M. Verstappenas Silverstoune nutraukė „Mercedes“ pergalių seriją (117)

M. Verstappenas Silverstoune nutraukė „Mercedes“ pergalių seriją
logo Rugpjūčio 09 d. 17:31, Red Bull Content Pool / Getty Images

Silverstoune vykusiose F-1 lenktynėse triumfavo „Red Bull“ atstovas Maxas Verstappenas, kuris nutraukė „Mercedes“ sportininkų pergalių seriją.

Antroje vietoje finišo liniją kirto varžybų pabaigoje komandos draugą Valtterį Bottą aplenkęs Lewisas Hamiltonas.

Priešingai nei jo varžovai, M. Verstappenas, startavęs iš ketvirtos pozicijos, lenktynes pradėjo su kietos sudėties padangomis. Olandas po starto aplenkė „Racing Point“ atstovą Nico Hulkenbergą ir stengėsi per daug neatsilikti nuo tuo metu pirmavusių Vallterio Botto bei Lewiso Hamiltono.

Būtent V. Bottas buvo pirmasis, kuris pirmasis iš lyderių atliko sustojimą. Suomis tai padarė 13-ame rate. Dar po vieno rato sustojo padangų pasikeisti L. Hamiltonas. Tuo tarpu M. Verstappenas į techninio aptarnavimo zoną pasuko 25-ame rate.

„Red Bull“ pilotas po sustojimo į trasą grįžo už V. Botto, bet greitai jį aplenkė. Įveikęs šešis ratus su vidutinio kietumo padangomis, M. Verstappenas atliko antrąjį sustojimą. Tame pačiame rate sustojimą atliko ir V. Bottas.

Vienu metu atrodė, kad L. Hamiltonas bandys įveikti lenktynių distanciją atlikęs tik vieną sustojimą. Bet M. Verstappenui ėmus mažinti atsilikimą, britas taip pat atliko antrąjį sustojimą ir į trasą grįžo ketvirtas.

L. Hamiltonas greitai pavijo ir aplenkė tuo metu trečioje vietoje važiavusį „Ferrari“ atstovą Charlesą Leclercą. Tada britas ėmė vytis V. Bottą. Iki finišo likus 3 ratams, britas aplenkė ir suomį. Tuo metu L. Hamiltono atsilikimas nuo lyderio buvo 9 sek.

M. Verstappenui pavyko išsilaikyti priekyje ir iškovoti pirmąją pergalę sezone. Antra vieta šį kartą turėjo pasitenkinti čempionato lyderis L. Hamiltonas. O ant trečio apdovanojimų pakylos laiptelio užlipo V. Bottas.

Ketvirtoje vietoje sėkmingai finišavo C. Leclercas. Tuo tarpu jo komandos draugas Sebastianas Vettelis, neišvengęs incidento pirmame posūkyje po starto, lenktynes baigė tik 12-oje vietoje ir taškų neiškovojo.

Vt.

Pilotas

Laikas

Ratai

1.

Maxas Verstappenas

1:19:41.993

52

2.

Lewisas Hamiltonas

+11.326s

52

3.

Valtteri Bottas

+19.231s

52

4.

Charlesas Leclercas

+29.289s

52

5.

Alexanderis Albonas

+39.146s

52

6.

Lance'as Strollas

+42.538s

52

7.

Nico Hulkenbergas

+55.951s

52

8.

Estebanas Oconas

+64.773s

52

9.

Lando Norrisas

+65.544s

52

10.

Daniilas Kvyatas

+69.669s

52

11.

Pierre'as Gasly

+70.642s

52

12.

Sebastianas Vettelis

+73.370s

52

13.

Carlosas Sainzas

+74.070s

52

14.

Danielis Ricciardo

+1lap

51

15.

Kimi Raikkonenas

+1lap

51

16.

Romainas Grosjeanas

+1lap

51

17.

Antonio Giovinazzi

+1lap

51

18.

George'as Russellas

+1lap

51

19.

Nicholas Latifi

+1lap

51

20.

