M. Verstappenui - trijų starto pozicijų bauda (90)

M. Verstappenui - trijų starto pozicijų bauda
logo Rugsėjo 12 d. 19:58, Red Bull Content Pool

Už šiandien Italijos GP lenktynėse sukeltą avariją, teisėjai „Red Bull“ pilotui Maxui Verstappenui skyrė 3 starto pozicijų baudą, kuri bus pritaikyta kitame etape - Rusijos GP.

Teisėjai nusprendė, kad olandas buvo „labiausiai kaltas“ dėl įvykusio susidūrimo, kuriame sudalyvavo jo pagrindinis varžovas Lewisas Hamiltonas.

„44 numeriu pažymėtas automobilis išvažiavo iš techninio aptarnavimo zonos. 33 numeriu pažymėtas automobilis tuo metu važiavo starto/finišo tiesiąja. Likus 50 metrų iki pirmojo posūkio, 44 numeriu pažymėtas automobilis buvo gerokai priekyje 33 numeriu pažymėto automobilio. 33 numeriu pažymėtas automobilis vėlai stabdė ir pradėjo judėti greta automobilio, pažymėto  44 numeriu, nors nė vienoje sekos vietoje 33 numeriu pažymėtas automobilis nepajudėjo toliau į priekį nei už 44 numeriu pažymėto automobilio priekinio rato“, - rašoma teisėjų pranešime.

„33 numeriu pažymėto automobilio pilotas per posėdį tvirtino, kad įvykio priežastis buvo ta, kad 44 numeriu pažymėto automobilio pilotas po pirmojo posūkio „prispaudė“ jį prie antrojo posūkio vidinės dalies. Automobilio, pažymėto 44 numeriu, pilotas teigė, kad automobilio, pažymėto 33 numeriu, pilotas bandė aplenkti labai vėlai ir turėjo pristabdyti arba anksčiau pasitraukti, arba pasukti į kairę už kelkraščio.“

„Video kamerų vaizdo įraše matėsi, kad 44 numeriu pažymėto automobilio pilotas važiavo „vengimo trajektorija“, nors dėl jo padėties 33 numeriu pažymėtas automobilis užvažiavo ant kelkraščio. Be to, teisėjai pastebėjo, kad 33 numeriu pažymėtas automobilis visai nebuvo šalia 44 numeriu pažymėto automobilio iki pat įvažiavimo į pirmąjį posūkį. Teisėjų nuomone, šis manevras buvo atliktas per vėlai, kad 33 numeriu pažymėto automobilio pilotas turėtų „teisę reikalauti daugiau laisvos erdvės lenkimui.“

„Nors 44 numeriu pažymėtas automobilis galėjo pasukti toliau į šoną, kad išvengtų incidento, teisėjai nustatė, kad jo padėtis buvo pagrįsta, todėl nusprendė, kad dėl incidento daugiausia kaltas 33 numeriu pažymėto automobilio pilotas. Skirdami nuobaudą teisėjai pabrėžia, kad jie atsižvelgė tik į patį incidentą, o ne į jo pasekmes.“

Už incidentą šios dienos lenktynėse M. Verstappenui taip pat buvo skirti 2 baudos taškai - pirmi per pastaruosius 12 mėnesių.

Maxas Verstappenas
Pilotas: Maxas Verstappenas 2021 sezono taškai: 226.5
Komanda: Red Bull Amžius: 23 m.
Plačiau

Komentarai (90)
thegame
IP: 021ff39 | 09/14 17:52 Atsakyti
esmė tokia, abu pilotai mėgstantys grubiai lenktyniauti, yra įžūlūs ir nevengia kontakto..
Helis
IP: 7d58bd4 | 09/14 13:32 Atsakyti
t-ervis
09/14 12:44

Tokios nesamonės dar neteko skaityti. Tu geriau pieniui parašyk kad palikinėtų vietos kitiems. Silverstone pienius taip pat galėjo palikti vietos o ne užkišinėti. Jeigu ne Hornerio berkimas tai Hamis net baudos nebūtų gavęs. Dabar melagis Horneris su dar didesniu melagiu ale daktaru Marku tyli...nes supranta kad pienius kaltas. Čia net klausimų nekyla. Piekyje esantis turi palikti vietos...dar tokios nesamonės neskaičiau. Pirmame rate išeina irgi turėjo palikti vietos o ne stumti į kerbus...žodžiu totaliai nusišnekėjai.

Jei niekas niekam niekada nepaliktų vietos, lenkimų nebūtų. Jei prieky važiuojantis turėtų teisę vietos nepalikt vien tik dėl to, kad jis prieky, tai kam tos lenktynės, užtektų vien kvalifikacijas rengt ištisą sezoną. Paskui važiuojantis kad ir kaip besistengtų, priekyje važiuojantis galėtų pareikšt, kad vietos palikt neturi reikalo ir bet kokie lenkimai negalimi.
t-ervis
IP: 4a2642b | 09/14 12:44 Atsakyti
Helis
09/14 12:35

Čia daug kas argumentuoja, kad Maxas nepakankamai susigretino, ar neiškišo bolido nosies prieš Lewiso bolidą, todėl "nenusipelnė" vietos ir pan. Tam, kad atliktum lenkimą, tam ir reikia, kad prieky esantis pilotas paliktų vietos, nes jei vietos nepaliekama, gali važiuot tik iš paskos - negali važiuot šone. O jei važiuoji prieky, tai lenkimas jau atliktas. Jei tik priekį iškišęs Maxas "nusipleno" vietos, tai lenkimas jau yra atliktas, tuomet apie ką čia ir kalbėt. Tame ir problema, kad Lewisas vietos vos vos tepaliko į 1-ą posūkį, ir nei kiek nepaliko 2-ame. Čia ne Maxo bėda, kad tos vietos nebuvo, čia Lewiso kaltė jos nepalikus ir jo atsakomybė už avarinės situacijos sukėlimą 2-ame posūkyje. Po lėto sustojimo Hamiltonas veidrodėliuose pamatęs Verstapeną nusprendė, kad na jau ne, manęs tu neaplenksi, aš geriau avariją sukelsiu, negu kad būsiu aplenktas. Taip pat matėm Hamiltonas su Albonu dusyk pasielgė Interlagose ir Red Bull Ringe. Ne koks wheel to wheel raceris Hamiltonas pastaruosius kelis metus.

Tokios nesamonės dar neteko skaityti. Tu geriau pieniui parašyk kad palikinėtų vietos kitiems. Silverstone pienius taip pat galėjo palikti vietos o ne užkišinėti. Jeigu ne Hornerio berkimas tai Hamis net baudos nebūtų gavęs. Dabar melagis Horneris su dar didesniu melagiu ale daktaru Marku tyli...nes supranta kad pienius kaltas. Čia net klausimų nekyla. Piekyje esantis turi palikti vietos...dar tokios nesamonės neskaičiau. Pirmame rate išeina irgi turėjo palikti vietos o ne stumti į kerbus...žodžiu totaliai nusišnekėjai.
Helis
IP: 7d58bd4 | 09/14 12:35 Atsakyti
Čia daug kas argumentuoja, kad Maxas nepakankamai susigretino, ar neiškišo bolido nosies prieš Lewiso bolidą, todėl "nenusipelnė" vietos ir pan. Tam, kad atliktum lenkimą, tam ir reikia, kad prieky esantis pilotas paliktų vietos, nes jei vietos nepaliekama, gali važiuot tik iš paskos - negali važiuot šone. O jei važiuoji prieky, tai lenkimas jau atliktas. Jei tik priekį iškišęs Maxas "nusipleno" vietos, tai lenkimas jau yra atliktas, tuomet apie ką čia ir kalbėt. Tame ir problema, kad Lewisas vietos vos vos tepaliko į 1-ą posūkį, ir nei kiek nepaliko 2-ame. Čia ne Maxo bėda, kad tos vietos nebuvo, čia Lewiso kaltė jos nepalikus ir jo atsakomybė už avarinės situacijos sukėlimą 2-ame posūkyje. Po lėto sustojimo Hamiltonas veidrodėliuose pamatęs Verstapeną nusprendė, kad na jau ne, manęs tu neaplenksi, aš geriau avariją sukelsiu, negu kad būsiu aplenktas. Taip pat matėm Hamiltonas su Albonu dusyk pasielgė Interlagose ir Red Bull Ringe. Ne koks wheel to wheel raceris Hamiltonas pastaruosius kelis metus.
Seip
IP: 7fc51f8 | 09/14 11:42 Atsakyti
Desperado Maxas, desperado Red Bull, kai ne uz kalnu matosi cempionu titulas, tai atsijungineja po truputi visi trukdziai - fair play, pagarba ir pan.
Boni
IP: 82a88af | 09/14 11:41 Atsakyti
Klepsidra
09/13 21:05

Horneris po lenktyniu ziuri i video ir pasakoja, kad for sure this was lasting advantage, bet mat jie nezinojo, kad reikia grazinti. Dar sako, kad FIA nesake, kad reikia grazinti, kai FIA sako, kad sake grazinti. Didesni skudura uz sita surasti sunku butu siuo metu.
Teisejai pasirode bekiausiai su ta 5s bauda - turejo atsegti 10s ar 15s kad sekanti karta nereiketu proto pisimu ir melavimu uzsiimti

Aj gal pasilaikyk tuos skudurus sau. Tiek Horneris, tiek Toto yra absoliuciai is to pacio molio drebti.
Klepsidra
IP: 9a25fbe | 09/13 21:05 Atsakyti
Boni
09/13 13:48

Ti jie ir bande paaiskinti, kad Perez neliepe grazinti pozicijos, nes ju nuomone LEC ten nepaliko vietos, kas galimai irgi butu buve bauda, bet kaip zinom - nebuvo. Jie turi teise kelti klausima ir tik gave atsakyma priima sprendima. Sestadieni Perez ta pacia nesamone buvo padares, bet ten niekaip nesurasi prie ko prisikabinti, uz tai iskart liepe grazinti pozicija.

Horneris po lenktyniu ziuri i video ir pasakoja, kad for sure this was lasting advantage, bet mat jie nezinojo, kad reikia grazinti. Dar sako, kad FIA nesake, kad reikia grazinti, kai FIA sako, kad sake grazinti. Didesni skudura uz sita surasti sunku butu siuo metu.
Teisejai pasirode bekiausiai su ta 5s bauda - turejo atsegti 10s ar 15s kad sekanti karta nereiketu proto pisimu ir melavimu uzsiimti
Omikrons
IP: 948b88b | 09/13 20:09 Atsakyti
Irodymas
09/13 19:23

https://youtu.be/jLyIWOrHJqc
Paziurekite incidenta maxo kai norejo duoti i snuki varzovui uz lenkima. Bet pats toki lenkima padare, nu maxas klaunas buliu su teveliu priesaky

O labai puikus pavyzdys, Shumis vs Hill. Shumis po islekimo letai iveikineja posuki, tuo tarpu Hill neria i vidu, Shumis uzkerta kelia nepalikdamas vietos. Kaltas shumis
Max apvaziuoja letai judanti Hamiltona nuo pitu, neria i vidu 2ram posukyje, Hamiltonas nepalieka vietos ir uzkerta kelia. Kaltas Max
Tai ar Hill kaltas ir nera ko prikist Shumiui, ar Hamiltonas kaltas ir nera ko Max bauda det? Beveik identiskas atstumas, keli centimetrai tarp padangu
O del Ocon vs Max, turetum pats suprast kad ten visa nesamone vire delto kad ratu lenkiamas lenke
Lygiai taip pat Hamiltonas nesuskaiciuojama kartu ismusinejo varzovus, lygiai kaip ir didzioji dalis kitu pilotu, nera nevieno svaraus.
Neesme ar Max, neesme ar Hamis ar bet kuris kitas, bet kai teisejai neduoda lenktyniauti, tada ir ritasi zemyn idomumas
Jau nepamenu kurie metai buvo ar ne kokie 2018 kai visokie tokie pasistumdymai budavo lentkyniai incidentai, ir pagaliau matem pilotus atliekant agresyvesnius lenkimus, ir kovas tesiancias kelis posukius
Jei ateinam ziuret traukinuko su lenkimais tiesiojoj su DRS ar stabdymo zonoj po DRS, tai zinoma, lai bauduoja kiekviena pasistumdyma
Jei norim tikru itemptu lenkimu, reikia susitaikyt kad jei dalins baudas toliau i desine ir i kaire, taip visi ir vilksis laukdami DRS
Tiek Max tiek Hamis nera svarus zaidejai, ir kai toks toki sutinka, lai stumdosi ir aiskinasi trasoje... Nuo to tik mum idomiau
tech
IP: c4754c7 | 09/13 19:24 Atsakyti
Irodymas
09/13 19:14

https://youtu.be/lkAoSghdD6Y
Pasiuziurekit vairavimo stiliu, lenkimus, ar tai talentinga?ziauru maxo fanams

Jis gi sake, kad niekada nera isiveles i incidentus kur nukentetu bolidai del jo kaltes 😀😀
Irodymas
IP: e68898d | 09/13 19:23 Atsakyti
https://youtu.be/jLyIWOrHJqc
Paziurekite incidenta maxo kai norejo duoti i snuki varzovui uz lenkima. Bet pats toki lenkima padare, nu maxas klaunas buliu su teveliu priesaky
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas