M. Verstappenas: F-1 neturi pavirsti į „suvaidintas amerikietiškas imtynes“ (9)

M. Verstappenas: F-1 neturi pavirsti į „suvaidintas amerikietiškas imtynes“
logo Spalio 06 d. 20:00, Red Bull Content Pool / Getty Images

Maxo Verstappeno teigimu, sportininkai kreipėsi į F-1 vadovus su prašymu nepaversti sporto panašaus į „amerikietiškas imtynes“.

Lenktynininkai jau anksčiau išsakė savo kritišką nuomonę dėl kitąmet planuojamų surengti kvalifikacinių lenktynių. M. Verstappenas toliau laikos tos pozicijos, jog nereikia keisti to, kas gerai veikia.

„Mes, lenktynininkai, buvome susitikę su F-1 vadovais. Daug kalbėjome apie tai, ko norime mes“, - pasakojo M. Verstappenas.

„Kol kas dar niekas nėra nuspręsta, bet mes nenorime, kad šis sportas pavirstų į kažką panašaus kaip amerikietiškos imtynės, kur viskas suvaidinta ir netikra. Mes aiškiai pasakėme, kad to nenorime. Manau, kad dabartinis kvalifikacijos formatas yra geras. Nežinau kaip jį dar būtų galima pakeisti.“

M. Verstappenas teigiamai įvertino siekius F-1 bolidus sukurti taip, jog jų pilotai trasoje galėtų važiuoti vienas arčiau kito. Vis dėlto olandui nerimą kelia vis didėjantis automobilių svoris.

„Dabartiniai bolidai galėtų būti daug greitesni. Jie turėtų būti lengvesni. Bet dėl naudojamų hibridinių jėgainių ir baterijų sunku tą svorį sumažinti.“

Komentarai (9)


oferis
| Spalio 08 d. 10:21
maxpower
| Spalio 07 d. 18:47

Kvalifikacija pagal ideja ir neturi but kazkoks sou. Realiai tai tik startiniu vietu nustatymas

Butent. O dabartinis formatas ta funkcija ir atlieka. As irgi nemanau kad reiktu kazka keisti kvalifikacijoje.
maxpower
| Spalio 07 d. 18:47
tukas21
| Spalio 07 d. 15:57

Mokėjo komandas valdyti, suvaldys ir šitą cirką :) Nematu čia nieko blogo, kad įvyks dar kelios mini lenktynės. Dabar kvalifikacija yra nuobodi. Kiekvienas važiuoja sau, laisvoje erdvėje. Tai gal ir varžybas padaryti ne nuo starto, o visus leisti kas 10 sekundžių? Kaip ralyje?
Jei nepasiseks, škias nepasiseks. Juk nepavyko su vienomis padangomis pravažiuoti, gražino du komplektus. Galėtų dar du padangų gamintojus gražinti ir kuro papildymą.

Kvalifikacija pagal ideja ir neturi but kazkoks sou. Realiai tai tik startiniu vietu nustatymas
SliMMaz
| Spalio 07 d. 16:34
tukas21
| Spalio 07 d. 15:57

Mokėjo komandas valdyti, suvaldys ir šitą cirką :) Nematu čia nieko blogo, kad įvyks dar kelios mini lenktynės. Dabar kvalifikacija yra nuobodi. Kiekvienas važiuoja sau, laisvoje erdvėje. Tai gal ir varžybas padaryti ne nuo starto, o visus leisti kas 10 sekundžių? Kaip ralyje?
Jei nepasiseks, škias nepasiseks. Juk nepavyko su vienomis padangomis pravažiuoti, gražino du komplektus. Galėtų dar du padangų gamintojus gražinti ir kuro papildymą.

Mano galva teisingi (idomus) kvalifikacijos formatai yra tik du tai dabartine arba hot lap, visos kitos yra kaip Maxas pastebejo dirbtines :)
tukas21
| Spalio 07 d. 15:57
SliMMaz
| Spalio 07 d. 13:26

Kaip susije Ferrari titulai ir dabartiniai Brawn'o ir Todt'o postai? Pastarajam isvis panasu, kad senatvyne demencija prasidejus, iki siol pamenu, kai 2015 po naujo reglameno pilotai turejo laikytis grieztu dietu, alpdavo ten jie visi kiekvienam savaitgali, paklause apie tai Todt'o tas sako, netikiu, kad dieta gali sukelt sveikatos problemu... Tai daug ka pasako apie ju ten visu kompetencija, kad ir tas pats Massi, ko nepaklausi, normaliai nieko negali paaiskint, pradeda pasakas apie bananus ir apelsinus kazkokius...

Mokėjo komandas valdyti, suvaldys ir šitą cirką :) Nematu čia nieko blogo, kad įvyks dar kelios mini lenktynės. Dabar kvalifikacija yra nuobodi. Kiekvienas važiuoja sau, laisvoje erdvėje. Tai gal ir varžybas padaryti ne nuo starto, o visus leisti kas 10 sekundžių? Kaip ralyje?
Jei nepasiseks, škias nepasiseks. Juk nepavyko su vienomis padangomis pravažiuoti, gražino du komplektus. Galėtų dar du padangų gamintojus gražinti ir kuro papildymą.
SliMMaz
| Spalio 07 d. 13:26
tukas21
| Spalio 07 d. 10:51

Patikėk, šis žmogus žino ką daro ir kaip daro. Visi paskutiniai Ferrari titulai buvo prie dviejų vadų, Brown ir Todt, ir čempioniškas bolidas GP Brown buvo prie jo sukurtas, jam vadovaujant. Taip, kas žino ką daro.

Kaip susije Ferrari titulai ir dabartiniai Brawn'o ir Todt'o postai? Pastarajam isvis panasu, kad senatvyne demencija prasidejus, iki siol pamenu, kai 2015 po naujo reglameno pilotai turejo laikytis grieztu dietu, alpdavo ten jie visi kiekvienam savaitgali, paklause apie tai Todt'o tas sako, netikiu, kad dieta gali sukelt sveikatos problemu... Tai daug ka pasako apie ju ten visu kompetencija, kad ir tas pats Massi, ko nepaklausi, normaliai nieko negali paaiskint, pradeda pasakas apie bananus ir apelsinus kazkokius...
maxpower
| Spalio 07 d. 10:57
tukas21
| Spalio 07 d. 10:51

Patikėk, šis žmogus žino ką daro ir kaip daro. Visi paskutiniai Ferrari titulai buvo prie dviejų vadų, Brown ir Todt, ir čempioniškas bolidas GP Brown buvo prie jo sukurtas, jam vadovaujant. Taip, kas žino ką daro.

Žino kaip komandą valdyt, bet dabar panašu kad nori padaryt cirką
tukas21
| Spalio 07 d. 10:51
ddt
| Spalio 06 d. 22:39

Max'ai, nieko nesupranti. Brown'as pasake, kad "reakcija pozityvi", tai vadinasi pozityvi :) Vadinasi - bus. Cia taip buna, kada vadovais tampa zmones, kurie visas idejas aptaria kalbedamiesi su savimi.

Patikėk, šis žmogus žino ką daro ir kaip daro. Visi paskutiniai Ferrari titulai buvo prie dviejų vadų, Brown ir Todt, ir čempioniškas bolidas GP Brown buvo prie jo sukurtas, jam vadovaujant. Taip, kas žino ką daro.
Vytautas Vasiliauskas2516322028436585
| Spalio 07 d. 07:49
Mercedes kapojasi su KGB (tipo Ferari/Kasperski) monstru... Kai tik "KGB/Kasperski" atkris, nugaletojas bus aiskus... :)
ddt
| Spalio 06 d. 22:39
Max'ai, nieko nesupranti. Brown'as pasake, kad "reakcija pozityvi", tai vadinasi pozityvi :) Vadinasi - bus. Cia taip buna, kada vadovais tampa zmones, kurie visas idejas aptaria kalbedamiesi su savimi.
×

F-1.lt pulsas