M. Verstappenas: aš esu tas, kurį baudžia (100)

M. Verstappenas: aš esu tas, kurį baudžia
logo 2021 Gruodžio 07 d. 21:07, Daimler AG

Red Bull“ lenktynininkas Maxas Verstappenas iki šiol nesupranta, kodėl už panašų incidentą, kurį matėme Brazilijoje, teisėjai jį nubaudė Saudo Arabijoje surengtose varžybose.

Brazilijoje surengtose lenktynėse M. Verstappenas ir Lewisas Hamiltonas nepasidalino vieta trasoje, todėl ketvirtą posūkį įveikė atsidūrę už trasos ribų. Tuomet varžybų teisėjai incidentą pastebėjo, bet M. Verstappeno, kuris gynėsi nuo L. Hamiltono atakos, nenubaudė.

Saudo Arabijoje minėtų sportininkų keliai vėl susikirto. M. Verstappenas du kartus privertė savo varžovą išvažiuoti už trasos ribų.

Pirmas atvejis buvo išspręstas gana greitai ir paprastai. „Red Bull“ komanda sutiko su lenktynių direktoriaus pasiūlymu, tad prieš pakartotinį startą M. Verstappenas buvo nustumtas dviem pozicijomis žemyn rikiuote.

Už antrą kartą, kai olandas įgijo pranašumą prieš varžovą išvažiavęs už trasos ribų, teisėjai sportininkui skyrė 5 sek. baudą.

M. Verstappenas, palyginęs incidentus Brazilijoje ir Saudo Arabijoje, teigia nesuprantantis, kodėl sekmadienį jis buvo nubaustas.

„Brazilijoje viskas buvo gerai, bet Saudo Arabijoje staiga nusprendė man skirti baudą.“, - kalbėjo M. Verstappenas.

„Taip, jis mane atakavo panašiai kaip ir Brazilijoje. Taip, aš stabdžiau vėlai. Įveikiau posūkį per plačiai. Bet jis taip pat to posūkio neįveikė. Taigi, mes abu neįveikėme posūkio. Tad nesąžininga tokiu atveju bausti tik mane. Bet tiek to.“

„Man keista, jog būtent aš esu tas, kurį baudžia, nors abu kertame baltą liniją ir atsiduriame už trasos ribų. Brazilijoje viskas buvo gerai, bet dabar man skyrė baudą.“

M. Verstappenas teigia nenorintis toliau gilintis į tai, kas įvyko. Sportininkas apgailestavo, kad žmonės daugiau skiria dėmesio baudoms, o ne lenktynėms.

„Akivaizdu, jog mes abu neįveikėme posūkio. Bet tiek to, nenoriu per daug skirti tam laiko. Turime judėti toliau. Esame dabar surinkę vienodą kiekį taškų, dėl to tik įdomiau. F-1 tai tikrai naudinga. Bet kaip jau sakiau po lenktynių, žmonės daugiau kalba apie baudas nei apie lenktynes. Dėl to man labiausiai apmaudu.“

Maxas Verstappenas
Pilotas: Maxas Verstappenas 2022 sezono taškai: 395.5
Komanda: Red Bull Amžius: 24 m.
Plačiau

Komentarai (100)
Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
Fanevaras
IP: b8cb773 | 12/10 21:16 Atsakyti
Milas7
12/09 08:44

Lenkimai dar dar, nors ir banzai stiliaus, bet vysnia buvo stabdymas greitoj tiesiojoj, kai norejo praleist. Cirkas. Jau vien uz tai turejo riebia bauda plot, o ne 10 sek. Akivaizdesnio tycinio noro ismust oponenta nerasi. Keista, kad Hamis astriau nepakomentavo. Matyt po Abu Dabio issakys viska. Matant, ka kalba Josas, akuvaizdu, kad buliu visa aplinka dirba ant to, kad sugalvot kokia nekalta situacija, kaip Hami ismust. Kai pagalvoji, tiek bandymu Maxas turejo, neitiketina, kaip Hamis pasieke finisa. Bent jau sparnas tikrai turejo ne karta nulekt. Karma is the bitch :D

na jei preleisti, tai pasitrauki is lenktynines trajektorijos ir siek tiek suletini greiti, bet kirsti staigiai lenktynineje trajektorijoje...juk kiekvienas vairuojam ir zinom ka reiskia kai kas nors tiesiam kelyje stabdo netiketai, juk beda garantuota...visi mato, kad ,,karalius nuogas", bet bijo tiesiai sviesiai pasakyti...
Jacques
IP: f321461 | 12/09 20:01 Atsakyti
mirka3
12/09 12:26

Jo, sutinku, logikos šiam sezone nėra. Kam reiktų MB sezono pirmoje pusėje leisti varžovui palaiminėti, jei gali nuo pat sezono pradžios visus apvažinėt ratu ir F1 žiūrimumą paversti drugelių kolekcionierių žiūrimumo renginiu, nes kiek jau metų niekas nesikeičia ir viskas aišku be jokių perspektyvų keistis. Žiauriai nelogiška. Taip kaip nelogiška būtų Ham. dėti kiekvienam etape naują variklį su 5 starto pozicijų bauda bei leisti žiūrovams žiūrėti kas etapą, kaip didvyriškai Ham startuoja ir aplenkia ratu. Kiek ilgai tokio produkto pavyktų parduoti į eterį? Komentatoriams beliktų fiksuoti niekada nebuvusius F1 rekordus. Ar tu žiūrėtum F1 dar po 10 metų, jei nugalėtojas nesikeis, o lyderis apvažinės visus ratu? Bet juk tame nėra logikos.

