M. Verstappenas: sprinto Kinijoje nereikėjo (2)

M. Verstappenas: sprinto Kinijoje nereikėjo
logo Balandžio 07 d. 22:07, Getty Images/Red Bull Content Pool nuotr.

Japonijoje Maxas Verstappenas iškovojo trečiąją pergalę sezone ir trečiąją paeiliui Suzukos trasoje. Po finišo „Red Bull“ sportininkas kalbėjo apie savaitgalio rezultatus ir leido suprasti, kad jų komanda ne visose trasose sugebės išsaugoti tokį pranašumą ir pakomentavo sprendimą Kinijoje rengti varžybas su sprinto lenktynėmis.

  • Sveikinimai su pergale. Gal galite papasakoti, kaip klostėsi lenktynės Suzukos trasoje?

  • Mano galva, tai buvo labai gera pergalė. Savaitgalio pradžioje man reikėjo vos kelių ratų suprasti bolido elgesį, o vėliau prieš kvalifikaciją mes pakoregavome nustatymus ir tai smarkiai padėjo lenktynėse. Po pirmosios atkarpos komanda vėl atliko nedideles korekcijas, dėl kurių vairuoti tapo dar komfortiškiau ir aš galėjau važiuoti greičiau tais momentais, kai to reikėjo. Kai reikėjo tausoti padangas, aš jas taupiau. Mašiną buvo malonu vairuoti tiek su vidutinėmis, tiek ir su kietosiomis padangomis. Su kietosiomis buvo net geriau, bet mes buvome konkurencingi su abiem padangų mišiniais.

  • Gal galite plačiau papasakoti apie mašinos reguliavimo korekcijas. Jūsų lenktynių inžinierius Gianpiero Lambiase kažkuriuo momentu per radiją pasakė: „Aš nenoriu šito kalbėti, bet aš tave įspėjau“. Apie ką buvo kalba?

  • Mes kalbėjomės apie nustatymus ir jis paklausė manęs: „Ar esi tvirtai įsitikinęs, kad nori tokių reguliavimų? Aš jam atsakiau: „Taip, esu įsitikinęs“. Bet galiausiai pasirodė, kad jis buvo teisus, o aš suklydau. Kažkuria prasme mane tai užkabino. Buvau nepatenkintas balansu, bet vis tiek stengiausi su stabiliu laiku nuvažiuoti ratus ir nieko nešaukiau jam atsakydamas. Tarp mūsų viskas vyksta gana keistokai, bet mūsų santykiai yra puikūs.

  • Iškovojote dar vieną pergalę dominuojančiu stiliumi, nors po kvalifikacijos nebuvote įsitikinęs tempu ilgoje distancijoje. Ar nustebino bolido greitis?

  • Iki kvalifikacijos nebuvau patenkintas bolidu, bet vėliau mes kai ką pakoregavome. Negaliu atskleisti detalių, bet priimtos priemonės smarkiai padėjo sekmadienį. Dėl to mašiną buvo maloniau valdyti ir ją kontroliuoti.

  • Ar po nusivylimo Melburne jaučiate palengvėjimą laimėjus „Honda“ koncerno namų trasoje?

  • Aš to nepavadinčiau palengvėjimu, bet džiaugiuosi pergale Japonijoje. Tai labai svarbus GP etapas mūsų komandai. Čia mes turime daug sirgalių ir malonu laimėti „Honda“ namų trasoje. Iš tiesų, net trys mūsų mašinos čia uždirbo taškų. Melburne buvo skaudus pralaimėjimas, bet Japonijoje padarėme viską, ko norėjome. To komanda siekia kiekvieną savaitgalį.

  • Po finišo Toto Wolffas pasakė, kad jau niekas jūsų nepasivys šį sezoną. Gali būti, kad Sergio Perezas ir Carlosas Sainzas turi kitokią nuomonę, o ką galvojate jūs? Ar čempiono titulas jau jūsų kišenėje?

  • Pastaruoju metu Toto labai daug ką gero kalba apie mane. Nežinau, kas bus, nes priekyje laukia labai ilgas sezonas ir dabar aš nenoriu galvoti apie tai. Noriu laikytis principo: kiekvienos lenktynės turi būti vis geresnės“. Žinau, kad sezone bus trasų, kurios nelabai mums tinka, bet bus ir trasų, kur būsime labai greiti, todėl jose reikės pasinaudoti pranašumu ir uždirbti maksimaliai daug taškų komandai. Trasose, kurios mums nelabai tinka, mes vis tiek turime stengtis pasiekti maksimumą, nors jose, gali būti, nugalės kitos komandos.

  • Ne paslaptis, kad jums nepatinka savaitgaliai su sprinto lenktynėmis. Ką galvojate apie sprendimą surengti sprintą Kinijoje, trasoje, kurioje lenktynių nebuvo jau keletą metų ir komandų laukia labai daug nežinomųjų, o visiems klausimams išspręsti bus surengta tik viena treniruotė?

  • Taip, labai protingas pastebėjimas. Aš nesidžiaugiu tokiu sprendimu, kadangi mes tikrai jau labai seniai važiavome Šanchajaus trasoje ir nežinome, ko čia bus galima tikėtis. Todėl būtų kur kas geriau Kinijoje varžybas rengti pagal įprastą formatą. Iš kitos pusės, sprintas gali paaštrinti kovas, o organizatoriai to nori. Bet pilotavimo ir sportinių rezultatų prasme tai ne pats protingiausias sprendimas, bet pažiūrėsime kas bus. Man visada patikdavo vairuoti Šanchajuje. Tikiuosi, kad komanda gerai pasiruoš, bet mums nereikės daug ko keisti mašinoje.

  • Sakėte, kad laukia lenktynės trasose, kurios jums nelabai tinka. Ar galite paminėti konkrečias trasas?

  • Jei prisiminsime istoriją, tai miestų trasose mums būna sunkiau. Bet mūsų bolidas jau tapo geresnis prie nedidelio greičio. Miestų trasose reikia ne tik efektyvios mašinos prie mažo greičio, bet ir gero efektyvumo įsibėgėjant, efektyvumo važiuojant per kelkraščius. Bet visi šie aspektai susiję su tam tikrais niuansais. Taigi, pažiūrėsime, kas bus.



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
Lol
IP: 0a82839 | 04/08 12:43 Atsakyti
Kai žinai, kad realiai reikės tik nuvaziuot ir pasiimti pergale nes turi pranašumą, kam čia dar gaišt laiką ilgam savaitgaliui
Noooo
IP: e8e4ac5 | 04/08 00:46 Atsakyti
Nereikejo 😢
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983