Kevinas Magnussenas

DNF

43


Komentarai (117)
Tech
IP: bfb2e24 | 08/10 15:17 Atsakyti
kast1f logo rėmėjas
08/10 15:09

Tai ir atsakykim į klausimą, ar normalu, kad 5 pagal pajėgumą pilotas rikiuotėje, važiuoja antro dešimtuko viduryje? Tikrai, nenormalu,o su tuo pačiu bolidu (kaip tu teigi) kad 3-4 pilotas pagal pajėgumą rikiuotėje (Leclerc), važiuoja pirmam penketuke? Manau nei vienas mes nežinom daug dar dalykų komandos viduje :)
Atsakant į ankstesnį tavo komentarą: taip, komanda turi būti suinteresuota sukurti abiem pilotams tinkamą bolidą. Idealiu atveju, abiems, kad tiek vienam, tiek kitam tiktų. Dažnu atveju, yra dominuojantis pilotas, kuriam skiriama daug dėmesio ir detalių bolido kūrime, jog galėtų atvežti WC. Tad prisitaikyti turėtų abi pusės, o pas Ferrari manau, jog šiuo momentu, nėra apibusiu prisitaikymo nė pro kur.
Plius, svarbu paminėti, jog niekas neneigia, kad Leclerc yra greitas, niekas neneigia, kad tik atėjęs tikrai važiavo gerai ir kai kur krovė Vetteliui. Bet reikia suprast, kad ir Vettelis dar užpernai tikrai neblogai su Ferrari važiavo, net ir pernai pirmą pusė atrodė neblogai, o va matyt kai prasidėjo kalbos apie kontraktą, kai sugalvojo Binotto padaryti Leclerc Nr 1, o Vettelis gal su tuo nesutiko, ir prasidėjo visos šitos nesąmonės, dėl kurių atrodo kalčiausias Vettel, nors to nėra.

del pajegumu. tai yra normalu siuo atveju, kad Fetelis vaziuoja apie 10 tuko riba. kodel? nes Ferrari siuo metu nera 2 komanda pagal greiti. jie yra 3-6 priklausomai nuo trasos ir aplinkybiu. jie turi eile konkurentu tokiu kaip Renault MclaREN, RP, kur yra 8 pilotai (iskaitant pacius Ferrari pilotus) konkuruojantys tarpusavyje, kur i kova dar isitraukia 9-as Albonas. tai ka turim, - skirumai nera dideli , o konkurencija didele. podiumo 3 vietos Ham, Bot , VER. toliau 4-12 vietos yra mesmale, kur daznai jau lemia tos 0,1-0,3 s ateinancios is piloto, taip pat svarbus Q, lenkimai, startavimas, klaidos. tai normalu, kad Lec isspaudzia daugiau ir laikosi apie 4 vieta, o Fetelis darydamas kalidas ir nesugebedamas rasti tu desimtuju krenta zemiau rikiuote net ir uz 10-tuko ribos
kast1f logo rėmėjas
IP: c68c137 | 08/10 15:09 Atsakyti
Tech
08/10 14:22

kad Top5 tai taip. butent 5 . po Hamiltono ,Verstapeno, Leclerco ir Ricciardo
tiesa - kitais metais bus jau tik TOP6 nes Alonso sugryzta :D

Tai ir atsakykim į klausimą, ar normalu, kad 5 pagal pajėgumą pilotas rikiuotėje, važiuoja antro dešimtuko viduryje? Tikrai, nenormalu,o su tuo pačiu bolidu (kaip tu teigi) kad 3-4 pilotas pagal pajėgumą rikiuotėje (Leclerc), važiuoja pirmam penketuke? Manau nei vienas mes nežinom daug dar dalykų komandos viduje :)
Atsakant į ankstesnį tavo komentarą: taip, komanda turi būti suinteresuota sukurti abiem pilotams tinkamą bolidą. Idealiu atveju, abiems, kad tiek vienam, tiek kitam tiktų. Dažnu atveju, yra dominuojantis pilotas, kuriam skiriama daug dėmesio ir detalių bolido kūrime, jog galėtų atvežti WC. Tad prisitaikyti turėtų abi pusės, o pas Ferrari manau, jog šiuo momentu, nėra apibusiu prisitaikymo nė pro kur.
Plius, svarbu paminėti, jog niekas neneigia, kad Leclerc yra greitas, niekas neneigia, kad tik atėjęs tikrai važiavo gerai ir kai kur krovė Vetteliui. Bet reikia suprast, kad ir Vettelis dar užpernai tikrai neblogai su Ferrari važiavo, net ir pernai pirmą pusė atrodė neblogai, o va matyt kai prasidėjo kalbos apie kontraktą, kai sugalvojo Binotto padaryti Leclerc Nr 1, o Vettelis gal su tuo nesutiko, ir prasidėjo visos šitos nesąmonės, dėl kurių atrodo kalčiausias Vettel, nors to nėra.
Tech
IP: bfb2e24 | 08/10 14:22 Atsakyti
kast1f logo rėmėjas
08/10 14:18

Galima daug diskutuoti šia tema, kas kaip kodėl, kas kada kur buvo greitesnis ar lėtesnis.
bet Vettel vistiek yra Top5 pilotas rikiuotėje, kad ir ką mes bediskutuotume.

kad Top5 tai taip. butent 5 . po Hamiltono ,Verstapeno, Leclerco ir Ricciardo
tiesa - kitais metais bus jau tik TOP6 nes Alonso sugryzta :D
ddd
IP: 064ee39 | 08/10 14:20 Atsakyti
Norge logo rėmėjas
08/10 14:12

ale marko ir pagrinde savo verkima - sake red bull dominavimo laikais fia visais budais bande stabdyti progresa. o cempionas verkauja del visiems vienodu padangu, kuriu jis nesugebejo pamanagint.

ne tik verkauja, bet ir kitus kaltina sukčiavimu kaip visada...
kast1f logo rėmėjas
IP: c68c137 | 08/10 14:18 Atsakyti
Tech
08/10 12:26

o kaip manai, jeigu komanda neturi bolido, kokio nori pilotas, na nesigauna padaryt tokio kokio jis pagal savo stiliu nori? . tai kas turi prisitaikyt, pilotas ar ne? ar isvis tada pagal sia logika turetu nebevaziuot? juolab kai kitas pilotas su tuo paciu vaziuoja visai gerai pagal esamas aplinkybes. kitas klausimas, Fetelis komandoje yra nuo 2015 metu. Leclercas atejo 2019 i nauja komanda ir pradejo geriau vaziuot nei senbuvis. ar jis jokio zodzio neturejo bolido kryptyje visus tuos 5 metus, jeigu naujokui lipo bolidas geriau? akmuo sioj vietoj yra i piloto darza, kad esi nekonkurencingas su esama technika. dar vienas dalykas, dabar jau prasideda teisinimai, kad Fetelis jau iseina ir jis niekam neidomus, mazai demesio skiriam jo bilidui. o kai buvo pernai? Leclercas irgi atejo kaip antraeilis pilotas, kuriam ir taktikos prastesnes buvo ir Binotto buvo aiskiai pasakes - pirmuma teiksim Feteliui. bet visvien dar kaip ir budamas lyderis pasikrove. automatiskai dabar Leclercas yra Nr1 ir tas atotrukis yra savaime suprantama dar didesnis, nes skiriasi roles komandoje. ir finale klausimo tesinys , "Fetelis komandai nebeidomus todel rezultastai dar prastesni" , bet tai butent kodel Feteliui tai yra paskutinis sezonas Ferraryje?

Galima daug diskutuoti šia tema, kas kaip kodėl, kas kada kur buvo greitesnis ar lėtesnis.
bet Vettel vistiek yra Top5 pilotas rikiuotėje, kad ir ką mes bediskutuotume.
Norge logo rėmėjas
IP: fbc5b04 | 08/10 14:12 Atsakyti
Zilvinas Van
08/10 11:58

Tokia jau ta šiuolaikinė formulė. Anava Marko nepraleidžia progos paverkti dėl Mercedes pranašumo. Tik pamiršo, kad taisyklės vienodos visiems.

ale marko ir pagrinde savo verkima - sake red bull dominavimo laikais fia visais budais bande stabdyti progresa. o cempionas verkauja del visiems vienodu padangu, kuriu jis nesugebejo pamanagint.
Rasak
IP: 8c6f269 | 08/10 13:21 Atsakyti
Tech
08/10 09:27

matomai dantis nevalai, nei ryte nei vakare, nes kai tik pasirodai f1.lt taip viskas prasmirsta aplink...

Kad valau... O pasmirsta dėl tavo komentavimų...
Rasak
IP: 8c6f269 | 08/10 13:21 Atsakyti
Tech
08/10 09:27

matomai dantis nevalai, nei ryte nei vakare, nes kai tik pasirodai f1.lt taip viskas prasmirsta aplink...

Kad valau... O pasmirsta dėl tavo komentavimų...
Tech
IP: bfb2e24 | 08/10 12:26 Atsakyti
kast1f logo rėmėjas
08/10 10:53

Sveiki, šiek tiek pavėluotai, bet pasidalinsiu savo įžvalgom ir nuomone.
Nustokit jūs tą Vettel smeigti: ne jam šitas bolidas yra, ne tokia kryptimi jis kuriamas, jog tiktų jo vairavimo stilių. Šį sezoną apskritai viskas yra tik Leclercui. Ir tą parodo rezultatai. Tad tikėtis, kad Vettelis važiuos taip pat greitai kaip Leclerc yra daugiau negu naivu. Visi kas domisi daugiau, žino, kad Vetteliui reikia gero sukibimo galiniai ašiai, kurios dėka net esant understeer'ui jis susitvarkyti gali, o su šiuo bolidu to nėra, ir jau pernai to nebuvo. Kad Leclercas gali nuvažiuoti su šita Pirelli guma 1 stop jau iš karto pasako, kad neturi tas bolidas downforce, o tai visiškai ne Vettel vairavimo stiliui. Dėl to ir sukasi jis vis su tuo galu savo. Nei jam su galva kažkas negerai, nei jis yra prastas lektynininkas. Jis iš visos rikiuotės tikrai dar yra pirmam dešimtuke pagal skill'ą minimum, o mano nuomone, Top5, tad nustokit vapsėt ir dergtis.
Labai patiko Hamiltono komentaras po lenktynių, toks atviras, detalus, o ne standartinis blabla. Labai įdomiai pateikė info su tuo padangų slėgiu, ko net Sky komentatoriai nepaminėjo lenktynių metu (arba praklausiau). Manau tai iš tiesų bus paaiškinimas, kodėl Mercedes taip nukentėjo. O čia gan irgi nesudėtinga. Mercedes turi labai daug downforce ypač vidutinio greičio posūkiuose. Didelis padangų slėgis ką daro, didina trintį ir sąlytį su asfaltu būtent vidurinės padangos dalies.
Su Bottu kas gavosi, tai nieko ypatingo. Kadangi jis buvo pirmesnis, jis ir turėjo pirmumą sprendimams pagal vidines taisykles, tai taip ir gavosi, kad jo nenorėjo nutolinti nuo Maxo, o su Hamiltonu metė kauliukus, nes nelabai ką buvo prarasti, tai ant P2 atsipirko, bet daugiau ne.
Tiesiog nuostabiai RBR dirbo su Hard padangomis, ant kiek pace jie turėjo, net jeigu stojo su Mediumais keletui ratų tiesiog kvalifikaciniu rėžimu nusmaugti ir gale vėl užsidėt Hardus, jog užtektų mėsos iki lenktynių pabaigos..
Albonas eilinį kartą parodo, koks skirtumas tarp jo ir Verstapeno arba toje komandoje kažkas negerai.
Hulkenbergu kažkaip nepasisekė. Mažai jam skirdavo dėmesio transliacijos metu, bet važiavo P4 stabiliai, kol stojo pitstopui dar vienam ir susikirto viskas.
Overall, lenktynės įdomios buvo vien dėl to, kad RBR kažką pabandė kitaip ir tas jiems atsipirko.

o kaip manai, jeigu komanda neturi bolido, kokio nori pilotas, na nesigauna padaryt tokio kokio jis pagal savo stiliu nori? . tai kas turi prisitaikyt, pilotas ar ne? ar isvis tada pagal sia logika turetu nebevaziuot? juolab kai kitas pilotas su tuo paciu vaziuoja visai gerai pagal esamas aplinkybes. kitas klausimas, Fetelis komandoje yra nuo 2015 metu. Leclercas atejo 2019 i nauja komanda ir pradejo geriau vaziuot nei senbuvis. ar jis jokio zodzio neturejo bolido kryptyje visus tuos 5 metus, jeigu naujokui lipo bolidas geriau? akmuo sioj vietoj yra i piloto darza, kad esi nekonkurencingas su esama technika. dar vienas dalykas, dabar jau prasideda teisinimai, kad Fetelis jau iseina ir jis niekam neidomus, mazai demesio skiriam jo bilidui. o kai buvo pernai? Leclercas irgi atejo kaip antraeilis pilotas, kuriam ir taktikos prastesnes buvo ir Binotto buvo aiskiai pasakes - pirmuma teiksim Feteliui. bet visvien dar kaip ir budamas lyderis pasikrove. automatiskai dabar Leclercas yra Nr1 ir tas atotrukis yra savaime suprantama dar didesnis, nes skiriasi roles komandoje. ir finale klausimo tesinys , "Fetelis komandai nebeidomus todel rezultastai dar prastesni" , bet tai butent kodel Feteliui tai yra paskutinis sezonas Ferraryje?
Zilvinas Van
IP: dbe20cf | 08/10 11:58 Atsakyti
Norge logo rėmėjas
08/09 20:26

ziuriu, barselonai prognozuoja +28 tai vel bus smagus etapas. hamiltonas jau issiverke kokie "balionai" yra pireli padangos ir kaip viskas blogai. tik pamirso, kad jos vienodos visiems. slykstus tipelis.

Tokia jau ta šiuolaikinė formulė. Anava Marko nepraleidžia progos paverkti dėl Mercedes pranašumo. Tik pamiršo, kad taisyklės vienodos visiems.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas