M. Verstappenas su „Honda“ aptarė gamintojo ateities planus (7)

M. Verstappenas su „Honda“ aptarė gamintojo ateities planus
logo Spalio 09 d. 22:22, Red Bull Content Pool / Getty Images

Maxas Verstappenas buvo susitikęs su „Red Bull“ bei „Honda“ valdžios atstovais ir aptarė variklių gamintojo ateities planus „Formulėje-1“.

„Honda“ dar nėra patvirtinusi ar tieks savo variklius komandoms po 2020 m. sezono. Tad M. Verstappenas buvo susitikęs su „Honda“ F-1 projekto vadovu Toyuharu Tanabe bei „Red Bull“ atstovais aptarti ateities planų.

„Jis buvo susitikęs su Helmutu, Horneriu ir Tanabe-san. Maxas Norėjo aptartai „Honda“ ateities planus“, - sakė „Honda“ vykdantysis direktorius Masashi Yamamoto.

„Tiesą sakant, susitikimo pareikalavo Christianas. Jis norėjo, kad mes paaiškintumėme savo ateities planus. Mes taip ir padarėme. Maxo teigimu, „Honda“ daro tai, ką buvo pažadėjusi. Tad jis mumis pasitiki.“

„Maxas nori nugalėti visose lenktynėse. Apie bolido važiuoklę jis gali kalbėtis su „Red Bull“ specialistais. Bet apie variklius jam reikia kalbėtis su „Honda“. Toks buvo susirinkimo tikslas.“

M. Yamamoto teigimu, gamintojas kol kas dar nėra pasiruošęs patvirtinti, kad po 2020 m. sezono toliau tieks variklius F-1 komandoms.

„MotoGP“ yra viršūnė motociklų sporto pasaulyje. Tuo tarpu F-1 - automobilių sporto pasaulyje. Manau, kad „Honda“ turėtų toliau tęsti dalyvavimą šiuose dvejuose čempionatuose.“

Anot M. Yamamoto, gamintojas neplanuoja didinti klienčių skaičiaus.

„Manau, kad tai būtų labai sudėtinga situacija. Kalbant apie žmones ir infrastruktūrą, mes neturime pakankamai resursų.“

Komentarai (7)


YZF
| Spalio 10 d. 22:34
Dadabong
| Spalio 10 d. 21:03

Bet tu rimtai plugas, kokiu reta. Ar dasunta tau, gatviu slavejau, kad R&D pajegumai ir gamybiniai pajegumai neturi VISISKAI nieko bendro?

Viskas turi labai daug bendro. Ir visus juos sieja vienas dalykas - babkes, skirtos F1 programai. Kai babkiu skiriama maziau, tada prasideda taupymai ir ant gamybos ir ant R&D. Ir negali tiekti 3 komandom motoru, ir negali pagaminti motoro kad nesugestu nei karto per visa sezona. Skaityk apuoke kol suprasi arba grizk atgal i savo griovi.
Dadabong
| Spalio 10 d. 21:03
YZF
| Spalio 10 d. 09:28

Jeigu neturi pakankamai resursu tiekti daugiau varikliu, tai ka jau kalbeti apie resursus variklio tobulinimui? Matyt Honda valdzia nusprende apriboti F1 projekto islaidas, nes suprato kad pinigai kaip i bala. Perspektyvos nekokios. Greit matyt trauksis is F1, o tada RBR........hehe :)

Bet tu rimtai plugas, kokiu reta. Ar dasunta tau, gatviu slavejau, kad R&D pajegumai ir gamybiniai pajegumai neturi VISISKAI nieko bendro?
maxpower
| Spalio 10 d. 17:32
Lexxus
| Spalio 10 d. 14:09

Va kodėl RBR bijo per daug spausti Honda ir kalba tik gražiais žodžiais. Ne tik dėl to, kad susimovė patys, bet ir todėl, kad neišgasdintų Hondos ir ta nepabėgtų po 2020... Tada keliais pas Renault... nes Ferai neduos, o pas Mersus jau visi limitai..

Kodėl būtinai pas Renault. Jei niekas nesutiks duot variklių tada kažkuris priverstinai privalės duot
Lexxus
| Spalio 10 d. 14:09
Va kodėl RBR bijo per daug spausti Honda ir kalba tik gražiais žodžiais. Ne tik dėl to, kad susimovė patys, bet ir todėl, kad neišgasdintų Hondos ir ta nepabėgtų po 2020... Tada keliais pas Renault... nes Ferai neduos, o pas Mersus jau visi limitai..
YZF
| Spalio 10 d. 11:22
OG
| Spalio 10 d. 10:54

Kasnors uzblokuokit ta yzf nes jis cia vienintelis kursto neapykanta ir kvailus komentarus....

"Kalbant apie žmones ir infrastruktūrą, mes neturime pakankamai resursų"

Neapykanta yra tavo galvoje, kurios tu suvaldyti negali.
OG
| Spalio 10 d. 10:54
Kasnors uzblokuokit ta yzf nes jis cia vienintelis kursto neapykanta ir kvailus komentarus....
YZF
| Spalio 10 d. 09:28
Jeigu neturi pakankamai resursu tiekti daugiau varikliu, tai ka jau kalbeti apie resursus variklio tobulinimui? Matyt Honda valdzia nusprende apriboti F1 projekto islaidas, nes suprato kad pinigai kaip i bala. Perspektyvos nekokios. Greit matyt trauksis is F1, o tada RBR........hehe :)
×

F-1.lt pulsas