Tavo paaiskinimas logiskas, bet vistiek galai nesueina. Kodel mersai tik siame sezone sugalvojo, kad ai gal reikia sezono pradzioje pasidavineti, kad ziurovams butu įdomiau, o paskui patys ziuresime ar kaip nors islosime tiek daug Red Bull sezono pradzioje atidave.
mirka3
IP: cdc89c5 | 12/09 12:26 Atsakyti
Jacques
12/09 02:24

Kažkokia nesamone parasei, jeigu mersai butu tureje is ko ta kraneli atsukti, butu nuo sezono pradzios atsuke. Kam taip rizikuoti kai dar netycia del sekmingai preisininkams susikloscius aplinkybemis gali prapilti titula. Logikos daug nera.

Jo, sutinku, logikos šiam sezone nėra. Kam reiktų MB sezono pirmoje pusėje leisti varžovui palaiminėti, jei gali nuo pat sezono pradžios visus apvažinėt ratu ir F1 žiūrimumą paversti drugelių kolekcionierių žiūrimumo renginiu, nes kiek jau metų niekas nesikeičia ir viskas aišku be jokių perspektyvų keistis. Žiauriai nelogiška. Taip kaip nelogiška būtų Ham. dėti kiekvienam etape naują variklį su 5 starto pozicijų bauda bei leisti žiūrovams žiūrėti kas etapą, kaip didvyriškai Ham startuoja ir aplenkia ratu. Kiek ilgai tokio produkto pavyktų parduoti į eterį? Komentatoriams beliktų fiksuoti niekada nebuvusius F1 rekordus. Ar tu žiūrėtum F1 dar po 10 metų, jei nugalėtojas nesikeis, o lyderis apvažinės visus ratu? Bet juk tame nėra logikos.
HOX
IP: 8878638 | 12/09 11:48 Atsakyti
Jacques
12/08 21:52

Tai joks jis ne lenktynininkas, o gatviu chuliganelis, tie irgi taip pat be taisykliu lenktyniauja.
Man dar įdomu pasidarė ka jis rūko, kad šitaip šneka.

islepintas vaikelis, ji gi championu vadina nuo 16os metu. Marko ir Jossas uzpakali nuvalo, pamaitina ir ant ranku nesioja :D o FIA visa ta judesiuka palaiko, realiai turejo buti DSQ race uz nesportini elgesi, uz du blokus ir brake testa, cia tiek nesportinis tiek pavojingas elgesys trasoje, taip pat pavojingas gryzimas uz trasos ribu 1 posukyje kai uzkirto hamiltona o Oconas sugebejo pralysti i 1 vieta.
Pamparam
IP: d8d38b4 | 12/09 08:52 Atsakyti
Manau FIA rezisieriai padare klaida, kad nedave Maxui 25sek. baudos uz stabdyma, nes tokiu atveju jis privaletu laimeti Abu Dhabi ir nebutu tokiu cirku, kai is principo vis taike Hami ismust. Dabar jam tereikia tai efektyviau pakartot.
Milas7
IP: d8d38b4 | 12/09 08:44 Atsakyti
Fanevaras
12/08 19:57

kokia paprasta logika, lenki banzai nestabdydamas vidine trajektorija ir kerti posuki automatiskai, automatiskai isstumi varzova i ta pati posuki ir varai tolyn aplenkes ji legaliai, nes jis ale irgi isvaziavo uz trasos...juokas per asaras, kaip leidzia taip kalbeti lenktynininkui...

Lenkimai dar dar, nors ir banzai stiliaus, bet vysnia buvo stabdymas greitoj tiesiojoj, kai norejo praleist. Cirkas. Jau vien uz tai turejo riebia bauda plot, o ne 10 sek. Akivaizdesnio tycinio noro ismust oponenta nerasi. Keista, kad Hamis astriau nepakomentavo. Matyt po Abu Dabio issakys viska. Matant, ka kalba Josas, akuvaizdu, kad buliu visa aplinka dirba ant to, kad sugalvot kokia nekalta situacija, kaip Hami ismust. Kai pagalvoji, tiek bandymu Maxas turejo, neitiketina, kaip Hamis pasieke finisa. Bent jau sparnas tikrai turejo ne karta nulekt. Karma is the bitch :D
Jonis
IP: 097cb19 | 12/09 08:44 Atsakyti
Milas7
12/09 08:38

Tai DSQ Maxui sueitu, vistiek taptu cempu.

Kaip MSC 1997 suejo?
Milas7
IP: d8d38b4 | 12/09 08:38 Atsakyti
Tai DSQ Maxui sueitu, vistiek taptu cempu.
iXsas
IP: aa9b651 | 12/09 07:44 Atsakyti
Aš esu tas, kurį baudžia.... ir ne be reikalo (pamiršo Maxas pridėti).
builys
IP: 981347c | 12/09 05:29 Atsakyti
Gera foto prie šio straipsnio... ir tuo viskas pasakyta.
×

TOP naujienos