M. Verstappenui pasiruošti lenktynėms padeda kompiuteriniai žaidimai (47)

M. Verstappenui pasiruošti lenktynėms padeda kompiuteriniai žaidimai
logo 2015 Rugsėjo 09 d. 08:20, Getty Images
Šiemet „Formulėje-1“ debiutavęs Maxas Verstappenas pareiškė, kad lenktynėms jis ruošiasi žaisdamas kompiuterinius žaidimus.
17 metų sportininkas, Italijoje vykusių varžybų metu, pirmame posūkyje išore aplenkė „Sauber“ atstovą Felipę Nasrą. Dar prieš porą savaičių, tą patį F. Nasrą olandas išore aplenkė ir Spa trasos „Blanchimont“ posūkyje.
M. Verstappenas prasitarė, kad abu šios lenkimus jis atliko dar prieš tikrąsias F-1 lenktynes, žaisdamas kompiuterinius žaidimus.
„Tai visada naudinga, kadangi gali įsivertinti kiek turėsi laisvos vietos lenkimui“, – pasakojo F-1 naujokas.
„Kartais žaidžiant peržengi ribą ir supranti, kad realybėje taip pasielgti negalėsi. Manau, jog man tai padeda. Lenkimus atlikau Monzoje ir Spa. Taigi, du kartus tai suveikė tikrose trasose. Tą patį lenkimą, kurio metu įveikiau Nasrą, pakartojau žaisdamas kompiuterinį žaidimą.“
L. Hamiltonas lenkimų iš anksto neplanuoja
Papasakojus apie tai, kaip lenktynėms ruošiasi M. Verstappenas, čempionate pirmaujantis Lewisas Hamiltonas atsakė, kad lenkimus atlieka spontaniškai ir jų iš anksto neplanuoja.
„Mėgstu laisvę trasoje. Visi mano lenkimai yra skirtingi“, – sakė L. Hamiltonas.
„Mėgstu spontaniškumą. Niekada negali žinoti kada tai nutiks. Gali planuoti į priekį, tačiau lenkimas tame rate gali ir neįvykti. Varžovą gali įveikti visai kitoje trasos vietoje.“
„Man patinka, kai nežinau, kurioje vietoje pavyks atlikti lenkimą. Taip daug įdomiau. Laukti konkrečios vietos, kurioje gali aplenkti varžovą, man ne itin įdomu. „Formulėje-1“ yra nauja pilotų karta. Galbūt jie tokiems dalykams ruošiasi kitaip.“

Komentarai (47)
Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
bush
| 09/13 20:06 Atsakyti
SliMMaz>> Niekas nedraudžia ir dabartinę pavarų dėžę susireguliuoti, kad būtų galima, kaip tu sakai "Tegul patys pilotai sprendzia ar iveikinet posukius 4 zemais sukiais, ar 3 aukstais ir t.t. ir atsirastu vairavimo styliai.."
tribeca
| 09/11 12:11 Atsakyti
Pikti liezuviai plaka kad nuo bandymu draudimo Ferrari komanda simuliatoriui isleido nemaziau kaip 20 mln Eu.
tribeca
| 09/11 12:09 Atsakyti
YZF > niekada nezaidete lenktyniu zaidimu internete pries gyvus oponentus? :))) is esmes formules simuliatoriu ir buitiniu zaidimu skirtumas yra tik tai kad pvz. as turiu vaira prisukta prie svetaines stalo, o formules pilotai turi realaus dydzio bolido kabina kuri savo ruoztu sumontuota anty stumokliu kurie judina ta kabina priklausomai nuo suprogramuotu trasos nelygumu. Kitaip tariant jokio skirtumo nera, iskyrus biudzeta, kuris formules komandoms yra neribotas.
SliMMaz logo rėmėjas
| 09/10 19:44 Atsakyti
bush>> Man tiesiog kliuna pacios F1 silpnumas siuo laikotarpiu ir taip gavosi, kad Maksas tapo jos simboliu ir atpirkimo oziu. Na uzmusk, bet niekaip neisivaizduoju 17mecio uz kokio "Tyrrell 005" vairo. Ir taip laikas nestovi vietoj, bet yra dalyku kurie niekaip netrukdytu progresui. pvz mechanine deze? Tegul patys pilotai sprendzia ar iveikinet posukius 4 zemais sukiais, ar 3 aukstais ir t.t. ir atsirastu vairavimo styliai.. visi sako, (dabartiniai veteranai, buve pilotai) kad F1 tapo per nelyg lengva, to pasekoje ateina i sporta mokyklinukai, bet yra kaip yra :)
bush
| 09/10 18:25 Atsakyti
Larensas>> Čia klausimas į kurį atsakymo turbūt ir nesužinosime. Tech>> Tai be abejo, kad yra skirtumas. edgharenas>> Aš ir nesakiau niekur, kad pravažiavimas reklamai ir spaudimas yra tas pats dalykas. Kad kažką perprasti, tam yra TRENIRUOTĖS, kurių dėka ir būtų galima išmokti to "spaudimo." SliMMaz>> Man irgi beviltiškai atrodo tie DRS, KERS ir panašios nesąmonės, bet neverkiu kiekvieną kartą dėl to, nes negali gi vietoj viskas stovėti ir turi kažkaip (bent jau!) keistis. O kas dėl 2000-2006, tai pritarsiu, kad tie sezonai iš tikro buvo įdomesnis nei paskutiniai. Dar tavo tą nurodytą laikotarpį iki kokių 2010 pratęsčiau, o paskiau nieko gero. Dabar F1 tik iš įpročio pažiūriu ir vis dažniau pradedu praleisti lenktynių transliacijas, nes kaip ir aišku vis kas greičiausiai nugalės lenktynėse. TAČIAU teigti, kad anų laikų pilotai yra kažkokie žmonės su nežemiškomis galiomis, yra mažų mažiausiai juokinga. Tas pats ir su futbolu, krepšiniu ar bent kokia kita sporto šaka. Pvz.: daug kas sako, kad Lebronas nepaloštų prieš Jordaną, kai jis buvo savo jėgų žydėjime; Messi nepaloštų prieš Maradoną ir t.t. Spėlioti galima, bet kas iš to?
F-algis-1
| 09/10 14:25 Atsakyti
Larensas>> geriausias komentaras visoj sitoj diskusijoj :).
Larensas
| 09/10 13:35 Atsakyti
Reiks dar šiemet playstation nusipirkt, o kitais metais jau apie startą f1 pradėt galvot.
SliMMaz logo rėmėjas
| 09/10 12:21 Atsakyti
bush>> Montoya gali pasakyt, kas matosi plika akimi ir taip :) Is visu kampu lenda pasiulymai kaip padaryt lenktynes idomesnes, kuo anksciau nereikedavo. Tas megiamas argumentas, kad padidinus greiti sumazes lenkimu, tai, bentjau man 2000-2006 lenktynes buvo idomesnes, tegu tu lenkimu buvo kiek ivarciu futbole, bet kai pilotai vaziuodavo 0.2-0.5 vienas nuo kito, kazkaip daugiau azarto buvo, gal slystels kur ar dar kas, o dabar? priarteji nuspaudi mygtuka ir apvaziuoji be pastangu, labai palanki tokia Formule visokiems verstapenams, o jei grazintu 2004metu greiti, kad ir lenkimu butu maziau, bet F1 galetu tikrai vadintis autosporto karaliene. Dabar? Kaip ir minejau, Lauda sake persedes is F2 ejo kelnes kratyt, o vertapenas nuo "European F3" iskart prie F1 sedo. ka jau kalbet GP2 bolidai F1 galiorkai beveik krauna, ir cia "progresas" kurio senu laiku pilotai nesuvaldytu? Todel ir mazeja ziurovu, nes matosi, kad pilotai nebe Gladiatoriai, vaikai vazineja Playstationais treniruodamiesi, o boksuose test pilotes miss'es.. Wow! :) Bernie vietoj liepciau Maxui isvis tylet, nes tokia nebloga anti reklama pasake ir taip krize isgyvenanciai formulei :)
edgharenas
| 09/10 10:41 Atsakyti
bush >> viena yra pavažiuoti pasifilmavimui ir PR'ui, o visai kas kitą, kada reikia pradėti laužti šimtąsias sekundės dalis. Kad su dviračiu daug metų važinėji, nereiškia, kad atsisėdęs ant 125 cc moto posųkyje galėsi važiuoti taip greitai, kaip tas motas gali.
Tech
| 09/09 22:51 Atsakyti
vienas dalykas tai yra vien jau tas, kad vairuoti tu laiku bolidus, reikejo tureti kiausus. del ko? vien del to,kad jie buvo nesaugus, labai nesaugus. greitesni, bei labiau priklause nuo piloto vairavimo subtilybiu. vien ko vertas dalykas, kad begius perjunginet reikejo ranka, imant posukius viena ranka. nebereikalo seni pilotai kaip Buttonas, Ferdis, Kimis, pasakoja apie tai, kaip nuobodu yra pilotuoti siu dienu bilida. bet tie lakai negrys ir nera ka cia kalbet. va Ferstapenas su playstation pralekia ir jam to uztenka.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas