Maxas Verstappenas nesutinka, kad naujos taisyklės, kurios įsigalios nuo 2022 metų, buvo sukurtos tam, jog sustabdyti „Mercedes“ dominavimą čempionate.
Minėtoji ekipa dominuoja „Formulėje-1“ nuo 2014 m. Anot jos vadovo Toto Wolffo, „iki šiol buvo daroma viskas, kad būtų sustabdyta „Mercedes“ komanda“. Austras mano, kad ir naujuoju reglamentu bus bandoma sustabdyti ekipos dominavimą. Tiesa, su tuo nesutinka M. Verstappenas, kurio teigimu, naujos taisyklės buvo sukurtos tam, kad padaryti lenktynes įdomesnėmis.
„Ne, jos nebuvo sukurtos „Mercedes“ ekipai sustabdyti. Naujieji savininkai išklausė komandų ir pilotų nuomonių, tad naujas reglamentas yra viso to rezultatas“, - sakė M. Verstappenas.
„Jie išgirdo, kad dabar yra sunku lenkti varžovą trasoje ir kad mes norime daugiau artimesnės kovos. Problemas galėjote pastebėti Imoloje. Valtteri su apgadintu bolidu važiavo trimis dešimtosiomis sekundės dalimis lėčiau, bet aš vis tiek negalėjau jo aplenkti, nors ir buvau greitesnis. Turime rasti sprendimą tokiai problemai.“
M. Verstappenas tikisi, kad ateityje situacija bus geresnė ir kvalifikacijos rezultatai nenulems lenktynių baigties.
„Lenktynės turėtų būti įdomesnės. Pilotai turėtų turėti galimybę važiuoti arti varžovo. Dabar lenktynių rezultatai paaiškėja kvalifikacijoje. Pažiūrėkite į „MotoGP“ - net jei ir lieki kvalifikacijoje dešimtas, lenktynėse vis dar turi galimybę nugalėti. Tai labai retai nutinka „Formulėje-1“. Ir taip yra tik dėl to, jog sportininkams yra labai sunku važiuoti varžovui iš paskos. Štai kodėl, mano manymu, 2022 m. įsigalios naujos taisyklės. Ar naujas reglamentas sulėtins „Mercedes“? Nežinau. Sunku dabar tai pasakyti.“
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |