Malaizijos GP: lenktynės (227)

Malaizijos GP: lenktynės
logo 2013 Kovo 24 d. 11:49, Red Bull/Getty Images
Malaizijos GP lenktynes po įtemptos kovos su komandos draugu Marku Webberiu laimėjo „Formulės-1“ čempiono titulą ginantis Sebastianas Vettelis iš „Red Bull“.
Vokietis australą aplenkė po paskutiniųjų sustojimų boksuose, tai padarydamas, panašu, kontraversiškomis aplinkybėmis – komandai jau liepus pilotams nebesivaržyti tarpusavyje.
[gallery id=985 rand=rand]
Konkurenciją čempionams iki paskutiniųjų sustojimų boksuose sudarę „Mercedes“ pilotai Lewisas Hamiltonas ir Nico Rosbergas lenktynių pabaigoje sumažino tempą bei tenkinosi atitinkamai trečiąja ir ketvirtąja pozicijomis.
Vokietis prieš finišą turėjo paklusti komandos vadovo Rosso Brawno nurodymams nelenkti tempą ženkliai sumažinusio ir bolidą bei degalus tausojusio kolegos brito.
„Ferrari“ garbę šios lenktynėse apgynė tik Felipe Massa. „Red Bull“ ir „Mercedes“ pilotų šešėlyje šiose varžybose likęs brazilas finišą pasiekė penktoje vietoje.
Kitas „Ferrari“ lenktynininkas Fernando Alonso savo pasirodymą baigė jau antrojo rato pradžioje, kai tiesiosios gale sulūžo pirmuosiuose posūkiuose po bakstelėjimo į S. Vettelio bolido galą apgadintas priekinis sparnas ir ispanas išlėkė bei užstrigo žvyro juostoje.
[youtube id=4D1gjuNWWCU]
Finišo nepasiekė ir ilgą laiką penktoje vietoje važiavęs „McLaren“ pilotas Jensonas Buttonas. Kai jau atrodė, kad duobėje esančios komandos lenktynininkas jai uždirbs palyginti didelį kraitį taškų, ekipa suklydo sustojimo boksuose metu, nepritvirtindama vieno iš ratų. Nors tai buvo pastebėta sportininkui dar neišvažiavus į trasą, jo susigrąžinimas ir klaidos ištaisymas pilotui kainavo visą ratą ir bet kokias galimybes laimėti taškų.
Su dar didesnėmis problemomis sustojimų techninio aptarnavimo juostoje metu susidūrė „Force India“ komanda. Jau pačioje pradžioje ekipa užtruko nuimdama ratą nuo Adriano Sutilo vairuojamo bolido, iš paskos laukiant Paului di Restai. Vėliau tos pačios problemos pasikartojo dar du kartus, dėl ko abu pilotai prarado begalę laiko ir pasitraukė iš kovos.
Lenktynes paįvairino likus pusvalandžiui iki jų pradžios iškritęs lietus. Tiesa, jis pasibaigė dar prieš startą, todėl tarpinėms oro sąlygoms skirtomis padangomis varžybas pradėję sportininkai dar iki dešimtojo rato jas pasikeitė į ratus be protektoriaus.
[gallery id=985 rand=rand]
Kitos „Formulės-1“ čempionato lenktynės – po trijų savaičių, balandžio 14 d., Kinijoje, Šanchajaus trasoje.

Komentarai (227)


Raikkonen14
| 2013 Kovo 27 d. 23:29
Foto tai gerai Weberis rankas laiko :D Akivaizdi priešprieša Veteliui netgi šampanu nesilaiste.
Jekesas
| 2013 Kovo 26 d. 11:29
MS is da best >>> atsipeikėk ir pašol von su ta statistika. Kaip tau ši statistika: Australijos kvalifikacija: Lewis Hamilton 3 vieta; Nico Rosberg 6 vieta +0,5 sekundės nuo Hamiltono. Malaizijos kvalifikacija: Lewis Hamilton 4 vieta; Nico Rosberg 6 vieta +0,9 sekundės atsilikimas nuo Hamiltono. Aišku geresnę taktiką gaus tas kuris pasirodė geriau kvalifikacijoj, o ne tas kuris joje pasirodė kaip Nr2. Hamiltonas pelnytai gavo teisę sukt vienu ratu anksčiau į boksus, o ponaitis Rosbergas geriau tegu pasirodo kvalifikacijoje ir tada komandos galvos ir jam skukurps prieš lenktynes palankesnę lenktynių taktiką, nei komandos draugui. Tai kas vyko didžiają dalį lenktynėse buvo iš anksto suplanuota strategija, o kas vyko jų gale tebuvo komandos atsargumas ir protekcija nuo incidentų.
MS is da best
| 2013 Kovo 25 d. 20:28
jekesas>> paziurek lenktynes 2, paskuj 3 kart, jei neuzteks dar pora kart.
tada live timinga susirask irgi paziures, gal ir prasvieses.
ka reiskia hamis sugebejo aplenkt rosberga? kai komanda rosbergui neleido lenkt?xaxa
kai rosbergas uzsidejo sausai trasai skirtas padangas, tai gerino viena po kita rato iveikimo laikus, atsiliko nuo hamio apie 4,4s., iki sustojimo hami pasivijo iki 1s, tada rosbergas, kaip nr.2 pilotas suko 1 ratu veliau, del to islindes is boksu vel buvo atsilikes 4s.tada VEL prisivijo iki 1s, tada VEl suko 1 ratu veliau uz hami, VEl prarado pora sekundziu, tai isviso vien sukdamas 1 ratui veliau uz hami rosbergas hamiltonui prarado 6-8s, bet net ir taupydamas kura rosbergaas sugebejo jas atlost, ir jei ne draudimas lenkt juodaji senna.

Siaip hamiltonas butu maziau gedos patyres, jei starto metu butu ivazeves i massa, o tai dabar liusiuko fanbojai turetu pult i isterija, gi taip pyle purvus ant komandines taktikos, o ju numiletinis dabar ta pati daro, ka daugybe metu shumis, alonso.Tik skirtumas, kad alonso greitesnis uz massa, o siuo atveju hamis tik uzlaikineja rosberga
Badoer
| 2013 Kovo 25 d. 19:38
Tikriausiai truko adrenalino :D
danguje
| 2013 Kovo 25 d. 19:31
Ziurint lenktynes antra karta kyla klausimas, kodel Vettelis paskubejo su 1 sustojimu ? Manau tai ir buvo tas momentas kada ivyko pagrindine sio savaitgalio istorija, butu isbuves vienu ratu ilgiau ir nebutu buve visos sitos sumautos situacijos.
Jekesas
| 2013 Kovo 25 d. 19:16
MS is da best >>> kodėl vaidini aklą vištą, tau tai patinka? Tavo postai yra patys bukiausi kokius čia tenka skaityti. Jei sakai, kad Rosbergas buo greitesnis už Hamiltoną visas lenktynes reiškia nelabai žiūrėjai lenktynes. Kaip su 0,3 lėtesniu tempu Hamis sugebėjo aplenkti Rosbergą lenktynių stadijoj? Logika kur?!!!!! Esi teisus nebent dėl to, kad Rosbergas sutaupė padangas ir kurą lenktynių pabaigai. Bet kas iš to jei bijo lenkti ir komandai isakinėja liepti Hamiltonui užleisti jį į priekį. Ne kalbom, o darbais didvyriais tampama. Hamiltonas Rosbergo vietoj būtų ėjęs į kovą, vietoj to kad sakytų ei Brawnai, liepk tam trauktis iš kelio, aš neva greitesnis.
MS is da best
| 2013 Kovo 25 d. 17:25
hamis buvo 0,3s letesnis uz rosberga visas lenktynes, nors hamis spaude maximaliai ir suede visa kura, tai jei hamis butu vazeves tokiu taupumu, kaip rosbergas, tai cj rate butu gaves po 0,5s ar net daugiau, jau viduri lenktyniu butu hamis padarytas, net neatsizvelgiant, kad rosbergas stodamas vienu ratu veliau uz hami prarado isviso apie 6-8s., o kas vyko paskutinius 10ratu, tai visiska geda. Gi nei vienas pilotas nekovoja del titulo, tai susidurimo tikimybe praktiskai nuline, nu reikejo neproteguot sintetinio juodosios sennos.
tik as nesuprantu, kodel Hamis toks letas lenktyniu rezimu, nu gi rosbergo tai buvo silpnoji puse lyginant su shumiu.na gal dar neranda tinkamo derinimo, nepriprates prie bolido, bet siuo metu rosbergas greiciu daro hami belekaip, nors imant sausa statistika, tai rosbergas gauna 2-0:D
jpm2
| 2013 Kovo 25 d. 12:34
Ką gi, Markai - you live by the sword, you die by the sword. Mano nuomone, SebVetas atsilygino ir Markui, ir visai komandai už visus trejus metus. Niekada jis neturėjo tokios paramos iš Marko kaip kad FA iš Masiuko, ir šia prasme iš esmės vienas turėjo kovoti trasoje. Palyginkit 2012 metų Brazilijos GP, arba tą patį Abu Dhabį 2010. Visada mėgau Marką už tai, kad jis nepaisydavo team orders, ir ne kartą, juolab ir deklaruodavo viešai apie tai. Silverstoune'as comes to mind, ir Brazilijos GP pernai. Kalčiausias yra Horneris su savo keistu įsakymu nebelenktyniauti po paskutinio pitstopo. Na, o mes žiūrovai tikrai laimėjome - momentas, kai Webbo vos neįkalė SebVeto į sienelę, taps klasika. Manau, Webberis tokiu tikrai pavojingu manevru išprovokavo vokietį, ir gavo ko nusipelnė. Anot Hornerio, nebuvo jokio engine re-mappingo, juolab kad iš pitwallo negalimas jos grįžtamasis ryšys, iškyrus audio. Duokdie, kad ir toliau taip liktų, ir abiems leistų kapotis. Deja, žinant, kad Ferarri kvėpuoja šalia, Dr Helmutas tikrai sukals vinis kur reikia, ir nebesikartos tokie epizodai. Na, o Nico is a Lewis' bitch, deja. Šlykštu, kai britas Brawnas tą savo naują žvaigždę taip proteguoja - Mercai neįgijo daugiau fanų tikrai. Jei nenori, kad susibelstų, tiesiog perspėk Lewisą, kad ramiai praleistų Nico, ir tai bus moraliai teisingiau, arba tiesiog leisk pakovoti. O dabar taip apginti Lulu, ir neleisti Nico pasinaudoti natūraliai turimu Nico pranašumu yra tiesiog šlykštu. Akivaizdu, kad Lulu yra komandos (Brawno?) favoritas, ir Nicui belieka tikėtis, kad Merco akcininkas ir Wolfas įsikiš ir sukals vinis teisingiau. Jau laukiu nesulaukiu China GP, bring it on!
trigubazz
| 2013 Kovo 25 d. 12:16
Saldas>> Ne kuro nedapyle, o Hamis ta kura pats per greit isdegino lekdamas paskui Red Bullius. Pats savo interviu taip sake. Taigi is dalies tai ir jo pacio kalte.
Saldas
| 2013 Kovo 25 d. 11:24
As i Mercedes isdaigas ziuriu dviprasmiskai. Hamiui nedapyle kuro, todel jam daug rato liepe "kausting" daryti. Kai pries posuki anksciau nuo gazo nulipa ir leidzia aerodinamikai stabdyt masina. Taigi taip vaziuodamas greitesnis ir negalejo buti uz Rosberga ir cia ne Hamio klaida. Kai Rosbergas pasake, kad jis yra greitesnis ir prase leist lenkt, Rosas jam pasake: "Negative", paskui pasake "Lewis can be much faster then this". Taigi cia ne Lewis klaida kad letai turejo vaziuot, bet is kitos puses tai ir ne Rosbergo klaida. Tad kodel jis liko nuskriaustas/nubaustas. Red Bull situacijja visai kita. Komanda abie liepe saugot padangas, nes bijojo kad lenktyniu pabaigoj Mersai nelenktu. Webberis paklause, o Sebui kaip visada i komandos nurodymus nusispjaut.
×