kad čia eiliniai pasiteisinimai, kodėl Ferrari buvo greitesni už juos... Juk po Austrijos etapo, kuriam Maxas buvo žiauriai greitas, Redbull tempas irgi krito... Tai tipo jie ten irgi sukčiavo? O MB sukčiauja nuolatos, čia tik kelis etapus pailsėjo 😂
MercedesAMG
| Lapkričio 04 d. 11:30
Panaši situacija buvo ir pernais ar uzpernais metais kai Fia pastebejobtuos bakelius, Irgi išove Ferrari porai lenktyniu kol nepradejo visi klqusinet kam tie bakeliai poto krito i savo tempa, nesakau kad ir kitos komandos nesukciauj, mersus irgi kqltino del tepalo deginimo bet kazkaip ir nepasitvirtino kaip dominuoi taip dominuoi.
Rokas1
| Lapkričio 04 d. 10:47
Bet tai prie ko tas variklis vapšie? Kvaloj Ferrari greiti kaip visada buvo, o lenktynėse posūkiais nepavažiavo, Sebas iš viso kiekvienam rate ratus blokavo, tai kuo čia dėtas variklis ir kažkokie mitiniai staigūs pakeitimai?
F_1 Dynamite
| Lapkričio 04 d. 10:25
Nu čia vis tiek neaiški situacija. Ale, iki to išaiškinimo viskas pas Ferr buvo super duper, jokių problemų, FIA tyli. Tik RedBull užklausia, dėl kažkokios spragos, jau Ferr greitis "krinta". Manau, Lec prisuko galią, kad variklis visas lenktynes atlaikytų, o Seb nebuvo kada normaliai palyginti su kitais.
Ferr atžvilgiu nėra jokios prasmės toliau pushint variklį ir jo resursus, sezonas baigiasi, geriau tegu išsisprendžia aero. O kitą sezoną pamatysim ar tikrai šia spraga naudojosi Ferr, ar tik dar labiau padidins galią...
×

F-1.lt pulsas