M. Verstappenas: teisėjai turėjo nubausti ir L. Hamiltoną (17)

M. Verstappenas: teisėjai turėjo nubausti ir L. Hamiltoną
logo Spalio 28 d. 00:52, Red Bull Content Pool / Getty Images

„Red Bull“ lenktynininkas Maxas Verstappenas mano, kad po Meksikos GP kvalifikacijos teisėjai turėjo nubausti „Mercedes“ pilotą Lewisą Hamiltoną.

Olandas po kvalifikacijos buvo nubaustas už tai, jog nesulėtino tempo trečioje važiavimų dalyje kuomet avariją patyrė Valtteri Bottas.

„Taisyklės yra labai aiškios. Buvo daug komentarų apie tai, kas nutiko. Pažvelgus į viską atgal, taip, aš turėjau sumažinti tempą“, - pasakojo M. Verstappenas.

„Visi turėjo padaryti tą patį. Žinau, kad Sebastianas tikrai sumažino tempą. Bet vienas „Mercedes“ pilotas to nepadarė ir nebuvo už tai nubaustas. Tai mane erzina.“

V. Botto avarijos vietą pravažiavo M. Verstappenas, S. Vettelis ir L. Hamiltonas. Stebint vaizdą iš L. Hamiltono bolido, matėsi, kad tuo metu geltonos vėliavos jam nebuvo mojuojamos.

M. Verstappenas Meksikoje vykusiose lenktynėse neišvengė kontakto su abiem „Mercedes“ ekipos pilotais.

„Lewisas pirmame posūkyje bandė lenkti išore, o antrame labai vėlai stabdė. Negalėjau sukti į posūkį, tad atsidūriau už trasos ribų.“

„Vėliau bandžiau aplenkti Valtterį vidine trajektorija. Kai važiavau greta jo, jis manęs turbūt nematė, tad suko į posūkį ir priekiniu sparnu kliudė mano padangą ir ją pradūrė. Turėjome gerą bolidą, bet po to kas nutiko pirmame rate ir vėliau su Valtteri, mūsų lenktynės buvo baigtos.“

Komentarai (17)


AF1
| Spalio 29 d. 17:14
O stai mano linke, ponui nukirtus kampa, advantage galejo but.
AF1
| Spalio 29 d. 17:12
Senas_Kareivis
| Spalio 29 d. 09:51

2. Yra gaining - greičiau grįžo į pitus = mažesnis atsilikimas kurį reikia panaikinti

Vengiu nereikalingu gincu, bet advantage tokiais atvejais nera. Nepaisant trasos kirtimu. Overall laikas vs opponents prarandamas.
Klepsidra
| Spalio 29 d. 12:30
Hamiltono nesvarste, nes Hamiltonui nespejo parodyti geltonu veliavu - toks Masio komentaras. Taip pat Masis sako, kad Verstappena svarste ne del spaudos konferencijos, o jau pries tai buvo pradeje tik viskas uztruko del Botto avarijos
Senas_Kareivis
| Spalio 29 d. 09:51
AF1
| Spalio 28 d. 22:28

1. Mano klausimas buvo lygiai toks pat, iskart ta momenta pamacius. FIA simet pavaro.
2. Kai greitis zymiai letesnis ir bolidas tik trukdo - kirsti trasa no problems, nes nera jokio "gaining advantage", todel sis epizodas - viskas OK.

2. Yra gaining - greičiau grįžo į pitus = mažesnis atsilikimas kurį reikia panaikinti
AF1
| Spalio 28 d. 23:32
Beje, cheater gonna always cheat: https://ibb.co/BCpcYrr
AF1
| Spalio 28 d. 22:28
Senas_Kareivis
| Spalio 28 d. 14:34

Klausimai du:
1) Kodėl neatidavė pozicijos kai aplenkė Magnuseną už trasos? Dėl palaknių bordiūrų ir tolimesnės konfigūracijos aiškiai gainino čia, kitaip nei austrijoje kur LEC prarado.
2) Po to kai su pradurtu kaliošaku grįžinėjo į PIT - ne vieną kartą cutino trasą trumpindamas distanciją - kodėl jokių baudų? Ypač aiškiai gainino stadiono sekcijoje. https://www.formula1.com/en/latest/article.watch-max-verstappens-gilles-villeneuve-like-in-lap-on-three-wheels.12BLfyGTFLhjVnUsWH8YYF.html?fbclid=IwAR1_gvL_Y2uX6hpL0DC9G3h_dfPWauDfYy_U49Sw3hlKMfTN5KKAJxxCqSQ

1. Mano klausimas buvo lygiai toks pat, iskart ta momenta pamacius. FIA simet pavaro.
2. Kai greitis zymiai letesnis ir bolidas tik trukdo - kirsti trasa no problems, nes nera jokio "gaining advantage", todel sis epizodas - viskas OK.
Jean Jetski
| Spalio 28 d. 21:37
Kada tas pienius suaugs....bet greičiausiai ir bus kaip tèvas, nu gal šiek tiek geresnis :))))
Jonaitis
| Spalio 28 d. 15:29
Klepsidra
| Spalio 28 d. 13:39

pamirsai paprasyti, kad ir Vetteli nubaustu uz pasirodyma iskart po starto tiesiojoje ar cia siaip eilini karta durnu nori pasirodyti?

Cia whataboutismu, tamsta, neuzsiiminejam gerai. Klausimas apie HAM VER, ko cia kreipi tema i HAM VET.
Nu jeigu taip nori tai Vettelis legaliai prispaude diva, ir tas turejo back off'inti. Tiek ziniu. Panasiai kaip ir sitam epizode vienas klyke apie leave da space, bet viskas buvo OK https://www.youtube.com/watch?v=1LjKB9dltbY
Senas_Kareivis
| Spalio 28 d. 14:34
Klausimai du:
1) Kodėl neatidavė pozicijos kai aplenkė Magnuseną už trasos? Dėl palaknių bordiūrų ir tolimesnės konfigūracijos aiškiai gainino čia, kitaip nei austrijoje kur LEC prarado.
2) Po to kai su pradurtu kaliošaku grįžinėjo į PIT - ne vieną kartą cutino trasą trumpindamas distanciją - kodėl jokių baudų? Ypač aiškiai gainino stadiono sekcijoje. https://www.formula1.com/en/latest/article.watch-max-verstappens-gilles-villeneuve-like-in-lap-on-three-wheels.12BLfyGTFLhjVnUsWH8YYF.html?fbclid=IwAR1_gvL_Y2uX6hpL0DC9G3h_dfPWauDfYy_U49Sw3hlKMfTN5KKAJxxCqSQ
dulis_b
| Spalio 28 d. 14:21
Jonaitis, pažiūrėk pakartojimą ir viskas bus aiškiau.
×

F-1.lt pulsas